punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Teplota motoru.
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Teplota motoru.

martanc
Zaslal: so říjen 22, 2011 10:34 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
tady máš přímo odkaz kde sem to kupoval ale budou to mýt všude možně http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=769
je to na 4L oleje takže sem spotřeboval asi jen půlku, nechtěl sem tam toho dávat zbytečně moc jelikož jsem tomu moc nevěřil. Ale asi po 500km to fakt pomohlo a zdá se že to přesatlo slzet.


Naposledy upravil martanc dne so říjen 22, 2011 10:36 pm, celkově upraveno 1 krát

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MrChodnyCZ
Zaslal: so říjen 22, 2011 10:35 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
EiFFeL napsal:
panove... prestante do tech motoru lit vsechny mozny patoky a delejte to poctive... stejne je to reseni jen docasny... a nemluve o tom ze az se to pokazi tak se budete proklinat a tlouct se do hlavy, ze ste to tam vubec nalejvali, protoze dostat to ven z radiatoru topeni je v podstate nemozny...

hlavu dolu prebrousit premerit blok pripadne motor ven rozborka a prebrousit... jedina cesta ke 100% vysledku...

Ma pravdu ten chlapec Exclamation

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
vtsko
Zaslal: so říjen 22, 2011 10:43 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
toto mi pripomina nasich FA-čkarov(udrzbarov) len to na rychlo poriesit,nie natrvalo vyriesit :)nepouzivam ziadne prisady nikam,olej,voda,benzin a fungujem stale Wink a nie len ja...

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martanc
Zaslal: so říjen 22, 2011 11:16 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
no já dával do vody ale jen jako nouzovku, nakonec sem ten chladič stejně měnil. No a do oleje sem to taky jen zkusil jelikož na jaře až budu mít k dispozici druhý auto tak bude rozborka. Takže já to vlastně používám jen na odložení problému jak je napsáno výše ale když člověk potřebuje denně jezdit Confused

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
peter23p
Zaslal: čt listopad 17, 2011 12:56 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 10. 2011 Příspěvky: 30 Bydliště: Západní čechy
Tak dnes jsem vypozoroval, že ihned po nastartování studeného motoru se zvedne hladina v nádobce tak o 4cm. Je to normální? Přijde my že tlak by se tam měl udělat až po zahřátí a ne hned. Nemohl by se mi někdo podívat, jestli mu to dělá to samé?

_________________
1.4 55kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Allante
Zaslal: čt listopad 17, 2011 2:00 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 11. 2010 Příspěvky: 792 Bydliště: Brno
Já měl asi štěstí a byl jen špatný termostat. Každopádně jsem to celé propláchl 2x ještě s nějakým Liqui Moly čistidlem a pak jen destilkou, zvlášť jsem si vypláchl radiátor obyč vodou když byl venku, dal jsem novej termostat všechno řádně odvzdušnil a ikyž tomu šlapu ručička se drží max milimetr nad polovinu. Ale teď je venku celkem zima tak počkám do léta a kdyby něco nechám si udělat těsnění pod hlavou a zrovna i rozvody, ale myslím že to bude už v pořádku (předtím mi ta ručička šla až k maximální rysce).

Jinak mě se to taky natlakovalo a přitom kapalina byla studená, to je normální.

_________________
První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!

Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
peter23p
Zaslal: čt listopad 17, 2011 2:53 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 10. 2011 Příspěvky: 30 Bydliště: Západní čechy
Tohle už mám za sebou také a nic nepomohlo, ani novej chladič.

Myslel jsem že to tlakuje do vody podle toho jak se hned po startu zvedne hladina ale jestli je to normální tak už opravdu nevím.

Mohl bych tedy ještě zkusit opět vyměnit termostat ale nezdá se my že by to způsoboval on protože při klidné jízdě je teplota skoro v pořádku.

_________________
1.4 55kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
peter23p
Zaslal: pá listopad 18, 2011 9:17 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 10. 2011 Příspěvky: 30 Bydliště: Západní čechy
asi nakonec nechám udělat těsnění pod hlavou. Nevíte někdo kolik to orientačně stojí v běžném servisu?

_________________
1.4 55kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
peter23p
Zaslal: po prosinec 05, 2011 10:51 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 10. 2011 Příspěvky: 30 Bydliště: Západní čechy
Dneska když jsem to zaparkoval tak sem se schválně šel podívat kde je hladina v expanzce a zjistil jsem, že je až skoro u hrdla. Je to normální, když před jízdou byla v půlce mezi MIN a MAX. To během jízdy vylezla tak o 12cm.

_________________
1.4 55kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DarkShade
Zaslal: po prosinec 05, 2011 12:00 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 10. 2010 Příspěvky: 114 Bydliště: Mělník
Very Happy todle jsem řešil také nejprve víčko na chladiči odešlo pak to bylo zavzdušněné a nakonec jsem nechaval dělat i těsnění a rozvody dále termostat řídící jednotka stale nic neukazovala pak mi dokonce došla uplně voda a jaké bylo řešení nedosedalo čidlo teploty vody (ta tyčka na konektoru byla prasklá a po čase ulítla) takže jsem koupil teplotní čidlo za 500 a vše fungovalo krásně a tak jak mělo Very Happy

_________________
Peugeot 205 1.9 GTI-sešrotováno:-(
1.4 VTS 55Kw-Prodáno Sad
BMW e34 3.5
Seat alhambra 1.9 T-prodáno Sad
Peugeot 106 1.0 Very Happy
Citroen XM 3.0 V6
Citroen ZX 2.0 16V (120kw,195 Nm)
Alfa Romeo 145 1.9 JTD
Alfa Romeo 156 Facelift 2,4 JTDM 129 KW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DarkShade
Zaslal: po prosinec 05, 2011 12:05 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 10. 2010 Příspěvky: 114 Bydliště: Mělník
peter23p napsal:
asi nakonec nechám udělat těsnění pod hlavou. Nevíte někdo kolik to orientačně stojí v běžném servisu?


orientačně to stojí asi 700-900 těsnění a počítej tak 2000 za práci v servisu tak 3 necháš.

