punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - KYB AGX - tuhostně stavitelné
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  KYB AGX - tuhostně stavitelné

Allante
Zaslal: st únor 20, 2013 2:39 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 11. 2010 Příspěvky: 792 Bydliště: Brno
Co na to říkáte?... Kdyby někdo chtěl sportovní stavitelné tlumiče nižší střední třídy...
http://www.speedpro.eu/tlumice-nastavitelnou-tuhosti-p-10538.html



Naposledy upravil Allante dne st únor 20, 2013 11:38 pm, celkově upraveno 1 krát

_________________
První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!

Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NuF!k
Zaslal: st únor 20, 2013 3:58 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 29. 07. 2011 Příspěvky: 278 Bydliště: Plzeň
Taky jsem na ně koukal možná budu o nich uvažovat Smile

_________________
GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franus
Zaslal: st únor 20, 2013 4:19 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 25. 04. 2007 Příspěvky: 451 Bydliště: Kroměříž, Zlín
U nas ne prilis zname, ale je to lepsi volba jak KONI. Za prve z toho duvodu, ze je muzes nastavovat bez demontaze. Za druhe jsou mekci nez KONI, ktere jsou na ceske uskakane a rozdrbane silnice tvrde - cili auto ti bude uskakovat ze stopy. Neco jineho pokud bys s tim chtel jezdit ciste jen slalom, pripadne vrchy, kde se jede po rovnem hladkem asfaltu, tam ta tvrdost nevadi.
Tlumice maji fungovat a ne byt tvrde. Spousta lidi si koupi neco jako podvozek za par tisic od firem raceland, supersport apod., za par tisicovek, maji to tvrde jako prase, ale mysli si ze maji nejvetsi hi-tech tlumice.
Myslim ze nejmekci tvrdost je jako seriove, nejtvrdsi nastaveni je skoro stejne jako KONI sport.
Urcite se tady ale porovnani techto dvou znacek resilo, kdo chce tak at pohleda v historii. 100% je jezdil Marty, a pak mozna Lada pripadne MIKI.

_________________
Pug205gti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Allante
Zaslal: st únor 20, 2013 6:25 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 11. 2010 Příspěvky: 792 Bydliště: Brno
No ja tohle vyloženě kupovat nechci, jsem už dlouho pro Bilstein N ale jen jsem to sem nadhodil kdyby se nekomu hodilo... to s tou nastavitelnosti je pravda ze je tady lepsi, kdyz se nemusi demontovat jako Koni ale docetl jsem se na zahranicnich forech ze Koni jsou mnohem kvalitnejsi dele vydrzi a jsou i presnejsi... tyhle tlumice jim pry trosku rozhodili auto i na nejmekkci nastaveni... a co si budeme povidat seriove tlumice na 16v jsou desna zebrina uz tak na nasich cestach je to na chranice na zuby.

_________________
První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!

Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Skrbla
Zaslal: st únor 20, 2013 8:54 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Jestli už chceš vyhodit cca 17 tis. za Bilstein, tak to bych si radši ještě malinko přišetřil a koupil HP jako má Skrabi. Myslím že to bude lepší volba než Blbstein.

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Allante
Zaslal: st únor 20, 2013 9:02 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 11. 2010 Příspěvky: 792 Bydliště: Brno
Skrbla napsal:
Jestli už chceš vyhodit cca 17 tis. za Bilstein, tak to bych si radši ještě malinko přišetřil a koupil HP jako má Skrabi. Myslím že to bude lepší volba než Blbstein.


Jeden človíček co staví závodní auta mi povídal že HP by mi nevydrželo jezdeni po nasich silnicich... nejaky ten vrch prezijou ale vybirani der po meste by je odrovnalo za rok... a ja s tim autem budu jeste (ikdyz bude vyramovane a budu normálne závodit) jezdit bezne.

