punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Turbinaa :)
 
Autor Zpráva

<  Fotky a videa  ~  Turbinaa :)

skokan
Zaslal: pá září 19, 2008 8:24 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 18. 05. 2007 Příspěvky: 3348 Bydliště: Slovensko - NMnV
suhlasim s Lukesom .... ani jedno z tychto uz starsich aut nemoze saxu konkurovat v pohodli, jazdnych vlastnostiach alebo v dizajne a preco teda nemat vsetko Smile

_________________
Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
kubik106
Zaslal: pá září 19, 2008 9:35 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 11. 2007 Příspěvky: 357 Bydliště: Bratislava III
ňo ja mam v motore 90 tis, a to som sa povozil 500 km a uz to dymi na modro Laughing
ale je to vyvoj, na SK moj motor nikto na klapsne nedaval tak pokial nevyskusas sam nezistis. takze to prakticky skladam stylom pokus-omyl a este tak kilecko som ochotny do toho natlacit a hadam to dovtedy bude jazdit k mojej spokojnosti Laughing Laughing Laughing

_________________

kovana 1.6 na klapkach uz coskoro

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Majo
Zaslal: so září 20, 2008 1:21 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 09. 05. 2007 Příspěvky: 1331 Bydliště: Bratislava
Kubo, klobuk dolu zlato niekedy by som sa na to veru chcel pozriet Wink

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Lotor
Zaslal: so září 20, 2008 1:22 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 16. 04. 2008 Příspěvky: 594 Bydliště: Zvolen Sk
Kubik ty si Riadny frajer Smile .. KUr.. mat tak tvoje schopnosti a peniaze Very Happy hehe .. Ale Mam ten sen ze raz sa budem vyznat vo svojom motore sam a bude behat ako hodinky Very Happy a tie hodinky budu 200konove a viac Very Happy

_________________
1.6 8v VTS , r.v.2001
72kW , max 210km/h

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
franus
Zaslal: so září 20, 2008 10:34 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 25. 04. 2007 Příspěvky: 451 Bydliště: Kroměříž, Zlín
Napriklad pro to punto neni problem zvednout vykon z tech 130koni. Bohuzel era preplnovanych malych motoru bych rekl byla mezi 80. - 90. lety ted se opet objevuji naznaky jejich navratu. Takze krome punta neni ekvivaletni protejsek. Pokazde kdyz se tady objevi nejake video ohledne turba tak zacnou vsichni masturbovat a mlatit prazdnou slamu jak je to super a jak mit penize, tak uz to maji. Pritom vseci mate obrovske rezervy v podvozku, brzdach atd. tak proc treba nezacnete tam?
Dal nevim proc tady zminujete saxo kontra pohodli, to je dost smesne, sportovni auto a pohodlne Very Happy sportovni auto ma byt tvrde jak koza Very Happy Navic vetsina tech 20ti letych hothatchu jsou ''prave'' hothatche, kde na prvni miste byly jizdni vlastnosti a pozitek z jizdy. S tim se ted uz clovek nesetka.
Podle me male hothatche maji byt pily tzn. proste atmosfery ktere se rady vytaci a libi se mi cesta kterou se vydal (asi)Johny, ze sel do 4klapky - proste klasika jako je u zavodaku. Turbo podle me proste patri do 4kolky.

