punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - motor si robi co chce
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  motor si robi co chce

konry67
Zaslal: čt listopad 17, 2011 1:20 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 11. 2010 Příspěvky: 44 Bydliště: Vyšné Ružbachy
cawte vsetci. Asi pred mesiacom som na aute mal menene tesnenia, semeringy a kruzky, ale od vtedy sa mi auto sprava ako transformers... da sa povedat ze zo zaciatku siel pekne a nestartoval na prvy krat a este aj s pridanym plynom ako by to nemalo byt si myslim... jedneho krasneho dna som sadol do auta a z niciho nic som mal cca 400 otacok... ak podrzm plyn tak ide, ale akonahle ho pustim tak spadnu otacky az na niminum- skoro zdochne... Spozoroval som este jednu vec, pocut vodu ako sa prelieva, to som este nikdy nezazil, tak neviem preco to je... Premyslal som este nad krokacom, ale myslim si ze to on nebude lebo ked sa motor trochu nahreje vystupia otacky cca na 1500 a potom je uz volnobeh krasny 800 otacok... neviete mi poradit? Crying or Very sad

_________________
saxo 1.6 VTR
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Casper626
Zaslal: čt listopad 17, 2011 6:44 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 09. 11. 2009 Příspěvky: 74 Bydliště: Velka Maca
to prelievanie vody znamena zavzdusneny vodny okruh. a ten volnobeh skontroluj napnutie plynoveho lanka musi mat volu Idea
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lakinooo
Zaslal: čt listopad 17, 2011 7:40 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
napnute plynove lanko sposobi nizke otacky?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
konry67
Zaslal: čt listopad 17, 2011 9:14 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 11. 2010 Příspěvky: 44 Bydliště: Vyšné Ružbachy
Casper626 napsal:
to prelievanie vody znamena zavzdusneny vodny okruh. a ten volnobeh skontroluj napnutie plynoveho lanka musi mat volu Idea

napnute plynove lanko nieje, ma volu... teraz som vylial z chladica memrznucu, precistil som ho destilovanou vodou a naliat tam novu chladiacu, previezol som sa aby ju stiahlo a dolial som do MAX... este som komplet vycistil skrtiacu klabku ( bola strasne zaj..ebana) startol som na prvy sup ale otacky sa drzali tak kolo 1000... podla mna to je vela, nema s tym nieco riadiaca jednotka alebo moze to robit krokovy motorcek- ako vlastne funguje? daju sa manualne nastavit otacky?

_________________
saxo 1.6 VTR
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: čt listopad 17, 2011 9:54 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
lakinooo napsal:
napnute plynove lanko sposobi nizke otacky?
jj když je moc napnuté tak se vypne spínač volnoběhu ale zároveň není přidán plyn takže auto skoro chcípá.

konry67:otáčky nastavuje ECU, ručně přenastavit nejdou jedině nahráním nové mapy do ECU.

Při napouštení chladiče se povozit nestačí to tam nějakej vzduch zůstane protože expanzka není nejvyší místo okruhu. Saxo se musí hodně odvzdušnovat protože několik míst v okruhu je výše než chladič. Bublání v topení je příznak že je tam vzduch ale hromadu lidem včetně mě to tady bublá i když to je odvzušnění dobře. Okruh chlazení u saxa je holt trošku problémovej.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
konry67
Zaslal: pá listopad 18, 2011 12:53 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 11. 2010 Příspěvky: 44 Bydliště: Vyšné Ružbachy
martanc napsal:
lakinooo napsal:
napnute plynove lanko sposobi nizke otacky?
jj když je moc napnuté tak se vypne spínač volnoběhu ale zároveň není přidán plyn takže auto skoro chcípá.

konry67:otáčky nastavuje ECU, ručně přenastavit nejdou jedině nahráním nové mapy do ECU.

Při napouštení chladiče se povozit nestačí to tam nějakej vzduch zůstane protože expanzka není nejvyší místo okruhu. Saxo se musí hodně odvzdušnovat protože několik míst v okruhu je výše než chladič. Bublání v topení je příznak že je tam vzduch ale hromadu lidem včetně mě to tady bublá i když to je odvzušnění dobře. Okruh chlazení u saxa je holt trošku problémovej.

napnute lanko nieje, tak potom to mozno bude vadny krokovy matorcek...
ohladom odvzdusnovania- co takto vyrobit odvzdusnovak na najvyssie polozenej trubke?

