Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ KYB AGX - tuhostně stavitelné |
Allante |
Zaslal: st únor 20, 2013 2:39 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
NuF!k |
Zaslal: st únor 20, 2013 3:58 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
Taky jsem na ně koukal možná budu o nich uvažovat |
_________________ GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono
|
|
Návrat nahoru |
|
franus |
Zaslal: st únor 20, 2013 4:19 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
U nas ne prilis zname, ale je to lepsi volba jak KONI. Za prve z toho duvodu, ze je muzes nastavovat bez demontaze. Za druhe jsou mekci nez KONI, ktere jsou na ceske uskakane a rozdrbane silnice tvrde - cili auto ti bude uskakovat ze stopy. Neco jineho pokud bys s tim chtel jezdit ciste jen slalom, pripadne vrchy, kde se jede po rovnem hladkem asfaltu, tam ta tvrdost nevadi.
Tlumice maji fungovat a ne byt tvrde. Spousta lidi si koupi neco jako podvozek za par tisic od firem raceland, supersport apod., za par tisicovek, maji to tvrde jako prase, ale mysli si ze maji nejvetsi hi-tech tlumice.
Myslim ze nejmekci tvrdost je jako seriove, nejtvrdsi nastaveni je skoro stejne jako KONI sport.
Urcite se tady ale porovnani techto dvou znacek resilo, kdo chce tak at pohleda v historii. 100% je jezdil Marty, a pak mozna Lada pripadne MIKI. |
_________________ Pug205gti |
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: st únor 20, 2013 6:25 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
No ja tohle vyloženě kupovat nechci, jsem už dlouho pro Bilstein N ale jen jsem to sem nadhodil kdyby se nekomu hodilo... to s tou nastavitelnosti je pravda ze je tady lepsi, kdyz se nemusi demontovat jako Koni ale docetl jsem se na zahranicnich forech ze Koni jsou mnohem kvalitnejsi dele vydrzi a jsou i presnejsi... tyhle tlumice jim pry trosku rozhodili auto i na nejmekkci nastaveni... a co si budeme povidat seriove tlumice na 16v jsou desna zebrina uz tak na nasich cestach je to na chranice na zuby. |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: st únor 20, 2013 8:54 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
Jestli už chceš vyhodit cca 17 tis. za Bilstein, tak to bych si radši ještě malinko přišetřil a koupil HP jako má Skrabi. Myslím že to bude lepší volba než Blbstein. |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: st únor 20, 2013 9:02 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Skrbla napsal: Jestli už chceš vyhodit cca 17 tis. za Bilstein, tak to bych si radši ještě malinko přišetřil a koupil HP jako má Skrabi. Myslím že to bude lepší volba než Blbstein.
Jeden človíček co staví závodní auta mi povídal že HP by mi nevydrželo jezdeni po nasich silnicich... nejaky ten vrch prezijou ale vybirani der po meste by je odrovnalo za rok... a ja s tim autem budu jeste (ikdyz bude vyramovane a budu normálne závodit) jezdit bezne.
Edit: "muset" jezdit běžně |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
P.E.T.R |
Zaslal: st únor 20, 2013 9:05 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
To je těžký, Bilstein koupíš za 15t + pružiny, za HP s nádobkama dáš cca 25t a nejsou vyzkoušený, a než je vyzkouší Škrabi, tak už je budu podruhý měnit.
Sice je fajn, že HP se tady nechaj repasovat, ale zase prý nevydrží tolik a musí se repasovat častěji. Taky nad tim váham a stejně asi pudu do Gr.N.
To už pak můžu říct, že než kupovat HP, to už je lepší si "trochu" připlatit za Protlum. |
_________________ 2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho! |
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: st únor 20, 2013 9:09 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
P.E.T.R napsal: To je těžký, Bilstein koupíš za 15t + pružiny, za HP s nádobkama dáš cca 25t a nejsou vyzkoušený, a než je vyzkouší Škrabi, tak už je budu podruhý měnit.
Sice je fajn, že HP se tady nechaj repasovat, ale zase prý nevydrží tolik a musí se repasovat častěji. Taky nad tim váham a stejně asi pudu do Gr.N.
To už pak můžu říct, že než kupovat HP, to už je lepší si "trochu" připlatit za Protlum.
Pruziny mám a práve tech 15 za Gr.N dam radej nez tech 25 za HP kvuli tomu faktu co pises ... Nka jsou proste overeny a neudelam chybu. |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: st únor 20, 2013 9:19 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
OT: skrabi je vyzkousi tak jezdenim do tesca... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: st únor 20, 2013 9:26 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
Jistě, ale takový trochu "ochuzený" HP jako má Skrabi budou možná i za míň.
No s tou výdrží nevim....je potřeba srovnávat ježdění v provozu a závodění na našich okreskách, myslím tím Rally.
Myslím že spoustu lidí v CZ jezdí Rally, vrchy a různý soutěže na HP.
Ano HP za 20 tis. má pořád hodně daleko do "dospělýho" podvozku (asi tak 200 tis. Kč )
A uvidíš až začneš závodit, tak si budeš říkat proč já vůl vyhodil peníze za takovej podvozek. Každej k tomu dospěje, já Bilstein chtěl taky
Já myslím že technologie HP i Protlum je vyzkoušená dostatečně, ty tlumiče budou vevnitř pořád stejný, jen se bude měnit pár součástek vzhledem k váze auta a typu použití.
Já osobně si počkám na ten Protlum, proto nekupuju vačky, jednotky, klapky atd. Výkon tě v zatáčce nezrychlí.
A zase ten Protlum řady Race za 35k, je pořád nic ve srovnání s řadou TOP RACE, ale to už je zase někde jinde. |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
franus |
Zaslal: st únor 20, 2013 9:28 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
Allante napsal: Skrbla napsal: Jestli už chceš vyhodit cca 17 tis. za Bilstein, tak to bych si radši ještě malinko přišetřil a koupil HP jako má Skrabi. Myslím že to bude lepší volba než Blbstein.
Jeden človíček co staví závodní auta mi povídal že HP by mi nevydrželo jezdeni po nasich silnicich... nejaky ten vrch prezijou ale vybirani der po meste by je odrovnalo za rok... a ja s tim autem budu jeste (ikdyz bude vyramovane a budu normálne závodit) jezdit bezne.
Edit: "muset" jezdit běžně
Kolik tech aut postavil? HP ti udela tlumice na okruh, na kopec, na rally, autocross atd. kazda disciplina vyzaduje jinou specifikci tlumicu. Proc treba rally auta v nizsich tridach ve sk. N pouzivaji hlavne znacku HP? Nechapu, jak rallyove tlumice muzes beznym jezdenim za roku oddelat, kde se to jezdi po deravych okreskach, cutuji se zatacky atd.... |
_________________ Pug205gti |
|
Návrat nahoru |
|
franus |
Zaslal: st únor 20, 2013 9:37 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
P.E.T.R napsal: To je těžký, Bilstein koupíš za 15t + pružiny, za HP s nádobkama dáš cca 25t a nejsou vyzkoušený, a než je vyzkouší Škrabi, tak už je budu podruhý měnit.
Sice je fajn, že HP se tady nechaj repasovat, ale zase prý nevydrží tolik a musí se repasovat častěji. Taky nad tim váham a stejně asi pudu do Gr.N.
To už pak můžu říct, že než kupovat HP, to už je lepší si "trochu" připlatit za Protlum.
Jak pise Skrbla, HP jsou odzkousene vic nez dost, akorat bude na Skrabim, jak si je doladi, pripadne necha nastavit charakteristiku tlumeni. A tlumice Protlum vznikly tak, ze se majitele HPsportingu rozesli, jeden dela stale HP, druhy zalozil novou znacku protlum
Jinak co se tyka Bilstein gr.N, tak jeto opet nafoukla bublina, kterou se u nas vseci inspiruji z anlgie. Tam je to treba Top produkt, ale jen proto, protoze se tam jezdi po peknych reovnych letistich, pripadne okruzich. Na nasich okreskach to asi moc neprezije. Navic jestli Bilsteiny se nazyvaji gr.N, tak HP bych se nebal nazyvat gr. A nebo klidne i WRC .
No, mozna sem prijde TomVTS a podeli se s vami o zkusenosti, vyzkousel spostu ruznych tlumicu a skoncil u HP |
_________________ Pug205gti |
|
Návrat nahoru |
|
Petr Svaták |
Zaslal: st únor 20, 2013 10:01 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 555
Bydliště: Býšť
|
Napište CRACKOVI ten KYBy na sagu měl alespoň přední |
_________________ Saxo "Drobek" VTS 1.4 8v 99 |
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: st únor 20, 2013 10:14 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Hoši tohle všechno o podvozcích za 25 - 200tis je hrozne pekný a vím ze jsou lepsí... ale uvedomte si ze ja nejsem plně vydelecne cinny clovek... studuju skolu a závodit proste chci takze cena za bilstein N je v soucasnosti tak asi vrchol co chci do podvozku dat a chci aby fungoval... napr Martin Zimák na Saxu žádnej super podvozek taky nemá... jsou tam nejaky obyc tuningovy tlumice a jede to... zalezi na ridici. Podvozek chci plne stavitelnej ale proste ted na to jeste neni ta spravna doba ... Ale jinak souhlasim |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
TomVTS |
Zaslal: st únor 20, 2013 10:29 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Vsetín
|
Jako první věc bych chtěl napsat že KONI ty klasické žluté co se běžně prodávájí jsou ty největší šmejdy.To že tečou už když se vytáhnou nové z krabice ví každý kdo je jezdí či jezdil.Na to naše hobby rally to absolutně nefunguje ty AGX jsou mnohem lepší a lepší fungují.Není problém s tím že by někde chcal olej a že by se ohnula pístnice do rohlíku .To že na pěkné cestě fungujou KONI je asi víceméně jasné i těm kdo si koupily podvozek třeba Vmaxx nebo Raceland že to mají pěkně tvrdé a sedí to na krásném asfaltu ale najednou přijde okreska typická česká a ejhle takové rány a to auto už neřídí řidič ale cesta .Myslím že ale tohle všechno už se nedávno řešilo.Jestli se říkalo že Protlum byl z vývojem dál než HP tak teď bych řekl že se karta zase obrátila,stačí se podívat na jejich nový web.S čím ještě nemůžu souhlasit je živostnost tlumičů HP.Jezdil jsem řadu sporting na Felicii a Favoritu,tlumiče byly použité a kdoví kolik toho měli najeté a žádný únik oleje či jen náznak nebo jiný problém a jak to fungovalo to byla bomba.Znám taky několik lidí co jezdí HP na svých závodničkách a rozhodně bych životnost jako problém ani nezmiňoval,nevím kde jste na to přišli ale tady problém nebude.Měl jsem na Saxu a ještě je pořád máme doma zadní tlumiče Peugeot Sport,ty jsou třeba hodně tvrdé ale fungují neskutečně.Něco jsem s tím najezdil a ještě více na zadní torzce na Peugeotu 205 takže můžu trošku porovnávat.Jezdil jsem různé tlumiče a pružiny ale tak jistou zadní nápravu jako s těma tlumičema Peug.Sport jsem nezažil,dalo se na to spolehnout.Zadní tlumiče jsem ještě neměl možnost vyzkoušet HP nebo Protlum takže jsem zvědavý na to srovnání s továrníma od Peugeotu.Přední tlumiče máme HP a opět nic lepšího jsem dosud nejel s těch podvozků jako je KONI,KYB,AVO |
_________________ Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
|