Edit: "muset" jezdit běžně

_________________
První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!

Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
P.E.T.R
Zaslal: st únor 20, 2013 9:05 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 04. 05. 2009 Příspěvky: 1632 Bydliště: Klatovy
To je těžký, Bilstein koupíš za 15t + pružiny, za HP s nádobkama dáš cca 25t a nejsou vyzkoušený, a než je vyzkouší Škrabi, tak už je budu podruhý měnit. Very Happy
Sice je fajn, že HP se tady nechaj repasovat, ale zase prý nevydrží tolik a musí se repasovat častěji. Taky nad tim váham a stejně asi pudu do Gr.N.
To už pak můžu říct, že než kupovat HP, to už je lepší si "trochu" připlatit za Protlum. Very Happy

_________________
2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi


Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Allante
Zaslal: st únor 20, 2013 9:09 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 11. 2010 Příspěvky: 792 Bydliště: Brno
P.E.T.R napsal:
To je těžký, Bilstein koupíš za 15t + pružiny, za HP s nádobkama dáš cca 25t a nejsou vyzkoušený, a než je vyzkouší Škrabi, tak už je budu podruhý měnit. Very Happy
Sice je fajn, že HP se tady nechaj repasovat, ale zase prý nevydrží tolik a musí se repasovat častěji. Taky nad tim váham a stejně asi pudu do Gr.N.
To už pak můžu říct, že než kupovat HP, to už je lepší si "trochu" připlatit za Protlum. Very Happy


Pruziny mám a práve tech 15 za Gr.N dam radej nez tech 25 za HP kvuli tomu faktu co pises Wink... Nka jsou proste overeny a neudelam chybu.

_________________
První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!

Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: st únor 20, 2013 9:19 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
OT: skrabi je vyzkousi tak jezdenim do tesca...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Skrbla
Zaslal: st únor 20, 2013 9:26 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Jistě, ale takový trochu "ochuzený" HP jako má Skrabi budou možná i za míň.

No s tou výdrží nevim....je potřeba srovnávat ježdění v provozu a závodění na našich okreskách, myslím tím Rally.
Myslím že spoustu lidí v CZ jezdí Rally, vrchy a různý soutěže na HP.
Ano HP za 20 tis. má pořád hodně daleko do "dospělýho" podvozku (asi tak 200 tis. Kč Cool )
A uvidíš až začneš závodit, tak si budeš říkat proč já vůl vyhodil peníze za takovej podvozek. Každej k tomu dospěje, já Bilstein chtěl taky Smile

Já myslím že technologie HP i Protlum je vyzkoušená dostatečně, ty tlumiče budou vevnitř pořád stejný, jen se bude měnit pár součástek vzhledem k váze auta a typu použití.

Já osobně si počkám na ten Protlum, proto nekupuju vačky, jednotky, klapky atd. Výkon tě v zatáčce nezrychlí.
A zase ten Protlum řady Race za 35k, je pořád nic ve srovnání s řadou TOP RACE, ale to už je zase někde jinde.

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
franus
Zaslal: st únor 20, 2013 9:28 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 25. 04. 2007 Příspěvky: 451 Bydliště: Kroměříž, Zlín
Allante napsal:
Skrbla napsal:
Jestli už chceš vyhodit cca 17 tis. za Bilstein, tak to bych si radši ještě malinko přišetřil a koupil HP jako má Skrabi. Myslím že to bude lepší volba než Blbstein.


Jeden človíček co staví závodní auta mi povídal že HP by mi nevydrželo jezdeni po nasich silnicich... nejaky ten vrch prezijou ale vybirani der po meste by je odrovnalo za rok... a ja s tim autem budu jeste (ikdyz bude vyramovane a budu normálne závodit) jezdit bezne.

Edit: "muset" jezdit běžně


Kolik tech aut postavil? HP ti udela tlumice na okruh, na kopec, na rally, autocross atd. kazda disciplina vyzaduje jinou specifikci tlumicu. Proc treba rally auta v nizsich tridach ve sk. N pouzivaji hlavne znacku HP? Nechapu, jak rallyove tlumice muzes beznym jezdenim za roku oddelat, kde se to jezdi po deravych okreskach, cutuji se zatacky atd....

_________________
Pug205gti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franus
Zaslal: st únor 20, 2013 9:37 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 25. 04. 2007 Příspěvky: 451 Bydliště: Kroměříž, Zlín
P.E.T.R napsal:
To je těžký, Bilstein koupíš za 15t + pružiny, za HP s nádobkama dáš cca 25t a nejsou vyzkoušený, a než je vyzkouší Škrabi, tak už je budu podruhý měnit. Very Happy
Sice je fajn, že HP se tady nechaj repasovat, ale zase prý nevydrží tolik a musí se repasovat častěji. Taky nad tim váham a stejně asi pudu do Gr.N.
To už pak můžu říct, že než kupovat HP, to už je lepší si "trochu" připlatit za Protlum. Very Happy


