Zdravím, potřeboval bych poradit. Mám saxo s posilovačem (bourané přes střechu) a pak pojízdné bez posilovače a do kterého bych chtěl servo dodělat. Mechanicky by to neměl být problém, díly jen přeházím, to jsem již ověřil. Ale nevím jak s elektrikou, zjistil jsem že servořízení bere signál pro zapnutí od alternátoru a jde mi o to, jestli signál jde přímo do serva a servo beží celou dobu jízdy a nebo je tam nějaká regulace, která servo třeba v 50km/hod vypne, jako to má myslím třeba fabie. A dále teda ještě vyměním alternátor, protože saxo bez serva má viditelně menší a hlavně jiný typ řemenu. Děkuji za jakoukoliv radu.
servo běží pořád pokud je nastartováno, vpodstatě jen honí dokola olej ať se zrovna zatáčí nebo ne. Alternátory se dělí podle výkonu lépe řečeno podle maximálního proudu jaký sou schopny dodat. Čím víc elektriky v autě tím je samozřejmě atík silnější, jsou myslím 70,80 a 90A. Pak se ještě liší podle řemenice staří maj ještě klínovej novější už jsou na drážkovej
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
servo běží pořád pokud je nastartováno, vpodstatě jen honí dokola olej ať se zrovna zatáčí nebo ne. Alternátory se dělí podle výkonu lépe řečeno podle maximálního proudu jaký sou schopny dodat. Čím víc elektriky v autě tím je samozřejmě atík silnější, jsou myslím 70,80 a 90A. Pak se ještě liší podle řemenice staří maj ještě klínovej novější už jsou na drážkovej
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru