Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Z saxa 1,4 na 1,6 16V |
DarkShade |
Zaslal: so listopad 05, 2011 10:09 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 10. 2010
Příspěvky: 114
Bydliště: Mělník
|
Zdravim tohle téma se týká spíše informací než opravdového servisu potřebuju radu mam saxo 1.4 VTS MK1 a chtěl jsem se zeptat zda pokud koupím motor z 1.6 16V jestli mě čeká nějaký problém při výměně nebo je to totožné ja osobně jsem 16tku motor ani neviděl a tak nevím jak to vypadá púokud mi přímo citroen schválí výměnu motoru a já jej zapíši do TP když koupím 16tku motor s ECU jsou shodné díly? jako spojka?poloosy?... jde o to zda mě příjde levnějí koupit motor a přehodit ho nebo koupit rovnou primo saxo? a kdyz koupím saxo pujde mi z mé 1,4 spojka?,brzdy a dalsi veci? mam totiz na svo 14tce vse nove spojka paprskova za 10 brzdy nové za bura... takze potrebuju radu kdyz sezenu motor rekneme za 10 tis jestli nebudu mit problemy treba s ECU ... aby me vymena neprisla draz nez nova 16tka poradte lidi chci se do tho pustit co nejdrive. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Iceman |
Zaslal: so listopad 05, 2011 10:51 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 01. 2011
Příspěvky: 321
Bydliště: Košice
|
ak sa nemylim motor mozes menit len za identicky. citroen ti to podla mna neschvali, ECU bude urcite ina, myslim ze aj prevodovka a poloosy. vyser sa na to kup 16V a mas pokoj... |
_________________ Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG |
|
Návrat nahoru |
|
Ondrik |
Zaslal: so listopad 05, 2011 11:16 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 25. 03. 2008
Příspěvky: 157
Bydliště: Blansko
|
Prodat 1,4 a koupit 16v. Nejjednoduší a nejlacinější varianta. Citroen ti určitě záměnu neschválí. ECU je jiná, převodovka má určitě jiný vnitřnosti stejnej bude max obal a polosy jsou určitě silnější. A myslím že nebudou pasovat držáky motoru.
Samozřejmě že přestavět jde všechno ale toho a času a pěněz je škoda. |
_________________ Saxo 1,6 16v VTS-87kw-mazel |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: so listopad 05, 2011 1:53 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
do kastle 1.4VTS tu kluci 16V dávaly, tam už držáky na motor jsou vtom problém neni. Ale jinak se musí přeházet fakt všechno spojka má jinej průměr, převodovka je jinak odstupňovaná, poloosy jsou jiné protože 1.6 maj meziložisko. Nevim jak diferenciál ale třeba 1.1 má slabší takže 1.4 možná taky. A elektrika se musí taky překopat minimálně kolem motoru. Další je i to že 16V má vzadu kotouče takže když už silnej motor tak by se musely překopat i brzdy. Legislativně ti to citroen neschválí, jediná možnost je převařit VIN a postavit to na papíry 16V. Takže shrnuto se to určitě nevyplatí.
Kluci to tu stavěli kvůli tomu že zničily kastly takže si do holé kastle z 1.4 daly svoje věci ale dávat do 1.4 jinej motor kvůli tomu aby to jelo lépe nemá cenu, levnějš výjde to výhledově prodat a koupit jiné saxo. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
DarkShade |
Zaslal: ne listopad 06, 2011 1:57 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 10. 2010
Příspěvky: 114
Bydliště: Mělník
|
Převodovka není problém na své 14nátce mam z 1.6 převodovku a šlape to ok toho se nebojím jen je mi líto spojky za 10 papírů... nejraději bych právě přeházel střeva než kupoval 16tku jako celek a daval komplet vše nové jinak na Citroenu mam známé a proto by mě zajímalo kdyby mi schválili změnu motoru co vše by to obneslo a jestli by mě to nevyšlo dráž než nová 16tka. |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: ne listopad 06, 2011 3:06 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
pokud vím oficiálně ti změnu motoru neschválý ale jestly máš známé tak se jich zeptej, tady stímhle nikdo zkušenost nemá. Stejně by stim bylo moc starostí to převaření VIN by bylo značně jednoduší. Co se týče ceny to ti taky nikdo dopředu neřekne jaké budeš všechny řešit problémy ale podle mě se to nevyplatí. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: ne listopad 06, 2011 4:22 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
DarkShade napsal: je mi líto spojky za 10 papírů...
Rád by som vedel k čomu ti bola taká spojka na 1,4??Na 1,4 ti stačí úplne obyčajná. A myslím, že žiaden rozdiel by si nepocítil. |
|
|
Návrat nahoru |
|
yohy |
Zaslal: ne listopad 06, 2011 4:41 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 06. 2009
Příspěvky: 220
Bydliště: želechovice nad dřevnicí
|
jestli to schválí nebo ne to bych neřešil. motor je výmenný díl, zajdeš na dopraváky a necháš to za 100,- smazat z papíru a je jedno co tam máš.
ikdyž nevím jestli to třeba nemusí byt stejný obsah. možná se pletu.
já jsem dával z 8V na 16V a neřeším žádný přepis. |
_________________ 16V |
|
Návrat nahoru |
|
keyboo |
Zaslal: ne listopad 06, 2011 9:37 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 01. 2011
Příspěvky: 29
Bydliště: Tábor
|
Smažeš číslo motoru nikoliv typ. A tím v podstatě to auto "nemůže" projít TK a ani evidenční kontrolou.
Mě by jen zajímalo, co jsi s 1.4 zamýšlel, zda s ní jezdit nebo jen mezistupeň k 1.6. Protože jestli jo, tak škoda investovaných peněz |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne listopad 06, 2011 9:44 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
co nejde prepsat v papirech se vybrousi na motoru... a kdo nic nenajde spokoji se s cislem a typem na krytu rozvodu... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
|