punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Powerflex vepředu
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  Powerflex vepředu

Allante
Zaslal: so říjen 15, 2011 9:14 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 11. 2010 Příspěvky: 792 Bydliště: Brno
Nevíte jak je to složité, nebo zda se dají oba sériové kabely jednoduše nahradit, delšími kabely k autobaterii abych ji mohl protáhnout do interiéru?
A jako bonus jak moc složité by bylo přesunout řídící jednotku do interiéru taky?


Naposledy upravil Allante dne ne říjen 23, 2011 5:47 pm, celkově upraveno 2 krát

_________________
První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!

Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sifilda
Zaslal: so říjen 15, 2011 9:43 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 19. 01. 2011 Příspěvky: 396 Bydliště: Opava
naco potrebujes tolik mista v motoru?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Allante
Zaslal: so říjen 15, 2011 9:49 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 11. 2010 Příspěvky: 792 Bydliště: Brno
Sifilda napsal:
naco potrebujes tolik mista v motoru?


Je to kvůli:

1. lepšímu/rychlejšímu přístupu na opravy/úpravy
2. váha na stranu spolujezdce
3. když opřu auto někde na vrchách o svodidla, budou tyhle duležité věci pěkně schovane uvnitř auta

_________________
První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!

Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
P.E.T.R
Zaslal: so říjen 15, 2011 9:53 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 04. 05. 2009 Příspěvky: 1632 Bydliště: Klatovy
Baterka neni problém, já ji budu dávat k zadnímu podběhu. Natáhneš + kabel z motoráku k baterce a - pól ukostříš vzadu. Kabel by měl mít 30mm2 průřez. A na druhou stranu přijde nádobka na ostřikovače. S ŘJ už to bude složitější, tu necham v motoráku.

_________________
2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi


Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Allante
Zaslal: so říjen 15, 2011 10:05 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 11. 2010 Příspěvky: 792 Bydliště: Brno
Takže stačí natáhnout jen + který přepojím přes bezpečnostní vypínač na klíček a táhlo... a - od baterie ukostřím do karoserie, co s - kabelem, který vede k baterce vepředu, ten mam taky ukostřit nebo, ho mam vyhodit pryč?

_________________
První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!

Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
P.E.T.R
Zaslal: so říjen 15, 2011 10:18 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 04. 05. 2009 Příspěvky: 1632 Bydliště: Klatovy
Původní mínus ukostříš v motoráku ke kastli, někdo řiká, že je lepší natahnout i mínus až dozadu, ale většina lidí to ukostří přímo vzadu ke kastli a původní vepředu.
Já chtěl původně dávat dozadu k baterce jistič, ale to mi rozmluvili, že je to zbytečnost. Takže já natahnu + z motoráku dovnitř a přes odpojovač pak dozadu k baterce. Kabely se napojujou očkama, sešroubovat k sobě a zaizolovat.
Akorát chtěl bych někde sehnat tenhle battery box, ale nikde jsem ho nenašel. V Anglii ho používaj často, ale nevim, kde ho koupit, našel jsem jenom karbonovej za nesmyslný peníze.


_________________
2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi


Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Skrbla
Zaslal: so říjen 15, 2011 10:34 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
http://speedpro.cz/bateriovy-270x180x275mm-p-8598.html

http://speedpro.cz/autobaterii-polypropylenovy-plastovy-cerny-baterii-70ah-p-8173.html


_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
lakinooo
Zaslal: so říjen 15, 2011 10:35 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
By som odporučil gélovú batériu na použitie v interiery. Aj v prípade prevrhnutia ťa neobleje a nebudeš dýchať kyselinové výpary.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sifilda
Zaslal: so říjen 15, 2011 10:37 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 19. 01. 2011 Příspěvky: 396 Bydliště: Opava
nebude lepsi si takovej boxik nechat udelat u nejakeho klempire nebo u nejake podobne profese co dela s plechem? urcite by to prislo na par korun a do barvy si to da uz kazdej...

ale zase otazka jestli to nemusi byt neco spesl pro tu baterku...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Allante
Zaslal: so říjen 15, 2011 11:27 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 11. 2010 Příspěvky: 792 Bydliště: Brno
Já tu baterku plánuju dát za spolujezdcovo sedadlo, buďto na zem, nebo místo zadních sedadel, když už budu tahat ten + kabel tak protahnu asi rovnou oba. Díky za info...

_________________
První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!

Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SkR@Bi
Zaslal: ne říjen 16, 2011 12:28 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 07. 12. 2005 Příspěvky: 933 Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
minus ukostri hned u baterky a + protahni dopredu...jinak bych tam preci jen dal nejakou pojitsku nebo jistic...mel bys mit jistenej + kabel pri pruchodu karoserii...kdyz mas baterku v motoraku tak to jde taky vsechno pres pojistky nez to jde do kabiny...30mm2 kabel je cca na 100A...coz by na starter i altik melo stacit...

_________________
...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Allante
Zaslal: ne říjen 23, 2011 5:25 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 11. 2010 Příspěvky: 792 Bydliště: Brno
Ok.. napchal jsem do předních ramen powerflexy celkem to šlo (použil jsem na to ten jejich tuk) no každopádně se ty potvory v té úzké díře v ramenu protáhly do délky a ten kovový váleček uvnitř je teď schovaný uvnitř. To by ani nebyl problém, ale problém nastal když jsem se je snažil nasadit na kastlu, jsou moc dlouhe a nejdou nacpat do toho standartního místa, jak jste to dělali vy když jste je nasazovali?

_________________
První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!

Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vtsko
Zaslal: ne říjen 23, 2011 7:17 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
toto mi vyfot,prosim ta Very Happy je pravda,ze sa trosku stiahnu a ten valecek ide trocha tazsie dovnutra...ale opisujes to,ako by to malo o niekolko cm viac Very Happy z jednej strany je doraz predsa

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Allante
Zaslal: ne říjen 23, 2011 8:06 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 11. 2010 Příspěvky: 792 Bydliště: Brno
no tak už sem to vyřešil, bylo tam asi 5mm přesah. šlo to narvat dovnitř (heverem) ale nikdy to nebylo dost presne na to abych tam zasunul sroub, tak jsem z te špičky powerflexu 2mm gumy co přelezala odříznul, aby se s tim lepe posouvalo.

_________________
První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!

Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Johny
Zaslal: ne říjen 23, 2011 8:44 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 767 Bydliště: Banská Bystrica SR
nezabudnite hlavne kvalitný držiak, pri kotrmelci a podobne tu musí mať brutálnu váhu ja som to mal na skrutkách M14 navarených cez kasňu a riadny 3mm plech pasy cez do kríža. Podobne to riešim aj v sučasnom aute.

_________________
1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 3
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved