Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Chování brzd |
Blasters |
Zaslal: čt březen 08, 2007 1:20 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 157
Bydliště: praha
|
Jo,takhle se mi brzdy na zacatku taky takhle chovaly,seslapnul jsem pedal a az skoro na podlaze to zacalo hodne brzdit. Dal jsem to opravari,a ten mi to cely sesteloval,hlavne zadni napravu,aby brzdila vic,a od ty dobry,mam normalne ten pedal hned aktivni,trosku tuzsi ale brzdi to jako byk. Jsem zvedavej,jak dlouho to vydrzi. |
_________________ Saxo 1.0i 37kw 1999'
Opel Corsa B GSI 16V
Almera n16 100kw |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: čt březen 08, 2007 2:12 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Taky mi to brzdilo na prd. Bylo to tím, že mi prosakoval jeden brzdový váleček u zadních brzd. Když už začal brutálně téct tak sem vyměnil oba dva a zárověň s odvzdušněním brzd jsem dal novou kapalinu. Při prvních zabržděních sem si málem rozbil hlavu o pření sklo jak to brzdilo ostře a jen při lehkém sešlápnutí. Teď je to už rok a tak ostře to nebrzdí, ale pořád to začne přibržďovat při malinkém sešlápnutí pedálu. Možná to je destičkama nebo kapalina ztratila svoje vlastnosti a je to malinko zavzdušněný. Pořád to, ale brzdí skvěle oproti ostatním autům jako Felicie nebo Favorit. Po tej výměně to brzdilo jako Oktávie. Toť moje zkušenosti. V autech se hrabu rád a nikoho už bych k tomu nepustil ani známýho. Přitom moje zaměstnání je admin serverů. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt březen 08, 2007 2:37 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no zadni brzdy sou novy ale asi to delaj opotrebovany predni takze se na to v lete vrhnu, sbad to zvladnu sam uz sem si zvyk na to ze musim vic slapnout |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: čt březen 08, 2007 3:27 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Odvzdušnit, odvzdušnit. Nic víc na to nemohu napsat. Jinak zkontrolovat jestli nejsou kotouče slabý. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt březen 08, 2007 4:54 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
BX19GTI napsal: Odvzdušnit, odvzdušnit. Nic víc na to nemohu napsat. Jinak zkontrolovat jestli nejsou kotouče slabý. no v predu uz ty kotouce a desticky budou urcite horsi v lete je vimnenim |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: so duben 14, 2007 9:27 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Mám novej poznatek ohledně brzd. Odmastil sem kotouče arvou a vše prostříkal vapem a najednou jsou brzdy ošklivě jedovaté, že sem si málem zase při prvním zabrždění rozbil hlavu o čelní sklo. Protože budu absolvovat STK tak jsem jel na přeměření brzd, abych věděl jak na tom sem. Maník co to testoval na válcích byl udivenej jak to nádherně brzdí a jak rychle brzdy reagujou. rozdíl levá pravá přední brzda mám 12%. Vzadu už je to horší tam mám rozdíl 20%. Pro STK se prej stačí vejít do 30%. |
Naposledy upravil BX19GTI dne so duben 14, 2007 9:39 am, celkově upraveno 1 krát _________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: so duben 14, 2007 9:30 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
BX19GTI napsal: Mám novej poznatek ohledně brzd. Odmastil sem kotouče arvou a vše prostříkal vapem a najednou jsou brzdy ošklivě jedovaté, že sem si málem při prvním zabrždění rozbil hlavu o čelní sklo. Protože budu absolvovat STK tak jsem jel na přeměření brzd, abych věděl jak na tom sem. Maník co to testoval na válcích byl udivenej jak to nádherně brzdí a jak rychle brzdy reagujou. rozdíl levá pravá přední brzda mám 12%. Vzadu už je to horší tam mám rozdíl 20%. Pro STK se prej stačí vejít do 30%.
