punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Akceleracia pri prevodvke z 1.4i
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Akceleracia pri prevodvke z 1.4i

Cicko69
Zaslal: so prosinec 10, 2011 2:07 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 11. 05. 2009 Příspěvky: 504 Bydliště: Žilina
Caute, ako niektori viete mam 1.6 16V a klakla mi prevodovka,dal som tam prevodovku z mojho byvaleho saxo 1.4 vts. Pocul som rozne varianty,niekto mi povedal z ebudemmat vacsie zrychlenie a nizsiu maximalku a niektori zase naopak. Dnes som si do toho prvy krat sadol ale neviem to akosi porovnat, j emozne ze by som necitil rzdiel? Auto ma od 4000 tisic otacok pekny zatah ako predtym,ak je tam nejaky minimalny rozdiel k lepsiemu,ci horsiemu asi to nijak nezistim. Ma s takouto kominaciou 16V a prevodovka 1.4i skusenost ?

dakujem za dotazy Smile

Wink

_________________
peugeot 106 S16 (gti)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
EiFFeL
Zaslal: so prosinec 10, 2011 8:30 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
asi takto


nahled samozrejme klikaci

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Cicko69
Zaslal: so prosinec 10, 2011 9:46 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 11. 05. 2009 Příspěvky: 504 Bydliště: Žilina
Vysvetlis mi to trosku,nejako sa v tom nevyznam Question

_________________
peugeot 106 S16 (gti)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
MrChodnyCZ
Zaslal: so prosinec 10, 2011 10:31 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
nahore seriova, dole z 1.4ky,
radky jsou kvalty, sloupce otacky.
takze na 5ku s prevodovkou 1.4 a pri 7800 to pojede 283km/h, to vse na 15kach kolech se seriovou gumou.

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Tomáš Spiššák
Zaslal: so prosinec 10, 2011 10:45 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 18. 12. 2010 Příspěvky: 1013 Bydliště: Martin - Priekopa, SK
Kurva 283 na SAxe/106 je cista smrt Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Cicko69
Zaslal: so prosinec 10, 2011 10:47 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 11. 05. 2009 Příspěvky: 504 Bydliště: Žilina
Diky pane CHodny Smile Uz tmu rozumiem a rozumiem aj tomu,ze som tou prevodovkou zabil to auto...uf. Treba inu..

_________________
peugeot 106 S16 (gti)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
martanc
Zaslal: so prosinec 10, 2011 11:27 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
jj zabil, ale má to jednu výhodu, když pojedeš po dálnici tak to bude míň točit a budeš mít menší spotřebu. Převodovka z 1.4 je totiž nejdelší co se do sax vůbec dávala.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Cicko69
Zaslal: so prosinec 10, 2011 11:32 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 11. 05. 2009 Příspěvky: 504 Bydliště: Žilina
No to je veru velka vyhoda,ale ja po dialnici nechodim Very Happy ale nevadi,ako dcasne riesenie mi t staci,na to ze som ju mal zadarmo,raz mu vratim srdce a kupim opat tu z 16V Smile

_________________
peugeot 106 S16 (gti)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
dzodzo
Zaslal: so prosinec 10, 2011 11:50 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 07. 09. 2011 Příspěvky: 144 Bydliště: žilina
a ze si si nedal povedat..preco mi neveris ? Confused
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Allante
Zaslal: so prosinec 10, 2011 12:33 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 11. 2010 Příspěvky: 792 Bydliště: Brno
Já tý tabulce nevěřím to je padlý na hlavu, chci vidět saxo který udělá na 7000ot 250km/h i kdyby mělo kdo ví jakou převodovku...

Co myslíte tím že to auto zabije když tam má ppřevodovku z 1.4?
Podle té tabulky to vypadá uplně perfektně Idea

_________________
První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!

Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomáš Spiššák
Zaslal: so prosinec 10, 2011 12:37 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 18. 12. 2010 Příspěvky: 1013 Bydliště: Martin - Priekopa, SK
Allante napsal:
Já tý tabulce nevěřím to je padlý na hlavu, chci vidět saxo který udělá na 7000ot 250km/h i kdyby mělo kdo ví jakou převodovku...

Podle té tabulky to vypadá uplně perfektně, proč tam všichni už dávno nedávají tu převodovku z 1.4?


Allante, ta tabulka akosi zabuda na sucinitel odporu vzduchu, odporu pneumatik, a akosi aj poveternostne podmienky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martanc
Zaslal: so prosinec 10, 2011 12:38 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
protože se sice o něco zvedne maximálka ale na druhou stranu to auto zlenivý. A co člověk využije častěji, zrychlení a nebo maximálku.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Allante
Zaslal: so prosinec 10, 2011 12:42 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 11. 2010 Příspěvky: 792 Bydliště: Brno
Jediné místo kde jsem využil při ostré jízdě 5tý stupeň bylo v Brně na okruhu asi na 2 sekundy Very Happy nikde jinde mi není na nic než na spotřebu... Takže zrychlení no.

_________________
První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!

Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Cicko69
Zaslal: so prosinec 10, 2011 4:08 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 11. 05. 2009 Příspěvky: 504 Bydliště: Žilina
Hm, ale ako vravim ja som ten pocit nejako nepostrehol,zeby zlenivelo nejako....musim ist na sprint so seriovym saxom Very Happy

_________________
peugeot 106 S16 (gti)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
EiFFeL
Zaslal: so prosinec 10, 2011 5:16 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
takze panove

chodny to vysvetlil dobre

dzodzo - nemachruj, mam pocit ze ses me na to nedavno vyptaval pres PM
Tomáš - vysvětli mi jak muze odpor pneumatik a vzduchu mit vliv na rychlost pri danych otackach? NA zrychleni samozrejme ano, ale na vyslednou rychlost rozhodne ne, uz z toho duvodu ze nevim kde by se to ztracelo, leda ze by ti klouzala spojka - JEDINY CO, TAK SE NEPOCITA SE STLACENIM GUMY
Allante - viz. tucny text takze finalni rychlost je samozrejme nizsi, ale pokud si nekdy tocil 4 v omezovaci vis ze tam je rozdil minimalni

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 3
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved