punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Teplota motoru.
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Teplota motoru.

peter23p
Zaslal: út říjen 04, 2011 10:14 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 10. 2011 Příspěvky: 30 Bydliště: Západní čechy
Zdravým, jsem tu nový a mám problém. Nedávno jsem koupil P106 1.4, sice to není saxo ale je to skoro to samé. No a zdá se my že se dost přehřívá. Na budíku sice nejsou napsané číslice takže nevím kde by ručička měla bejt ale, když jedu po dálnici tak se ručička dostane až na začátek červeného pole ale, když zpomalím cca na 80km/h tak se dostane zpět do středu. Mám takový pocit, že to vůbec není správně na všech dosavadních autech sem měl vždy ukazatel přibližně uprostřed. Vím jen, že předešlý majitel měnil chladič, takže je tam nějaká náhrada z kelly s plechovým víčkem na 1bar ale to by snad vadit nemělo. Já jsem dával novou kapalinu a termostat a nic z toho nepomohlo. Co dále udělat?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: út říjen 04, 2011 10:17 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
no tak v tomhle ti asi neporádím protože mě to dělá asi skoro to samé. A mám taky už měněno to co ty, mě kvůli tomu i prasknul chladič a novej tomu nepomohl. Máš to správně odzvušněný i když ani to u mě nepomáhá.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
peter23p
Zaslal: út říjen 04, 2011 10:27 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 10. 2011 Příspěvky: 30 Bydliště: Západní čechy
hm ale normální to určitě nebude. Odvzdušněné to mám několikrát více už to snad ani nejde.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rubiash
Zaslal: út říjen 04, 2011 3:16 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2011 Příspěvky: 222 Bydliště: Sedlčany
a nemáš olej nebo takovej masnej šlem ve vode..?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: út říjen 04, 2011 8:34 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
tak třeba já měl něco málo a po výměně kapaliny se zatím žádnej neobjevil. Nějaké minimum oleje je po pár letech kdy se kapalina nemění normální, to maj i jiné auta.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
peter23p
Zaslal: út říjen 04, 2011 8:54 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 10. 2011 Příspěvky: 30 Bydliště: Západní čechy
no já tam nevidím nic ale to bude tím že předešlý majitel měnil chladič a tím pádem je tam čerstvá náplň.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rubiash
Zaslal: út říjen 04, 2011 9:23 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2011 Příspěvky: 222 Bydliště: Sedlčany
že by to mohlo dělat i prdlý tesnění pod hlavou...
já mám taky olej ve vodě ale nejspíš proto že tam byl danej chladič buhví z čeho.. a taky se to chladí hůř se mi zdá..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
peter23p
Zaslal: čt říjen 06, 2011 12:45 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 10. 2011 Příspěvky: 30 Bydliště: Západní čechy
no to je jedna možnost ale myslím si že to by dělalo horší věci. Tohle musí bejt ještě nějaká jiná blbost. Ale koukám že tady s podobnou věcí asi nikdo jiný zkušenost nemá.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
peter23p
Zaslal: pá říjen 07, 2011 6:30 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 10. 2011 Příspěvky: 30 Bydliště: Západní čechy
Máte někdo zkušenosti s tímto. http://shop.navaseauta.cz/Chemie/LIQUI-MOLY/Cistic-chladice-LIQUI-MOLY-300ml.html
Myslíte že by to pomohlo, předešlý majitel tam nalejval něco na utěsnění chladiče tak jestli není někde něco ucpáno.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: pá říjen 07, 2011 6:36 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
no nevim moc tomu nevěřim že by to něak výrazně pomohlo. I když zrovna od Liqui Moly sem použil při výměně oleje utesňovač motoru protože my trochu slzela hlava a to se zdá že pomohlo.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
peter23p
Zaslal: so říjen 22, 2011 3:05 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 10. 2011 Příspěvky: 30 Bydliště: Západní čechy
takhle nějak se my to přehřívá když to trochu proženu


_________________
1.4 55kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sifilda
Zaslal: so říjen 22, 2011 5:03 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 19. 01. 2011 Příspěvky: 396 Bydliště: Opava
peter23p napsal:
takhle nějak se my to přehřívá když to trochu proženu



hmmm tak to to auto moc nesetris asi Very Happy ja mel na svojem 180 a teplotu jsem mel o kousek niz... asi v polovine toho vrchnioho pole...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
peter23p
Zaslal: so říjen 22, 2011 6:21 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 10. 2011 Příspěvky: 30 Bydliště: Západní čechy
tohle je tak ve 140km/h. V polovině horního pole to mam při běžné jízdě po okreskách.

_________________
1.4 55kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomáš Spiššák
Zaslal: so říjen 22, 2011 9:25 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 18. 12. 2010 Příspěvky: 1013 Bydliště: Martin - Priekopa, SK
martanc napsal:
no nevim moc tomu nevěřim že by to něak výrazně pomohlo. I když zrovna od Liqui Moly sem použil při výměně oleje utesňovač motoru protože my trochu slzela hlava a to se zdá že pomohlo.


Martanc ako sa to vola prosim Ta. Za par km idem menit olej a slzi mi trosinku olej tak by som to skusil. Dik
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EiFFeL
Zaslal: so říjen 22, 2011 10:31 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
panove... prestante do tech motoru lit vsechny mozny patoky a delejte to poctive... stejne je to reseni jen docasny... a nemluve o tom ze az se to pokazi tak se budete proklinat a tlouct se do hlavy, ze ste to tam vubec nalejvali, protoze dostat to ven z radiatoru topeni je v podstate nemozny...

hlavu dolu prebrousit premerit blok pripadne motor ven rozborka a prebrousit... jedina cesta ke 100% vysledku...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 3
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved