Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Akceleracia pri prevodvke z 1.4i |
Cicko69 |
Zaslal: so prosinec 10, 2011 2:07 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 11. 05. 2009
Příspěvky: 504
Bydliště: Žilina
|
Caute, ako niektori viete mam 1.6 16V a klakla mi prevodovka,dal som tam prevodovku z mojho byvaleho saxo 1.4 vts. Pocul som rozne varianty,niekto mi povedal z ebudemmat vacsie zrychlenie a nizsiu maximalku a niektori zase naopak. Dnes som si do toho prvy krat sadol ale neviem to akosi porovnat, j emozne ze by som necitil rzdiel? Auto ma od 4000 tisic otacok pekny zatah ako predtym,ak je tam nejaky minimalny rozdiel k lepsiemu,ci horsiemu asi to nijak nezistim. Ma s takouto kominaciou 16V a prevodovka 1.4i skusenost ?
dakujem za dotazy
|
_________________ peugeot 106 S16 (gti) |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so prosinec 10, 2011 8:30 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
asi takto
nahled samozrejme klikaci |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Cicko69 |
Zaslal: so prosinec 10, 2011 9:46 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 11. 05. 2009
Příspěvky: 504
Bydliště: Žilina
|
Vysvetlis mi to trosku,nejako sa v tom nevyznam |
_________________ peugeot 106 S16 (gti) |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: so prosinec 10, 2011 10:31 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
nahore seriova, dole z 1.4ky,
radky jsou kvalty, sloupce otacky.
takze na 5ku s prevodovkou 1.4 a pri 7800 to pojede 283km/h, to vse na 15kach kolech se seriovou gumou. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: so prosinec 10, 2011 10:45 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
Kurva 283 na SAxe/106 je cista smrt |
|
|
Návrat nahoru |
|
Cicko69 |
Zaslal: so prosinec 10, 2011 10:47 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 11. 05. 2009
Příspěvky: 504
Bydliště: Žilina
|
Diky pane CHodny Uz tmu rozumiem a rozumiem aj tomu,ze som tou prevodovkou zabil to auto...uf. Treba inu.. |
_________________ peugeot 106 S16 (gti) |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: so prosinec 10, 2011 11:27 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
jj zabil, ale má to jednu výhodu, když pojedeš po dálnici tak to bude míň točit a budeš mít menší spotřebu. Převodovka z 1.4 je totiž nejdelší co se do sax vůbec dávala. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Cicko69 |
Zaslal: so prosinec 10, 2011 11:32 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 11. 05. 2009
Příspěvky: 504
Bydliště: Žilina
|
No to je veru velka vyhoda,ale ja po dialnici nechodim ale nevadi,ako dcasne riesenie mi t staci,na to ze som ju mal zadarmo,raz mu vratim srdce a kupim opat tu z 16V |
_________________ peugeot 106 S16 (gti) |
|
Návrat nahoru |
|
dzodzo |
Zaslal: so prosinec 10, 2011 11:50 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 07. 09. 2011
Příspěvky: 144
Bydliště: žilina
|
a ze si si nedal povedat..preco mi neveris ? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: so prosinec 10, 2011 12:33 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Já tý tabulce nevěřím to je padlý na hlavu, chci vidět saxo který udělá na 7000ot 250km/h i kdyby mělo kdo ví jakou převodovku...
Co myslíte tím že to auto zabije když tam má ppřevodovku z 1.4?
Podle té tabulky to vypadá uplně perfektně |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: so prosinec 10, 2011 12:37 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
Allante napsal: Já tý tabulce nevěřím to je padlý na hlavu, chci vidět saxo který udělá na 7000ot 250km/h i kdyby mělo kdo ví jakou převodovku...
Podle té tabulky to vypadá uplně perfektně, proč tam všichni už dávno nedávají tu převodovku z 1.4?
Allante, ta tabulka akosi zabuda na sucinitel odporu vzduchu, odporu pneumatik, a akosi aj poveternostne podmienky |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: so prosinec 10, 2011 12:38 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
protože se sice o něco zvedne maximálka ale na druhou stranu to auto zlenivý. A co člověk využije častěji, zrychlení a nebo maximálku. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: so prosinec 10, 2011 12:42 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Jediné místo kde jsem využil při ostré jízdě 5tý stupeň bylo v Brně na okruhu asi na 2 sekundy nikde jinde mi není na nic než na spotřebu... Takže zrychlení no. |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
Cicko69 |
Zaslal: so prosinec 10, 2011 4:08 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 11. 05. 2009
Příspěvky: 504
Bydliště: Žilina
|
Hm, ale ako vravim ja som ten pocit nejako nepostrehol,zeby zlenivelo nejako....musim ist na sprint so seriovym saxom |
_________________ peugeot 106 S16 (gti) |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so prosinec 10, 2011 5:16 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
takze panove
chodny to vysvetlil dobre
dzodzo - nemachruj, mam pocit ze ses me na to nedavno vyptaval pres PM
Tomáš - vysvětli mi jak muze odpor pneumatik a vzduchu mit vliv na rychlost pri danych otackach? NA zrychleni samozrejme ano, ale na vyslednou rychlost rozhodne ne, uz z toho duvodu ze nevim kde by se to ztracelo, leda ze by ti klouzala spojka - JEDINY CO, TAK SE NEPOCITA SE STLACENIM GUMY
Allante - viz. tucny text takze finalni rychlost je samozrejme nizsi, ale pokud si nekdy tocil 4 v omezovaci vis ze tam je rozdil minimalni |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
|