Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ hlava z C2/C3 (NFU) na Saxo |
-Hans- |
Zaslal: po listopad 17, 2014 9:06 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 14. 10. 2006
Příspěvky: 7
Bydliště: Týniště n. Orl.
|
EiFFeL napsal: noo.... kdyz myslis... asi to budu muset v garazi prebrat a vyfotit...
No jestli reaguješ na mě, tak ti můžu poslat fotky z mého NFS |
_________________ Citroen C2 VTS, 2006, seriový stav |
|
Návrat nahoru |
|
Iceman |
Zaslal: út prosinec 09, 2014 9:25 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 01. 2011
Příspěvky: 321
Bydliště: Košice
|
piesty na NFS / NFU su urcite vypukle , saxo ma ploche piesty s výrezmi. otazka je ci pri pouziti piestov z NFU /NFS nedojde k stretnutiu ventilov s piestami (koli tej vypukline na piestoch) a ci pri pouziti piestov zo saxa nebude nizky kompresny pomer, kedze pri pouziti hlavy NFS/NFU sa udajne zvacsi spalovaci priestor.
anglicania davaju na motory NFS/NFU seriove vacky, pruziny a nastavitelne vackove kolesa z VTS saxa a vraj to funguje bez problemov |
_________________ Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG |
|
Návrat nahoru |
|
Hasan |
Zaslal: ne leden 04, 2015 7:50 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
zjistili jste nekdo neco vic o hlavach? |
_________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
Iceman |
Zaslal: po leden 05, 2015 2:50 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 01. 2011
Příspěvky: 321
Bydliště: Košice
|
cital som rozne anglicke fora, no nikde som sa nedopracoval ku konkrétnemu zaveru a pravdupovediac cim viac toho citam, tym menej mam v tom jasno . ale, v motore JP4 udajne funguju saxacke vacky s pouzitim ventilových pruzin, hydrostelov a misiek bez dalsich uprav. z toho mi vychadza ze ak sa na saxo nahodi hlava JP4 znizi sa kompresny pomer koli plochym piestom na saxe a trochu vacsiemu spalovaciemu priestoru v hlave JP4, teda nemalo by hrozit stretnutie piestov s ventilmi. ak sa ale kompresny pomer znizi velmi , asi to nebude dobre fungovat. neviem aky velky vplyv ma k. pomer na chod a vykon motora, ale myslim ze by sme sa mali drzat na tych 11:1 (ak niekto ma na vysokokompresne piesty tak tam to ide az na 12,0:1). prichadza do uvahy pouzit piesty z JP4 , cim by sa malo dosiahnut zachovanie kompresného pomeru (11:1), saxo ma (10,8:1) ak sa nemylim. a kedze saxo vacky by mali fungovat na JP4 bez problemov mohlo by to takto fungovat. ale to su len moje zavery a teorie z toho vsetkeho co som cital a snazil sa tomu porozumiet.
v konecnom dosledku mozno vyjde lepsie zohnat komplet JP4 motor, prehodit saxo vacky, sanie (bud saxo alebo hlinikove z c2 vts) , nechat to premapovat a ako seriovka by to mohlo fungovat ... boh vie |
_________________ Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG |
|
Návrat nahoru |
|
Hasan |
Zaslal: st leden 07, 2015 3:27 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
no nic, vidim to na pokusneho kralika |
_________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
Hasan |
Zaslal: po leden 12, 2015 5:16 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
zkousel jsem najit oznaceni pistu v service boxu a nic. ale uz kdyz zadam do googlu piston nfu (tu5jp4), najdu vypoukle pisty. takze to co jsem ted s motorem udelal, je k nicemu |
_________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
Hasan |
Zaslal: pá leden 16, 2015 9:31 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
ti co mate NFU hlavu, muzete prozradit, jake planujete vetsi upravy s motorem? pri kupovani hlavy se ke me dostalo info, ze pasuje i na seriove pisty. bohuzel ted vidim, ze tomu tak neni. popripadne nema nekdo na prodej pisty nebo seriovou hlavu? |
_________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
Brabi |
Zaslal: so leden 17, 2015 10:31 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 365
Bydliště: Třebíč
|
Mel bych nfu pisty i s ojnicema... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hasan |
Zaslal: so leden 17, 2015 1:25 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
Sz |
_________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
Hasan |
Zaslal: so leden 17, 2015 1:29 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
A vubec.. neni totalni zhovadilost to takhle bastlit? To abych shanel i jinou jednotku, sani atd..... |
_________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
olda77 |
Zaslal: po leden 19, 2015 7:26 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 25. 02. 2005
Příspěvky: 1685
Bydliště: PŘEROV
|
Hasis napsal: ti co mate NFU hlavu, muzete prozradit, jake planujete vetsi upravy s motorem? pri kupovani hlavy se ke me dostalo info, ze pasuje i na seriove pisty. bohuzel ted vidim, ze tomu tak neni. popripadne nema nekdo na prodej pisty nebo seriovou hlavu?
mam hlavu NFU i pisty s ojnicema. |
_________________ 400m za 14.86,max na 2 km radarem 204km/h.tach.215km/h
http://www.youtube.com/watch?v=tCtWe4a1h9s http://www.youtube.com/watch?v=VOR-MEsxDCU octavia kombi 1.8T 191PS |
|
Návrat nahoru |
|
Hasan |
Zaslal: so leden 31, 2015 8:20 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
proc se vubec NFU veci zbavujete? stejne zhovadily kup jako ja? |
_________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
Brabi |
Zaslal: so leden 31, 2015 11:08 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 365
Bydliště: Třebíč
|
Ja mam kovarnu namisto seriovych ojnic a pistu |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hasan |
Zaslal: ne únor 01, 2015 1:00 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
a neches navic NFU hlavu? |
_________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
Brabi |
Zaslal: ne únor 01, 2015 7:35 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 365
Bydliště: Třebíč
|
|
Návrat nahoru |
|
|