Autor |
Zpráva |
< Ostatní ~ Rozdíl mezi MK1 a MK2 |
Scorp |
Zaslal: so říjen 01, 2011 5:23 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 03. 2011
Příspěvky: 217
Bydliště: Holešov (Zlín)
|
Ahoj, nikde jsem to tu nenašel, tak se zeptám. Mají tyhle dvě verze ještě nějaké další rozdíly kromě kapoty, masky a předních světel? |
_________________ 1,1i VTL r.v.97
1,4i VTL r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: so říjen 01, 2011 5:42 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
jiná přístrojovka, a pak sou tam další nepatrný odlišnosti v některých dílech které vyčteš jen ze seviceboxu. Ale ani všechny MK1 nejsou stejný, v průběhu výroby, hlavně na začátku probíhaly pořád nějaké nepatrné změny. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Scorp |
Zaslal: so říjen 01, 2011 5:49 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 03. 2011
Příspěvky: 217
Bydliště: Holešov (Zlín)
|
no a třeba konkrétně dveře, konkrétně od kufru by měly být stejné ne? |
_________________ 1,1i VTL r.v.97
1,4i VTL r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
SkR@Bi |
Zaslal: so říjen 01, 2011 6:20 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 07. 12. 2005
Příspěvky: 933
Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
|
Scorp napsal: no a třeba konkrétně dveře, konkrétně od kufru by měly být stejné ne?
konkretne dvere jo |
_________________ ...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB |
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: ne říjen 02, 2011 8:23 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
SkR@Bi napsal: Scorp napsal: no a třeba konkrétně dveře, konkrétně od kufru by měly být stejné ne?
konkretne dvere jo
konkretne stejné |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: út říjen 04, 2011 6:57 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Když jsme předělávali s bráchem MK.I na MK.II, zjistili jsme odlišnosti jeho MK.I kterých si všimneš, zbytek nás nezajímal
1. Kapota
2. Světla
2,5. Čelo
3. Blatníky
3,5. na kastli u MK.I jsou bodově navařené takové plechové nástavce pro čelo MK.I, když to chceš předělat na MK.II musíš je odvrtat
4. Když máš klímu tak u MK.I je ta hadice vlevo u motoru delší
5. Čelní sklo má jinou fólii (MK.II má u zrcátka takové tečičky černé, MK.I nemá nic, jen stínící pruhy myslim)
6. Jiné znáčky VTS na dveřích
7. U 16V MK.I je ten chromový znáček 16V vzadu z plastu a má více hran než u MK.II, u MK.II je kovový a udělaný hladký
8. Pod hlavním brzdovým válcem jsou ty hovadinky trošku jinak uspořádané
9. úchytky drátů k baterce jsou na MK.I šroubovací a u MK.II takové kovové klipsy
10. Budíky mají cca 5 velkých konektorů, u MK.II jsou jen dva konektory
11. Budíky u MK.Imají digitální jen hodiny, MK.II má digitální obrazovku kam dali všechny počítadla a hodiny
12. MK.I má stejné dráty, ale konektory jiné, takže sockety na žárovky a ruzný další sondy atd. nemůžeš vzít z MK.II
Jinak je to uplně stejný, prolezl jsem to ve všech koutech odspoda nahoru, a celý předek odstrojil nic jineho jsem nenašel.
Kdyby jsi chtěl svoje 1.1 předelat na MK.II dojeď ke mě je to práce na jeden večer když máš díly |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
Scorp |
Zaslal: út říjen 04, 2011 9:36 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 03. 2011
Příspěvky: 217
Bydliště: Holešov (Zlín)
|
parádní seznam, díky moc
mně šlo o to, když budu shánět nějaký náhradní díly na svoje auto, tak u čeho bych si měl dávat bacha jestli jde o MK I nebo MK II ... jinak díky za nabídku, ale MK I se mi líbí mnohem víc |
_________________ 1,1i VTL r.v.97
1,4i VTL r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
mekl |
Zaslal: st říjen 05, 2011 3:58 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 02. 2011
Příspěvky: 52
Bydliště: Plzen
|
MK 1 bylo rychlejší na saxo cupech |
|
|
Návrat nahoru |
|
|