_________________
Peugeot 205 1.9 GTI-sešrotováno:-(
1.4 VTS 55Kw-Prodáno Sad
BMW e34 3.5
Seat alhambra 1.9 T-prodáno Sad
Peugeot 106 1.0 Very Happy
Citroen XM 3.0 V6
Citroen ZX 2.0 16V (120kw,195 Nm)
Alfa Romeo 145 1.9 JTD
Alfa Romeo 156 Facelift 2,4 JTDM 129 KW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: po prosinec 05, 2011 12:32 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
to je ta lepsi varianta kdy se na vsechno ostatni vyseres...

jenze kdyz sundas hlavu tak
- bych prebrousil hlavu
- prebrousil ventily
- zkontrolovat jestli neni krivej blok
- kdyz sundas rozvodak mel bys dat novej remen
atd atd...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
peter23p
Zaslal: po prosinec 05, 2011 1:26 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 10. 2011 Příspěvky: 30 Bydliště: Západní čechy
DarkShade napsal:
Very Happy todle jsem řešil také nejprve víčko na chladiči odešlo pak to bylo zavzdušněné a nakonec jsem nechaval dělat i těsnění a rozvody dále termostat řídící jednotka stale nic neukazovala pak mi dokonce došla uplně voda a jaké bylo řešení nedosedalo čidlo teploty vody (ta tyčka na konektoru byla prasklá a po čase ulítla) takže jsem koupil teplotní čidlo za 500 a vše fungovalo krásně a tak jak mělo Very Happy
Ale když bylo prasklé tak ti přes něj utíkala voda ne. A které čidlo? Jsou tam tři. Zelené pro ECU, Modré pro budík a pak je ještě na chladiči pro saharu, koukal jsem na všechny a zdají se dobré. Jedině je proměřit, nevíte jaký má mýt odpor to pro ECU při určité teplotě?

_________________
1.4 55kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DarkShade
Zaslal: po prosinec 05, 2011 2:18 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 10. 2010 Příspěvky: 114 Bydliště: Mělník
je to jednoduché zajeď si na vrakáč odmontuj všechny 3 a domluv se tam s klukama že to ozkoušíš a kdyžtak je přivezeš zpátky on si čidla označí a budeš zkoušet až najdeš to správné zbytek mu přivezeš zpátky a on ti vrátí prachy tak jsem to dělal já i kdyby si měřil můžeš mít jen špatný kontakt naměříš správné hodnoty vezmeš hrbol a už to nebude dávat signál pokud zjistíš že čidlama to není bude tě to stát 10 minut času pokud ani tohle nepomůže skus zajed někam ať ti změří jaký davá motor tlaky... jestli není chyba tam pokud je čeká tě co píše EiFF ale těsnění mi příjde zbytečné dělat když ti nelítá olej do vody nebo naopak.

_________________
Peugeot 205 1.9 GTI-sešrotováno:-(
1.4 VTS 55Kw-Prodáno Sad
BMW e34 3.5
Seat alhambra 1.9 T-prodáno Sad
Peugeot 106 1.0 Very Happy
Citroen XM 3.0 V6
Citroen ZX 2.0 16V (120kw,195 Nm)
Alfa Romeo 145 1.9 JTD
Alfa Romeo 156 Facelift 2,4 JTDM 129 KW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DarkShade
Zaslal: po prosinec 05, 2011 2:27 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 10. 2010 Příspěvky: 114 Bydliště: Mělník
EiFFeL napsal:
to je ta lepsi varianta kdy se na vsechno ostatni vyseres...

jenze kdyz sundas hlavu tak
- bych prebrousil hlavu
- prebrousil ventily
- zkontrolovat jestli neni krivej blok
- kdyz sundas rozvodak mel bys dat novej remen
atd atd...


Srážení hlavy a zábrus ventilů bys měl udělat vždy když jí sundáš teda pokud tam máš ještě místo na sražení podívat se jestli nemají ventily vůle a zda správně chodí podle hodnot zatočíš si vačkou a změříš si .blok určitě omrknout očistil bych i písty a zase tlaky můžes mít hlavu nebo blok prasklej a to na oko nepoznáš. co se týče řemene když bude dobrej žádný puchření,trhliny,škubance tak bych ho tam nechal jen ho musíš řádně dotáhnout.

_________________
Peugeot 205 1.9 GTI-sešrotováno:-(
1.4 VTS 55Kw-Prodáno Sad
BMW e34 3.5
Seat alhambra 1.9 T-prodáno Sad
Peugeot 106 1.0 Very Happy
Citroen XM 3.0 V6
Citroen ZX 2.0 16V (120kw,195 Nm)
Alfa Romeo 145 1.9 JTD
Alfa Romeo 156 Facelift 2,4 JTDM 129 KW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 3
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved