Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ Upgrade 1.1 |
Scorp |
Zaslal: so říjen 08, 2011 10:45 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 03. 2011
Příspěvky: 217
Bydliště: Holešov (Zlín)
|
hmm tak to vypadá, že se nikomu s 1.1 nechtělo pustit do něčeho většího, to je teda škoda |
_________________ 1,1i VTL r.v.97
1,4i VTL r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: so říjen 08, 2011 11:04 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Vzhledem k tomu že to máš třídveř a pokud si ho fakt chceš nechávat, tak bych udělal:
1. uvnitř hudbu (dopředu kompa, dozadu ovaly, to ti udělá dost dobrej zvuk, subwoofer je na prd pokud nechceš teda byt za machirka na tjůning srazu)
2. přečalounil interiér třeba do černa, nalakoval bych ramečky ventilace do lesklé černé nebo bílé, možná nějakou hlinikovou řadičku a pěkne pedaly jako byly v te sadě Citroen Sport http://img685.imageshack.us/img685/333/cimg1452s.jpg (zbytek bych nechal sériový včetně volantu)
3. bílé budíky a vyměnil bych všechny svetla v interiéru za bílé a modré
4. vyleštil bych si pěkně celej motor a dal do pucu (vrch do stříbrné a kryt svodu do matne cerne), ALE nechal bych ho totálně sériový včetně výfuku a snažil bych se aby to auto bylo tichoučké.
5. předělal bych si to vepředu na MK.II s nalakoval světla do černa
6. dozadu bych dal tyhle světla http://i304.photobucket.com/albums/nn166/Saxo_89/Photo-0081.jpg
7. snížil bych nějak pěkně
8. nasadil nějaké pěkné disky se třema dírama no a dal je do bílé
9. možná dal do bíla i ty plastíky na zrcátkách
10. nárazníky do celolaku včetně lišt na dveřích
Tak hotovo, bylo by to super autíčko, no a nakonec bych doporučil zapomenout na všechno co jsem teď napsal a našetřit na 16V nebo 8V |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
Scorp |
Zaslal: so říjen 08, 2011 12:51 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 03. 2011
Příspěvky: 217
Bydliště: Holešov (Zlín)
|
No to se ti řekne kup si 16 nebo 8V ... tak jako jasně že bych to bral, ale tak co mám dělat, když na to nemám prachy
Mně šlo spíš o to, jestli je tu vůbec někdo, kdo dokázal udělat s 1.1 fakt pěkný auto, za málo peněz.
No a jinak ...
- hudbu mám
- interiér do modra (potahy, řadička, volant, středový panel a rámečky ventilace půjdou do stříbrna)
- celý prostor kufru potažený jemným modrým kobercem, včetně plata
- vzadu tmavý čirý světla (dopředu jsou v plánu někdy AE)
- dvoje docela pěkný liťáky
- prahy a nárazníky z body kitu (ale nárazníky už budou asi minulostí po té nehodě)
Člověk by chtěl mít samozřejmě pěkný auto, ale co se dá dělat, když na nový nemá a u toho starýho neví jestli se to vyplatí... |
_________________ 1,1i VTL r.v.97
1,4i VTL r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: so říjen 08, 2011 1:45 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
No tak jak jsem to popsal to v podstatě dělám na svým a bráchovým 16V... a bude to vypadat pěkně, decentně a jako z fabriky ty lesklé barevnosti v interiéru a maličkosti venku jsme odopičili z DS3, ale nesmí se to s nima přehánět a oba jsme se shodli na to že černý interiér z malinkým zásehem té barevnosti vypadá nejlíp, udělal bych to tak i na tvém 1.1
PS.: stříbrná je z módy, teď válí lesklá černá a pastelové barvy |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
Scorp |
Zaslal: ne říjen 09, 2011 2:07 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 03. 2011
Příspěvky: 217
Bydliště: Holešov (Zlín)
|
už někdo zkoušel udělat z tohoto...
...toto?
|
_________________ 1,1i VTL r.v.97
1,4i VTL r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
butthead |
Zaslal: ne říjen 09, 2011 2:24 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 10. 2006
Příspěvky: 389
Bydliště: Slovakia, Prešov (východ)
|
... predaj 1.1 a mozno sa Ti podari poznahat 1.4 VTS za peniaze ktore ziskas predajom a nemusis sa babrat s prerabkou. Da sa to, ludia to uz robili, ale musis rezat do plechov a hlavne zhanat kompet VTS KIT. V konecnom dosledku to bude stale 1.1 a rychlejsie Ti to s kitom nepojde
ps1. sorry
ps2. radsej si kup nove brzdy alebo tlmice aby bolo auto bezpecne. Moj nazor |
_________________ http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=64 |
|
Návrat nahoru |
|
Scorp |
Zaslal: ne říjen 09, 2011 6:09 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 03. 2011
Příspěvky: 217
Bydliště: Holešov (Zlín)
|
ted nejde o 1.1, myslel jsem to obecně ... ale konrétně na těch fotkách je 1.4 a 1.4 VTS ... jde o to, že např ta obyčejná 1.4 stojí polovinu ceny VTS + navíc má klimu narozdíl od VTS ... takže mě zajímalo, jestli už má někdo zkušenosti s tím předěláváním plastů a tak
jinak já myslel, že do plechů se řezat moc nemusí, že se tam jenom vyvrtají díry a pak se to jednoduše přidělá |
_________________ 1,1i VTL r.v.97
1,4i VTL r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: ne říjen 09, 2011 6:34 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
vymenit predni a zadni naraznik za vts, do prahu,dveri a zadnich blatniku vyvrtat diry a je to hotove. Trojku predni naraznik, dvojku zadni, po litru za lemy, prahy a dvere, 1500 za blatniky. Jsi na 15k a bez laku... |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
Scorp |
Zaslal: ne říjen 09, 2011 7:02 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 03. 2011
Příspěvky: 217
Bydliště: Holešov (Zlín)
|
a je nějaký místo, kde se to dá sehnat? jinak pár těch plastů + zadní VTS nárazník už mám a sehnal jsem to dokonce zadarmo, ale i kdybych za to musel dát těch 15k, tak by se mi to pořád vyplatilo vzhledem k těm konkrétním 1.4kám ... ale tak to jsou jenom takový úvahy, stejně ted ty peníze nemám |
_________________ 1,1i VTL r.v.97
1,4i VTL r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
jadek |
Zaslal: ne říjen 09, 2011 8:39 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 19. 05. 2010
Příspěvky: 55
Bydliště: Solnice
|
Ve předu ty lemy jdou přidělat, ale vzadu se musí řezat do plechu, jednoduše to tam nevychází...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
NuF!k |
Zaslal: ne říjen 09, 2011 9:07 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
Allante: kde seženu ty pedály Citroen sport ? docela by mě to zajímalo našel jen odkaz an xsara forum ale tam mě to nepustí |
_________________ GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono
|
|
Návrat nahoru |
|
Schnitzel |
Zaslal: ne říjen 23, 2011 9:22 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 18. 10. 2011
Příspěvky: 8
Bydliště: Benešovsko
|
Scorp napsal: Chtěl bych oslovit všechny ty, co měli (mají) tyto nízkoobjemové saxa a nějakým způsobem se je snažili vylepšit v jakémkoliv směru, aby se podělili o svoje zkušenosti.
Např. Je tu někdo kdo tam zkoušel dát ty plasty z VTS?
Nevidím jediný rozumný důvod, proč se vrtat v nízkým objemu. Kdybych chtěl ladit auto, tak si koupím něco minimálně 2x silnějšího. Tyhle 1.1 (nebo 1.0 atp.) sloužej přesně k tomu, proč je udělali - přemístit z bodu A do bodu B s minimálníma nákladama. |
_________________ Saxo 1.1 SX BiC 2001
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne říjen 23, 2011 9:28 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
problem je ten ze kdyz se pohybujes trosku svizneji tak ta 1.1 jezdi za cca stejny naklady jako seriovy 16V |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: ne říjen 23, 2011 10:47 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Je pravda, že našetřit na 16V si ze začátku nemůže uplně každej (student), ale nechápu proč si vy 1.1káři nepořídíte na úpravy aspoň tu 1.4VTS to už je za normální cenu (30-40tis), když člověk chodí na brigádu během školy a neutrácí za blbosti (chlast, cigarety atd.) tak na to krásně našetří. Je to taky supr do zatáček.
Vážně jsem přemýšlel, že si pořídím 1.1 jako auto na ježdění do školy a s kamarády a 16V si nechám už jen na závody, jenomže pak jsem uviděl černou 1.4VTS (uplně stejná jako moje černé 16V zvenku ), jenže těch 35000 http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/citroen/saxo/9334096 co stála teď potřebuju vrazit do 16V tak smůla , možná pozděj. Fakt když už tak si vemte 1.4VTS a udělejte si z toho pěknej auťák na běžnou jízdu, hezky snížit dát hudbu a odhlučnit interiér a motor a máme to |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
Schnitzel |
Zaslal: ne říjen 23, 2011 11:51 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 18. 10. 2011
Příspěvky: 8
Bydliště: Benešovsko
|
EiFFeL napsal: problem je ten ze kdyz se pohybujes trosku svizneji tak ta 1.1 jezdi za cca stejny naklady jako seriovy 16V
Jasně, ale já rozhodně nikam nespěchám, s nikým se nehoním... a jezdím za 5l /100km. Navíc do těch nákladů nepočítám jenom PHM, ale i ostatní věci - pneu, výměna oleje, rozvody, ... |
_________________ Saxo 1.1 SX BiC 2001
|
|
Návrat nahoru |
|
|