Jak pise Skrbla, HP jsou odzkousene vic nez dost, akorat bude na Skrabim, jak si je doladi, pripadne necha nastavit charakteristiku tlumeni. A tlumice Protlum vznikly tak, ze se majitele HPsportingu rozesli, jeden dela stale HP, druhy zalozil novou znacku protlum Wink

Jinak co se tyka Bilstein gr.N, tak jeto opet nafoukla bublina, kterou se u nas vseci inspiruji z anlgie. Tam je to treba Top produkt, ale jen proto, protoze se tam jezdi po peknych reovnych letistich, pripadne okruzich. Na nasich okreskach to asi moc neprezije. Navic jestli Bilsteiny se nazyvaji gr.N, tak HP bych se nebal nazyvat gr. A nebo klidne i WRC Smile.

No, mozna sem prijde TomVTS a podeli se s vami o zkusenosti, vyzkousel spostu ruznych tlumicu a skoncil u HP Very Happy

_________________
Pug205gti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Petr Svaták
Zaslal: st únor 20, 2013 10:01 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 11. 11. 2006 Příspěvky: 555 Bydliště: Býšť
Napište CRACKOVI ten KYBy na sagu měl alespoň přední Wink

_________________
Saxo "Drobek" VTS 1.4 8v 99
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Allante
Zaslal: st únor 20, 2013 10:14 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 11. 2010 Příspěvky: 792 Bydliště: Brno
Hoši tohle všechno o podvozcích za 25 - 200tis je hrozne pekný a vím ze jsou lepsí... ale uvedomte si ze ja nejsem plně vydelecne cinny clovek... studuju skolu a závodit proste chci takze cena za bilstein N je v soucasnosti tak asi vrchol co chci do podvozku dat a chci aby fungoval... napr Martin Zimák na Saxu žádnej super podvozek taky nemá... jsou tam nejaky obyc tuningovy tlumice a jede to... zalezi na ridici. Podvozek chci plne stavitelnej ale proste ted na to jeste neni ta spravna doba Wink... Ale jinak souhlasim

_________________
První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!

Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TomVTS
Zaslal: st únor 20, 2013 10:29 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2010 Příspěvky: 243 Bydliště: Vsetín
Jako první věc bych chtěl napsat že KONI ty klasické žluté co se běžně prodávájí jsou ty největší šmejdy.To že tečou už když se vytáhnou nové z krabice ví každý kdo je jezdí či jezdil.Na to naše hobby rally to absolutně nefunguje ty AGX jsou mnohem lepší a lepší fungují.Není problém s tím že by někde chcal olej a že by se ohnula pístnice do rohlíku Very Happy .To že na pěkné cestě fungujou KONI je asi víceméně jasné i těm kdo si koupily podvozek třeba Vmaxx nebo Raceland že to mají pěkně tvrdé a sedí to na krásném asfaltu ale najednou přijde okreska typická česká a ejhle takové rány a to auto už neřídí řidič ale cesta Very Happy .Myslím že ale tohle všechno už se nedávno řešilo.Jestli se říkalo že Protlum byl z vývojem dál než HP tak teď bych řekl že se karta zase obrátila,stačí se podívat na jejich nový web.S čím ještě nemůžu souhlasit je živostnost tlumičů HP.Jezdil jsem řadu sporting na Felicii a Favoritu,tlumiče byly použité a kdoví kolik toho měli najeté a žádný únik oleje či jen náznak nebo jiný problém a jak to fungovalo to byla bomba.Znám taky několik lidí co jezdí HP na svých závodničkách a rozhodně bych životnost jako problém ani nezmiňoval,nevím kde jste na to přišli ale tady problém nebude.Měl jsem na Saxu a ještě je pořád máme doma zadní tlumiče Peugeot Sport,ty jsou třeba hodně tvrdé ale fungují neskutečně.Něco jsem s tím najezdil a ještě více na zadní torzce na Peugeotu 205 takže můžu trošku porovnávat.Jezdil jsem různé tlumiče a pružiny ale tak jistou zadní nápravu jako s těma tlumičema Peug.Sport jsem nezažil,dalo se na to spolehnout.Zadní tlumiče jsem ještě neměl možnost vyzkoušet HP nebo Protlum takže jsem zvědavý na to srovnání s továrníma od Peugeotu.Přední tlumiče máme HP a opět nic lepšího jsem dosud nejel s těch podvozků jako je KONI,KYB,AVO

_________________
Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 3
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved