Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ Powerflex vepředu |
vtsko |
Zaslal: ne říjen 23, 2011 9:03 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: po říjen 24, 2011 12:00 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: po říjen 24, 2011 8:44 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
no hlavně aby to ted plnilo tu funkci kterou to má plnit |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: po říjen 24, 2011 9:50 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Stivek napsal: no hlavně aby to ted plnilo tu funkci kterou to má plnit
No bát se můžu, kdyžtak koupím nový a vyměním znovu, ale zase by se mě tam nevlezli . ale v podstatě, teď je to tam našponované jako na vtskově fotce = neměla by tam být žádná vůle, protože jsem fakt odříznul cca 2mm možná ani ne. Když jsem ho tam narval v původním stavu tak ta přečnívající část se splácla tak, že zakryla ten otvor pro šroub a já ho nemohl prostrčit.
Tady je pár fotek jak to tam teď vypadá, pravý už mám hotový a teď bojuju s levým, párkrát se mi vysunul trošku ven, takže jsem musel vyndat rameno zase ven a ve svěráku ten silentblok dotlačit na doraz. Strčil jsem po stranách šroubováky aby to tam vklouzlo.
|
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: po říjen 24, 2011 4:05 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Nnic, tak ten silentblok na řidičově straně (na druhém obrázku tady nahoře) vypádá furt stejně a nejde mi s tím nic udělat jsem nasranej a nejradsi bych to rozřezal na kousky |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po říjen 24, 2011 4:35 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
mas to nejaky divny - me sel powerflex do ramena strcit rukou a na kastli sedli jak prdel na hrnec... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: po říjen 24, 2011 4:42 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
EiFFeL napsal: mas to nejaky divny - me sel powerflex do ramena strcit rukou a na kastli sedli jak prdel na hrnec...
Když jsem vypálil starej silentblok tak tam snad už nic po něm nezbylo... není tam nějaká kovová vložka nebo něco co se má vymlátit? Potom by se vysvětlilo to proc se ty powerflexy tak roztáhly po tom co jsem se je nacpal do ramen. |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po říjen 24, 2011 4:44 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
no je tam takovej tenouckej plech |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
lazik |
Zaslal: út říjen 25, 2011 2:02 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 05. 2009
Příspěvky: 689
Bydliště: Ostrava/Brno
|
Přesně tak - jestli jsi to vypálil a vyšprtnul tu roztopenou gumu ven, tak ti tam zbyla ještě taková plechová vložka a tu jsi měl vyndat - já jsem ji naříznul, zkroutil a pak vyklepl přes šroubovák
Ale nový silentblok mi tam lehce nešel - ničím jsem ho nemazal, ale prostě jsem ho tam nalisoval ve svěráku |
_________________ VTS 1.6i 16v rv 98
http://lazarracing.webnode.cz |
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: út říjen 25, 2011 4:34 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: út říjen 25, 2011 9:53 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Kua žadnej plech sem nevyndal, nnic, necham to jak to je, vezu to ted na vymenu spojky a manzet na poloosach, tak az za tyden to vymenim znovu no za nove powerflexy. Zadni budu delat taky ale to az nekdy v listopadu. |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: út říjen 25, 2011 9:54 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
P.E.T.R napsal: Baterka neni problém, já ji budu dávat k zadnímu podběhu. Natáhneš + kabel z motoráku k baterce a - pól ukostříš vzadu. Kabel by měl mít 30mm2 průřez. A na druhou stranu přijde nádobka na ostřikovače. S ŘJ už to bude složitější, tu necham v motoráku.
k tý nádobce, nebude to pak zbytečně cejtit v kabině??? |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: út říjen 25, 2011 9:56 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Stivek napsal: P.E.T.R napsal: Baterka neni problém, já ji budu dávat k zadnímu podběhu. Natáhneš + kabel z motoráku k baterce a - pól ukostříš vzadu. Kabel by měl mít 30mm2 průřez. A na druhou stranu přijde nádobka na ostřikovače. S ŘJ už to bude složitější, tu necham v motoráku.
k tý nádobce, nebude to pak zbytečně cejtit v kabině???
Na baterku jsem se nakonec musel vykaslat, protoze v pravidlech pro SE1600 na Berg Cup to nepovolujou premistit |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
franus |
Zaslal: čt květen 29, 2014 6:14 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
Jake pouzivate zadni silentbloky na predni ramena? Ma tady nekdo spoox, vibra-technics, pripadne ty ud Zury?
Zajimala by me zmena po vymene a taky zivotnost techto ulozeni. |
_________________ Pug205gti |
|
Návrat nahoru |
|
Sandman |
Zaslal: čt květen 29, 2014 6:20 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
Mam od spoox-u, pocitovo mi to pride take pevnejsie, ale ci je to presne tym, neviem povedat, lebo som naraz menil aj predne silenty v ramenach a dal som as spodnu rozperu... |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
Návrat nahoru |
|
|