Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ Powerflex vepředu |
Allante |
Zaslal: so říjen 15, 2011 9:14 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Nevíte jak je to složité, nebo zda se dají oba sériové kabely jednoduše nahradit, delšími kabely k autobaterii abych ji mohl protáhnout do interiéru?
A jako bonus jak moc složité by bylo přesunout řídící jednotku do interiéru taky? |
Naposledy upravil Allante dne ne říjen 23, 2011 5:47 pm, celkově upraveno 2 krát _________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
Sifilda |
Zaslal: so říjen 15, 2011 9:43 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 19. 01. 2011
Příspěvky: 396
Bydliště: Opava
|
naco potrebujes tolik mista v motoru? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: so říjen 15, 2011 9:49 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Sifilda napsal: naco potrebujes tolik mista v motoru?
Je to kvůli:
1. lepšímu/rychlejšímu přístupu na opravy/úpravy
2. váha na stranu spolujezdce
3. když opřu auto někde na vrchách o svodidla, budou tyhle duležité věci pěkně schovane uvnitř auta |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
P.E.T.R |
Zaslal: so říjen 15, 2011 9:53 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
Baterka neni problém, já ji budu dávat k zadnímu podběhu. Natáhneš + kabel z motoráku k baterce a - pól ukostříš vzadu. Kabel by měl mít 30mm2 průřez. A na druhou stranu přijde nádobka na ostřikovače. S ŘJ už to bude složitější, tu necham v motoráku. |
_________________ 2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho! |
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: so říjen 15, 2011 10:05 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Takže stačí natáhnout jen + který přepojím přes bezpečnostní vypínač na klíček a táhlo... a - od baterie ukostřím do karoserie, co s - kabelem, který vede k baterce vepředu, ten mam taky ukostřit nebo, ho mam vyhodit pryč? |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
P.E.T.R |
Zaslal: so říjen 15, 2011 10:18 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
Původní mínus ukostříš v motoráku ke kastli, někdo řiká, že je lepší natahnout i mínus až dozadu, ale většina lidí to ukostří přímo vzadu ke kastli a původní vepředu.
Já chtěl původně dávat dozadu k baterce jistič, ale to mi rozmluvili, že je to zbytečnost. Takže já natahnu + z motoráku dovnitř a přes odpojovač pak dozadu k baterce. Kabely se napojujou očkama, sešroubovat k sobě a zaizolovat.
Akorát chtěl bych někde sehnat tenhle battery box, ale nikde jsem ho nenašel. V Anglii ho používaj často, ale nevim, kde ho koupit, našel jsem jenom karbonovej za nesmyslný peníze.
|
_________________ 2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho! |
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: so říjen 15, 2011 10:34 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: so říjen 15, 2011 10:35 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
By som odporučil gélovú batériu na použitie v interiery. Aj v prípade prevrhnutia ťa neobleje a nebudeš dýchať kyselinové výpary. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Sifilda |
Zaslal: so říjen 15, 2011 10:37 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 19. 01. 2011
Příspěvky: 396
Bydliště: Opava
|
nebude lepsi si takovej boxik nechat udelat u nejakeho klempire nebo u nejake podobne profese co dela s plechem? urcite by to prislo na par korun a do barvy si to da uz kazdej...
ale zase otazka jestli to nemusi byt neco spesl pro tu baterku... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: so říjen 15, 2011 11:27 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Já tu baterku plánuju dát za spolujezdcovo sedadlo, buďto na zem, nebo místo zadních sedadel, když už budu tahat ten + kabel tak protahnu asi rovnou oba. Díky za info... |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
SkR@Bi |
Zaslal: ne říjen 16, 2011 12:28 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 07. 12. 2005
Příspěvky: 933
Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
|
minus ukostri hned u baterky a + protahni dopredu...jinak bych tam preci jen dal nejakou pojitsku nebo jistic...mel bys mit jistenej + kabel pri pruchodu karoserii...kdyz mas baterku v motoraku tak to jde taky vsechno pres pojistky nez to jde do kabiny...30mm2 kabel je cca na 100A...coz by na starter i altik melo stacit... |
_________________ ...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB |
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: ne říjen 23, 2011 5:25 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Ok.. napchal jsem do předních ramen powerflexy celkem to šlo (použil jsem na to ten jejich tuk) no každopádně se ty potvory v té úzké díře v ramenu protáhly do délky a ten kovový váleček uvnitř je teď schovaný uvnitř. To by ani nebyl problém, ale problém nastal když jsem se je snažil nasadit na kastlu, jsou moc dlouhe a nejdou nacpat do toho standartního místa, jak jste to dělali vy když jste je nasazovali? |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: ne říjen 23, 2011 7:17 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: ne říjen 23, 2011 8:06 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
no tak už sem to vyřešil, bylo tam asi 5mm přesah. šlo to narvat dovnitř (heverem) ale nikdy to nebylo dost presne na to abych tam zasunul sroub, tak jsem z te špičky powerflexu 2mm gumy co přelezala odříznul, aby se s tim lepe posouvalo. |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
Johny |
Zaslal: ne říjen 23, 2011 8:44 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
nezabudnite hlavne kvalitný držiak, pri kotrmelci a podobne tu musí mať brutálnu váhu ja som to mal na skrutkách M14 navarených cez kasňu a riadny 3mm plech pasy cez do kríža. Podobne to riešim aj v sučasnom aute. |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min
|
|
Návrat nahoru |
|
|