Jo jo stačí 30%....já se do nich v listopadu nevlezl |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: so duben 14, 2007 12:20 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
BX19GTI napsal: Mám novej poznatek ohledně brzd. Odmastil sem kotouče arvou a vše prostříkal vapem a najednou jsou brzdy ošklivě jedovaté, že sem si málem zase při prvním zabrždění rozbil hlavu o čelní sklo. Protože budu absolvovat STK tak jsem jel na přeměření brzd, abych věděl jak na tom sem. Maník co to testoval na válcích byl udivenej jak to nádherně brzdí a jak rychle brzdy reagujou. rozdíl levá pravá přední brzda mám 12%. Vzadu už je to horší tam mám rozdíl 20%. Pro STK se prej stačí vejít do 30%. to je dobrej poznatek urcite pri velkym uklidu viskousim |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Petr Svaták |
Zaslal: so duben 14, 2007 12:30 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 555
Bydliště: Býšť
|
Můj pedál jde cca 2 cm lehko a dál to je totálně ostrý. Když sem jel zkoušecí jízdu, tak mě to trochu vyděsilo. Šlápnul sem, ono nic, přišlápnul a čelo na skle. To se mi líbí. Mezi přibrzděním a zašlápnutím na krev je malej krok. |
_________________ Saxo "Drobek" VTS 1.4 8v 99 |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: st duben 16, 2008 6:54 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
tak jsem nedávno udělal generálku brzd a vrátil se my můj původní problém co jsem tu řešil na začátku akorát je to ještě horší, a už my to začíná vadit, potřeboval bych něak posunout chod pedálu aby brzdil vostře hned ze začátku a ne do půlky nic a pak teprv ostře ale nikdo z mého okolí neví jak na to proto se ptám jestli někdo z vás neví co to spůsobuje a co se stím dá dělat |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
skokan |
Zaslal: st duben 16, 2008 7:14 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
no mne to brzdi uplne na prd .... total makke a chova sa to ako by som brzdil na bicykli a nie na saxe VTS. Co som mal vymenene brzdy na predoslom aute, tak to bralo hned a riadne ztuha a toto mam uplne blato. Som bol dost nemilo prekvapeny ked som to takto uz kupil, lebo som cakal ze saxo ma brzdy ako remen, tak neviem |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: st duben 16, 2008 7:34 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
vzduch v systemu?
moje brzdy brzdi uplne normalne, zadne gumove, nic. Oproti 1.1i jsou jedovate jako prase. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
Majo |
Zaslal: čt duben 17, 2008 1:51 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 1331
Bydliště: Bratislava
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: čt duben 17, 2008 11:15 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
kazdy pise,teda co som cital clanky o saxach,ze seriove brzdy su zleee....a tu podaktori ze su super...
Mne auto brzdi dobre,aj ked by mohlo viac...ale nemam na predu seriove brzdy...ked som sam,tak je to v pohode,ale ked niekoho veziem,tak su straaasne slabe.A v poslednej dobe mam pocit,ze to brzdi menej...Neviem ci uz mi s toho sibe,ze to skusam dokola,ci to tak je...ale uz budu mat zadne brzdy najlepsie za sebou,tak aj preto..Chystam sa dat brzdovku DOT5,tak som zvedavi,co to spravy... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Marth |
Zaslal: pá duben 18, 2008 6:50 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 03. 2008
Příspěvky: 84
Bydliště: Brno
|
vtsko napsal: kazdy pise,teda co som cital clanky o saxach,ze seriove brzdy su zleee....a tu podaktori ze su super...
Mne auto brzdi dobre,aj ked by mohlo viac...ale nemam na predu seriove brzdy...ked som sam,tak je to v pohode,ale ked niekoho veziem,tak su straaasne slabe.A v poslednej dobe mam pocit,ze to brzdi menej...Neviem ci uz mi s toho sibe,ze to skusam dokola,ci to tak je...ale uz budu mat zadne brzdy najlepsie za sebou,tak aj preto..Chystam sa dat brzdovku DOT5,tak som zvedavi,co to spravy...
jen ti vyvaří kapalina později,když budeš sjíždět alpy pod brzdama
rozdíl je jen v bodu varu kapaliny,takže pro zavodní brzdy...kde jsou trochu jiný teploty...
pak už jen DOT 5.1 a to je s přísadama nějakýho silikonu či čeho
osobně si myslím že pokud jsou na saxu brzdy v pořádku tak brzdí výborně...horší už je to s přenosem sil na asfalt (bez ABS) |
_________________ http://www.carsoft.cz
VTS 1.6 16V/87 kw |
|
Návrat nahoru |
|
|