_________________
saxo 1.6 VTR
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: pá listopad 18, 2011 1:48 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
odvzdusnovaky sou tam tři. Nahoře na chladiči na opačné straně než expanzka, pak na termostatu takovej imbus a nakonec na nejvyším místě je na spolujezdcově straně na hadici co jde do topení taková čepička jako na ventilku kola.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
konry67
Zaslal: so listopad 19, 2011 2:06 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 11. 2010 Příspěvky: 44 Bydliště: Vyšné Ružbachy
martanc napsal:
odvzdusnovaky sou tam tři. Nahoře na chladiči na opačné straně než expanzka, pak na termostatu takovej imbus a nakonec na nejvyším místě je na spolujezdcově straně na hadici co jde do topení taková čepička jako na ventilku kola.

diky za odpovede ohladom odvzdusnovania Smile ale co s tym volnobehom Sad

_________________
saxo 1.6 VTR
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
konry67
Zaslal: so listopad 19, 2011 9:04 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 11. 2010 Příspěvky: 44 Bydliště: Vyšné Ružbachy
testovacia jazda po vycisteni klapky a odvzdusneni chladiaceho okru... vysledok? otacky drzia pekne- zatial (niekedy mam pocit ze moje auto je transformens, kedze ide podla toho ako sa zobudi) a co sa tyka chladenia, velmi vysoka teplota motora (az nad trištvrte tesne pred cervenym polom... kde sa nachadza cidlo na spustenie vrtule a pri akej teplote? asi si kupim testovaci budik s ciselnym stupnovanim teploty, co vy nato?

_________________
saxo 1.6 VTR
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: so listopad 19, 2011 10:41 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
na 3/4 my to poslední asi půl rok leze taky, když to proženu tak i výš. Zatim mam novej chladič, termostat, čidla, vyčistěněj okruch a nic nepomohlo nakonec budu měnit těsnění pod hlavou. Confused

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lakinooo
Zaslal: so listopad 19, 2011 10:51 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
martanc napsal:
jj když je moc napnuté tak se vypne spínač volnoběhu ale zároveň není přidán plyn takže auto skoro chcípá


Volnobeh má spínač?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: so listopad 19, 2011 10:59 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
ECU přece musí poznat podle polohy klapky že není šlapáno na plyn. Když se moc přitáhne lanko tak tohle nepozná a nereguluje volnoběžné otáčky. Už se to tu řešilo např. http://www.saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=8188

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lakinooo
Zaslal: ne listopad 20, 2011 9:00 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
Na to má potenciomer.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Miki
Zaslal: ne listopad 20, 2011 9:46 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 1262 Bydliště: Bratislava
konry67 napsal:
testovacia jazda po vycisteni klapky a odvzdusneni chladiaceho okru... vysledok? otacky drzia pekne- zatial (niekedy mam pocit ze moje auto je transformens, kedze ide podla toho ako sa zobudi) a co sa tyka chladenia, velmi vysoka teplota motora (az nad trištvrte tesne pred cervenym polom... kde sa nachadza cidlo na spustenie vrtule a pri akej teplote? asi si kupim testovaci budik s ciselnym stupnovanim teploty, co vy nato?


a odvzdušnil si to poriadne ? jednoduché to je tak, že dáš dole sanie a vyberieš na termostate ten imbus. daj dole výčko na nalievanie, poriadne sa nadýchni Very Happy fúkni celými plúcami do nádobky. v momente keď ti bude voda cez ten termostatový imbus vytekať, , hneď ho uzavri. potom to isté hore na slojazdcovej strane, tam je ventilka jak na bicykli. fúkni a hne%d ako potečie voda, zapchaj to. saxo sa pomerne zle odvzdušňuje ale touto metódou to robíme 2 roky a funguje to hneď

_________________
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Tomáš Spiššák
Zaslal: ne listopad 20, 2011 10:13 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 18. 12. 2010 Příspěvky: 1013 Bydliště: Martin - Priekopa, SK
citace:
a odvzdušnil si to poriadne ? jednoduché to je tak, že dáš dole sanie a vyberieš na termostate ten imbus. daj dole výčko na nalievanie, poriadne sa nadýchni Very Happy fúkni celými plúcami do nádobky. v momente keď ti bude voda cez ten termostatový imbus vytekať, , hneď ho uzavri. potom to isté hore na slojazdcovej strane, tam je ventilka jak na bicykli. fúkni a hne%d ako potečie voda, zapchaj to. saxo sa pomerne zle odvzdušňuje ale touto metódou to robíme 2 roky a funguje to hneď


presne takto som odvzdusnil aj ja a bez problemov, kuri, a nebuble Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved