|
Autor |
Zpráva |
< Ostatní ~ Short Shift...? |
butthead |
Zaslal: čt březen 01, 2007 12:17 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 10. 2006
Příspěvky: 389
Bydliště: Slovakia, Prešov (východ)
|
Cauko Prosim Vas Co robi ten short shift? Kde sa montuje a co sa namontovanim zmeni? Dakujem |
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: čt březen 01, 2007 12:24 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Je to zbytečný závaží do auta má to urychlit řazení, protože se zkrátí krok řadicí páky ( funguje to na principu změny páky ) , ale efekt 0,0 prd asi jako sportovní vložka vzduchového filtru VS klasickej papírovej filtřík |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: čt březen 01, 2007 12:29 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
|
Návrat nahoru |
|
Miki |
Zaslal: čt březen 01, 2007 7:21 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
dyk77 napsal: Je to zbytečný závaží do auta má to urychlit řazení, protože se zkrátí krok řadicí páky ( funguje to na principu změny páky ) , ale efekt 0,0 prd asi jako sportovní vložka vzduchového filtru VS klasickej papírovej filtřík
ty ho asi nemas ze . lebo kto ho ma , tak si ho nevie vynachvalit |
_________________ http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4 |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: čt březen 01, 2007 8:30 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Nemám. Vím, že si to někdo chválí, někdo zase ne. Spíš bych řekl, že si to tam někdo dává, aby tam měl nějaký ten "tjůning" protože to není zas tak drahá investice, a posílí to závodnické ego. Tím nemám na mysli Tebe, když soutěžíš, ale aby mi to zkrátilo cetu z návse ke kravínu o 1,5 fteřiny, tak za to mi to nestojí |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
Miki |
Zaslal: čt březen 01, 2007 9:34 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
dyk77 napsal: Nemám. Vím, že si to někdo chválí, někdo zase ne. Spíš bych řekl, že si to tam někdo dává, aby tam měl nějaký ten "tjůning" protože to není zas tak drahá investice, a posílí to závodnické ego. Tím nemám na mysli Tebe, když soutěžíš, ale aby mi to zkrátilo cetu z návse ke kravínu o 1,5 fteřiny, tak za to mi to nestojí
myslel som si , ze ho nemas . to je klasika ,ze niekto pise o niecom co nema . naco je napr. posilovac brzd , posilovac riadenie , vetrnane kotuce .... ? aby sa zvysil konfort . a konfort zvysuje aj ten shortshift , je to dobra vec . mame doma ibizu v TDIčku a je to tak strasny rozdiel v radeni ze sa mi pomerne casto stava ze mi skrtnu zuby lebo si myslim ze uz mam davno zaradene . a to iste len opacne . ked presadnem z ibizi do saxa tak najskor sa snazim narvat rychlost, lebo mi hned nedoklapne ze uz tam davno je a ze to nie je nejaka prekazka ale proste je to tak kratke |
_________________ http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4 |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: čt březen 01, 2007 10:22 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Už to chápu, prostě bez SS se pohodlně jezdit nedá.
posilovač řízení :
Nemám ho, ale měl jsem možnoct si to vyzkoušet. U F.Focus je tak debilní posilovač, že sebemenší změna volantu udělá prudkou změnu na kolech, nic moc příjemnýho, hlavně v zimě. Moc komfortní mi to zrovna u tohoto auta nepřijde.
Posilovač brzd:
Dlouho jsem jezdil se starým autem bez posilovače a vůbec mi to nepřišlo. Když jsem sednul do Saxa, nadával jsem proč jsou ty brzdy udělaný tak jedovatě. Časem jsem si zvyknul. Zpětný přechod na brzdy bez posilovače by byl asi stejně emotivní, ale nevěřím, že bych se po pár Km opět nezadaptoval.
O SS jsem jen slyšel, že může být řazení těžší. No logicky by to tak mělo být, když dojde ke změně páky. Každému to vyhovovat nemusí, ale je to podle mě víc o zvyku a určené pro sport. účely, než že by to nějak zvyšovalo komfot, jinak by se to do aut dávalo normálně.
Představ si typickou šenskou, která s tím jedede a která při každém přeřazení kouká, kam je ta páka vykloněná a najednou by vlivem malé změny poznala prd ta by to za moc komfortí nepovažovala. A pro mě když vyjedu z města 1,2,3,4,5 a po 5ti Km za 4 a zase 5 alespoň na dalších 5 Km, to je opravdu jen další kovové závažíčko na víc a další místo poruchy |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
Miki |
Zaslal: čt březen 01, 2007 10:32 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
dyk77 napsal: Už to chápu, prostě bez SS se pohodlně jezdit nedá.
posilovač řízení :
Nemám ho, ale měl jsem možnoct si to vyzkoušet. U F.Focus je tak debilní posilovač, že sebemenší změna volantu udělá prudkou změnu na kolech, nic moc příjemnýho, hlavně v zimě. Moc komfortní mi to zrovna u tohoto auta nepřijde.
Posilovač brzd:
Dlouho jsem jezdil se starým autem bez posilovače a vůbec mi to nepřišlo. Když jsem sednul do Saxa, nadával jsem proč jsou ty brzdy udělaný tak jedovatě. Časem jsem si zvyknul. Zpětný přechod na brzdy bez posilovače by byl asi stejně emotivní, ale nevěřím, že bych se po pár Km opět nezadaptoval.
