Je to LAMBDA. Nevím jestli to měly všechny modely, ale řekl bych že evoluce způsobila prostě to, že se později dávaly dvě LAMBDA sondy. Jak je vidět na fotce, tak jedna je před katem a ta co vidět není je za katem. Starší modely měly kat normálně pod autem. Tady u toho je katík hned pod tím plechem, tedy před motorem a je ve svislé poloze. Mělo by to mít za následek ještě lepší emise.
Odpojí se hadička odsávání olej.par, jsou tam takové 3 rychlo svorky, které stačí dvěma prsty stlačit a stáhnout. Sundá se pro lepší přístup lišta na svíčky. Pak už rovnou hurá do Airboxu. Ten se dá snadno zcela sundat pro lepší práci, a to tak, že se povolí motex pásky na sání a u klapky a celý aibox se vyjme. Pak si na stole v klidu odšroubujete víko airboxu a filtr vyměníte.
zdravím,nedávno jsem se chtěl podívat na stav filtru,ale ten airbox se mi nějak nepovedlo vyndat ...dole je nastrčen na nějaké konzole a tutíž se mi ho nepovedlo ani odpojit od sání(samozřejmně ,že jsem svorky měl odšroubované)..
chtěl bych poprosit o popis jak na to(motor mám stejný jak viz foto od Dyka77)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru