Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Teplota motoru. |
peter23p |
Zaslal: út říjen 04, 2011 10:14 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 10. 2011
Příspěvky: 30
Bydliště: Západní čechy
|
Zdravým, jsem tu nový a mám problém. Nedávno jsem koupil P106 1.4, sice to není saxo ale je to skoro to samé. No a zdá se my že se dost přehřívá. Na budíku sice nejsou napsané číslice takže nevím kde by ručička měla bejt ale, když jedu po dálnici tak se ručička dostane až na začátek červeného pole ale, když zpomalím cca na 80km/h tak se dostane zpět do středu. Mám takový pocit, že to vůbec není správně na všech dosavadních autech sem měl vždy ukazatel přibližně uprostřed. Vím jen, že předešlý majitel měnil chladič, takže je tam nějaká náhrada z kelly s plechovým víčkem na 1bar ale to by snad vadit nemělo. Já jsem dával novou kapalinu a termostat a nic z toho nepomohlo. Co dále udělat? |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: út říjen 04, 2011 10:17 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no tak v tomhle ti asi neporádím protože mě to dělá asi skoro to samé. A mám taky už měněno to co ty, mě kvůli tomu i prasknul chladič a novej tomu nepomohl. Máš to správně odzvušněný i když ani to u mě nepomáhá. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
peter23p |
Zaslal: út říjen 04, 2011 10:27 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 10. 2011
Příspěvky: 30
Bydliště: Západní čechy
|
hm ale normální to určitě nebude. Odvzdušněné to mám několikrát více už to snad ani nejde. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Rubiash |
Zaslal: út říjen 04, 2011 3:16 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2011
Příspěvky: 222
Bydliště: Sedlčany
|
a nemáš olej nebo takovej masnej šlem ve vode..? |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: út říjen 04, 2011 8:34 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
tak třeba já měl něco málo a po výměně kapaliny se zatím žádnej neobjevil. Nějaké minimum oleje je po pár letech kdy se kapalina nemění normální, to maj i jiné auta. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
peter23p |
Zaslal: út říjen 04, 2011 8:54 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 10. 2011
Příspěvky: 30
Bydliště: Západní čechy
|
no já tam nevidím nic ale to bude tím že předešlý majitel měnil chladič a tím pádem je tam čerstvá náplň. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Rubiash |
Zaslal: út říjen 04, 2011 9:23 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2011
Příspěvky: 222
Bydliště: Sedlčany
|
že by to mohlo dělat i prdlý tesnění pod hlavou...
já mám taky olej ve vodě ale nejspíš proto že tam byl danej chladič buhví z čeho.. a taky se to chladí hůř se mi zdá.. |
|
|
Návrat nahoru |
|
peter23p |
Zaslal: čt říjen 06, 2011 12:45 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 10. 2011
Příspěvky: 30
Bydliště: Západní čechy
|
no to je jedna možnost ale myslím si že to by dělalo horší věci. Tohle musí bejt ještě nějaká jiná blbost. Ale koukám že tady s podobnou věcí asi nikdo jiný zkušenost nemá. |
|
|
Návrat nahoru |
|
peter23p |
Zaslal: pá říjen 07, 2011 6:30 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 10. 2011
Příspěvky: 30
Bydliště: Západní čechy
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: pá říjen 07, 2011 6:36 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no nevim moc tomu nevěřim že by to něak výrazně pomohlo. I když zrovna od Liqui Moly sem použil při výměně oleje utesňovač motoru protože my trochu slzela hlava a to se zdá že pomohlo. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
peter23p |
Zaslal: so říjen 22, 2011 3:05 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 10. 2011
Příspěvky: 30
Bydliště: Západní čechy
|
takhle nějak se my to přehřívá když to trochu proženu |
_________________ 1.4 55kw |
|
Návrat nahoru |
|
Sifilda |
Zaslal: so říjen 22, 2011 5:03 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 19. 01. 2011
Příspěvky: 396
Bydliště: Opava
|
peter23p napsal: takhle nějak se my to přehřívá když to trochu proženu
hmmm tak to to auto moc nesetris asi ja mel na svojem 180 a teplotu jsem mel o kousek niz... asi v polovine toho vrchnioho pole... |
|
|
Návrat nahoru |
|
peter23p |
Zaslal: so říjen 22, 2011 6:21 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 10. 2011
Příspěvky: 30
Bydliště: Západní čechy
|
tohle je tak ve 140km/h. V polovině horního pole to mam při běžné jízdě po okreskách. |
_________________ 1.4 55kw |
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: so říjen 22, 2011 9:25 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
martanc napsal: no nevim moc tomu nevěřim že by to něak výrazně pomohlo. I když zrovna od Liqui Moly sem použil při výměně oleje utesňovač motoru protože my trochu slzela hlava a to se zdá že pomohlo.
Martanc ako sa to vola prosim Ta. Za par km idem menit olej a slzi mi trosinku olej tak by som to skusil. Dik |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so říjen 22, 2011 10:31 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
panove... prestante do tech motoru lit vsechny mozny patoky a delejte to poctive... stejne je to reseni jen docasny... a nemluve o tom ze az se to pokazi tak se budete proklinat a tlouct se do hlavy, ze ste to tam vubec nalejvali, protoze dostat to ven z radiatoru topeni je v podstate nemozny...
hlavu dolu prebrousit premerit blok pripadne motor ven rozborka a prebrousit... jedina cesta ke 100% vysledku... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
|