O SS jsem jen slyšel, že může být řazení těžší. No logicky by to tak mělo být, když dojde ke změně páky. Každému to vyhovovat nemusí, ale je to podle mě víc o zvyku a určené pro sport. účely, než že by to nějak zvyšovalo komfot, jinak by se to do aut dávalo normálně.
Představ si typickou šenskou, která s tím jedede a která při každém přeřazení kouká, kam je ta páka vykloněná a najednou by vlivem malé změny poznala prd ta by to za moc komfortí nepovažovala. A pro mě když vyjedu z města 1,2,3,4,5 a po 5ti Km za 4 a zase 5 alespoň na dalších 5 Km, to je opravdu jen další kovové závažíčko na víc a další místo poruchy
nemma co dodat . uz mi tu chyba len to ze napis ze za komunistov bolo lepsie a je to dokonale |
_________________ http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4 |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: čt březen 01, 2007 10:49 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Něco si z té doby ještě pamatuju. V globálu líp nebylo, ale že by se mi v dnešní době o proti minulosti nějak zvyšoval komfort, to taky říct nemůžu, ale zvyk jsem si na to, že co bylo dobrý nestojí za nic a co stálo za nic je dobrý, takže v průměru pořád stejně spokojenej, hlavně když není hůř pane politiku |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: čt březen 01, 2007 11:01 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
tak prece dyk nenapise, ze mu ty veci chybi a by byl za ne rad
ten posilovac rizeni je super vec. Pri parkovani tocit obema rukama, to je na prd. A nektery sou delany tak, ze cim vyssi rychlost, tim mensi ucinek.
posilovac brzd nemusi hned znamenat, ze to auto brzdi ostre. Treba u Fabie to je o dost mekci nez u saxa. Kdyz sem presedl ze saxa hned do Fabie, tak sem malem vrazil do plotu, pac ty brzdy ucinkuji uplne jinde.
a neni vse jen o tom, ze je to o pohodli, nekdy je to i o zvyseni bezpecnosti |
_________________ bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: čt březen 01, 2007 11:21 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Tady se to rozvinulo v něco co jsem neměl vůbec v úmyslu. Já tam ten SS nechci, protože mi to přijde zbytečný rozmrdávat kvůli několika ušetřeným cm na dráze řadící páky, když mi to řazení přijde solidní. Umím si představit jaký to asi je, když z jedna na dvě převeksluju řadičku na kratším kroku, ale jako efekt mi přijde pro mě samotného tak mrzkej, že to jebu. Raději si ty prachy nechám na příště na koupi lepších pneu, což mi zvýší komfort a bezpečnost mnohem víc. Na rozvrkaný hajtře co má natočeno přes 100.000 je i tak dost věcí. které by se v rámci bezpečnosti daly vylepšit, jenže to se pořád točíme kolem základu a ne kolem káry jak ve filmu FAST AND FŮRIOUS No a když už bych to dělal, tak za předpokladu, že se ten fofrklacek se silonovým pouzdrem celej vyhodí a nahradí celokovovým inštrumentem , ať to má i pořádnou kovovou kulisu |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
Laďa |
Zaslal: čt březen 01, 2007 2:15 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 602
Bydliště: Přerov
|
dyk77 napsal: Tady se to rozvinulo v něco co jsem neměl vůbec v úmyslu. Já tam ten SS nechci, protože mi to přijde zbytečný rozmrdávat kvůli několika ušetřeným cm na dráze řadící páky, když mi to řazení přijde solidní. Umím si představit jaký to asi je, když z jedna na dvě převeksluju řadičku na kratším kroku, ale jako efekt mi přijde pro mě samotného tak mrzkej, že to jebu. Raději si ty prachy nechám na příště na koupi lepších pneu, což mi zvýší komfort a bezpečnost mnohem víc. Na rozvrkaný hajtře co má natočeno přes 100.000 je i tak dost věcí. které by se v rámci bezpečnosti daly vylepšit, jenže to se pořád točíme kolem základu a ne kolem káry jak ve filmu FAST AND FŮRIOUS No a když už bych to dělal, tak za předpokladu, že se ten fofrklacek se silonovým pouzdrem celej vyhodí a nahradí celokovovým inštrumentem , ať to má i pořádnou kovovou kulisu
To neřeš, samozřejmě že to je výhoda při ostrém ježdění, normálně je to celkem naprd , i když se s tím řadí o něco líp, jde jen o zvyk, Miky to moc prožívá |
|
|
Návrat nahoru |
|
Miki |
Zaslal: čt březen 01, 2007 2:55 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
|
Návrat nahoru |
|
Laďa |
Zaslal: čt březen 01, 2007 3:20 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 602
Bydliště: Přerov
|
Miki napsal: Laďa napsal:
To neřeš, samozřejmě že to je výhoda při ostrém ježdění, normálně je to celkem naprd , i když se s tím řadí o něco líp, jde jen o zvyk, Miky to moc prožívá
ty jeste zijes stariku ?
Tento tyden jsem měl jednu denní a jednu noční, tak jsem nějaký unavený .... asi umřu ..... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Miki |
Zaslal: čt březen 01, 2007 3:31 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2 Další
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|