Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Po výměně chladící kapaliny se auto přehřívá. |
Imra |
Zaslal: pá říjen 12, 2012 8:05 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 10. 2010
Příspěvky: 99
Bydliště: Beroun, vesnička Tlustice
|
Zdravim, nedávno jsem nechal měnit rozvody, vodní pumpu a zároveň se vyměnila chladící kapalina.
Auto bez problému topí, během jízdy se nepřehřívá, ručička teploměru se drží lehce pod půlkou, ale když stojim na místě nastartovanej cca tak 7minut teplota leze nahoru pomalu až k červenýmu.
Čím to může být? |
_________________ ex: Škoda 105L
Citroen Saxo 1.4 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
Adam6688 |
Zaslal: pá říjen 12, 2012 8:16 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 07. 2010
Příspěvky: 174
Bydliště: Uherské Hradiště
|
že teplota leze nahoru když stojíš je jasné, páč se to nemá jak chladit.... problém je v tom že ti nefunguje větřák, ventilátor, sahara, podle toho jak tomu říkáš... která se spíná tak při 95 stupních. |
_________________ Nothing changes. But everything is changed. |
|
Návrat nahoru |
|
Imra |
Zaslal: so říjen 13, 2012 4:11 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 10. 2010
Příspěvky: 99
Bydliště: Beroun, vesnička Tlustice
|
Adam6688 napsal: že teplota leze nahoru když stojíš je jasné, páč se to nemá jak chladit.... problém je v tom že ti nefunguje větřák, ventilátor, sahara, podle toho jak tomu říkáš... která se spíná tak při 95 stupních.
Tak že to bude v háji ten termospínač a nebo celá sahara? |
_________________ ex: Škoda 105L
Citroen Saxo 1.4 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so říjen 13, 2012 5:38 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
no nech to nastartovany a sleduj... pokud ti nesepne vrtula zacal bych relatky pod ni, pripadne pojistkama... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
remio |
Zaslal: so říjen 13, 2012 6:13 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 03. 2012
Příspěvky: 94
Bydliště: Praha 9
|
Mně se to taky stávalo, mrkni jestli máš pořádně napnutej řemen od altíku. Nevim proč, ale já ho měl málo napnutej a pořádně to nedobíjelo a asi z toho důvodu nespouštělo větrák. Možná mi tu někdo napíše, že to je kravina, ale opravdu to tak bylo. Až když se víc dobyla baterka tak vše fungovalo jak má. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Rubiash |
Zaslal: po říjen 15, 2012 5:22 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2011
Příspěvky: 222
Bydliště: Sedlčany
|
mě se to ted přehřívá za jízdy po tom co jsem tam dal antifreez...:/ |
_________________ ex - Saxána 1.4 VTS MKI |
|
Návrat nahoru |
|
Mystic.Biker |
Zaslal: po říjen 15, 2012 6:15 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 16. 06. 2009
Příspěvky: 579
Bydliště: Praha 10 Strašnice
|
pořádně to odvzdušněte |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Rubiash |
Zaslal: po říjen 15, 2012 6:20 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2011
Příspěvky: 222
Bydliště: Sedlčany
|
mám to dobře...
já mám asi zaděnalej chladič.. ale s tou nemrznoucí se to podstatně zhoršilo.. |
_________________ ex - Saxána 1.4 VTS MKI |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: po říjen 15, 2012 7:08 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
ta nemrzka je hustá takže je logický že to bude hůř chladit záleží jak si to naředil, mám pocit že se to nesmí ředit na míň než 1:1 protože pak už je to moc hustý. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Rubiash |
Zaslal: po říjen 15, 2012 7:23 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2011
Příspěvky: 222
Bydliště: Sedlčany
|
mám to tak 1:2..
z toho chlazení mi asi jebne.. asi vypojim čidlo k budíku a bude |
_________________ ex - Saxána 1.4 VTS MKI |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: út říjen 16, 2012 7:57 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
1:2 máš víc vody nebo fridexu, jestli fridexu tak je to špatně a máš to moc hustý. Jestli vody tak my to příjde taky špatně protože to je tak do -15°C a to my příjde málo, mělo by se to mýchat zhruba do -30°C. Čím víc je tam fridexu tak se i zvyšuje bod varu takže to pak vaří až při viší teplotě. Podle etikety to při 1:2 vaří při 105°C a při 1:1 při 110°C. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Rubiash |
Zaslal: út říjen 16, 2012 3:38 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2011
Příspěvky: 222
Bydliště: Sedlčany
|
hele přišlo tam asi necelých 2,5 litrů fridexu a celkový objem u saxa je 5,5 že..? takže tak nejak to je namíchaný..
myslim že je to namíchaný dobře..
problém bude někde jinde.. |
_________________ ex - Saxána 1.4 VTS MKI |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: út říjen 16, 2012 5:39 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
jo objem je necelejch 6L takže to je akorát. Jinak s přehříváním ti neporadím protože když to ženu 100Km/h a více tak se my to taky hřeje, teplota leze do 3/4 budíku. Už to řeším déle než rok, vyměnil sem snad vše a nic nepomohlo. Takže jezdím a snažím se to moc nehonit |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Rubiash |
Zaslal: st říjen 17, 2012 6:35 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2011
Příspěvky: 222
Bydliště: Sedlčany
|
a když stojíš na místě tak se ti to hřeje? |
_________________ ex - Saxána 1.4 VTS MKI |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: st říjen 17, 2012 9:34 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
ne to je teplota v půlce maximálně vyleze o něco více sepne větrák a spadne zase do půlky asi jako u každýho auta. Hřeje se to jen za jízdy když jedu rychleji. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
|