_________________
Pug205gti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lukes.2002
Zaslal: ne září 21, 2008 12:33 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 08. 09. 2006 Příspěvky: 1998 Bydliště: Šumperk
franus napsal:
Napriklad pro to punto neni problem zvednout vykon z tech 130koni. Bohuzel era preplnovanych malych motoru bych rekl byla mezi 80. - 90. lety ted se opet objevuji naznaky jejich navratu. Takze krome punta neni ekvivaletni protejsek. Pokazde kdyz se tady objevi nejake video ohledne turba tak zacnou vsichni masturbovat a mlatit prazdnou slamu jak je to super a jak mit penize, tak uz to maji. Pritom vseci mate obrovske rezervy v podvozku, brzdach atd. tak proc treba nezacnete tam?
Dal nevim proc tady zminujete saxo kontra pohodli, to je dost smesne, sportovni auto a pohodlne Very Happy sportovni auto ma byt tvrde jak koza Very Happy Navic vetsina tech 20ti letych hothatchu jsou ''prave'' hothatche, kde na prvni miste byly jizdni vlastnosti a pozitek z jizdy. S tim se ted uz clovek nesetka.
Podle me male hothatche maji byt pily tzn. proste atmosfery ktere se rady vytaci a libi se mi cesta kterou se vydal (asi)Johny, ze sel do 4klapky - proste klasika jako je u zavodaku. Turbo podle me proste patri do 4kolky.


Náznaky návratu? Nýznak beru když je to jeden dva motory ale v dnešní době? 1.2 turbo od renaultu (dvě výkonostní varianty) , 1.4 turbo od volkswagenu (tři výkonostní varianty) , fiat má taky jedno....1.6 turbo a muzu pokracova dál....předpokládám že jsi v žádném autu s těmito motory nejel...to že mají turbo už nikdo nepozná...lineární zatáh z nízkých otáček s vrcholem výkonu kolem 7000 otáček....

Za B...Jo jo punto určitě dokáže zvednout ze 130 na víc ale stejně se nikdy dál nedostane.... špatné podvozky a brzdy bych už nepaušalizoval....je tu spousta aut s výbornými podvozky....další věc - pokud jako pohodlí nebo konfort bereš pouze odpruení tak jsi mimo....znamená to kvalitnější materiály uvnitř, lepší zpracování, lepší sedačky, lepší řízení, ergonomie orientovaná víc na řidiče a v neposlední řadě design.

Ostatni tu masturbují z turba jen ty tvrdíš jak je to k ničemu...nevím no...klidně se pust cestou kterou uznáváš za vhodnou....ale nacpeš do toho stejné peníze a stejně až se postavíš vedle saxa s turbem tak mu chvilku budeš stačit a pak se roztočí turbo a budeš ho sledovat jen zezadu...

P.S: Podle renonovaých anglických a evropských novinářů a odborníku je saxo jeste jedni z tech pravých hot hatchu a například tebou navržený ekvivalent Punto GT se v radosti a požitku z jízdy saxu nepřibližuje ani na dohled

_________________
ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout Smile

ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo

ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré Smile

Alfa Romeo 159 Sportwagon
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
mr.tan
Zaslal: so březen 14, 2009 12:17 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2009 Příspěvky: 142 Bydliště: olomoucký kraj
Já sám musim říct, že co se týče pohodlí, tak Punto vs Saxo skoro žádnej rozdíl nevidim. Jeden kámoš má Punto GT 1,4 Turbo a má tam Garett T25 a chip. Auto má teď kolem 170-180 koní a jede to víc než dobře. Jenže u těchle malejch objemů je ten motor do cca 3000ot mrtvej... Saxo 1,4VTS jede hodně dobře už v sérii, krásně jde od spoda, ale na to oturbený punto to nemá ani tak, což je logický. Váha bude podobná, ale turbo je turbo. Ale zase je rozdíl upravovat oturbenej motor už od série a upravovat motor, kterej turbo nemá a snažit se ho tam za každou cenu narvat... Podle mě by bylo jednodušší do Saxa prostě koupit motor z něčeho, to má turbo už od základu a rozhodně by to vyšlo levněji a s menšíma starostma po všech stránkách.
Nevím, jestli se k tomu schválně nevyjadřujete, ale co turbo diesel? Nepochybuju o tom, že alespoň 5 z vás mi ted napíše, že nafta patří do kamen atd, ale nejspíš to budou lidi, kteří v životě s upravenou naftou nejeli. Třeba takovej Seat Ibiza Cupra 1,9TDi, to je raketa. Má to už od základu myslim 150koní, dájí se větší trysky, větší IC, třeba i jiný turbo, upraví se mapy a máte motor, kterej má přes 200koní a krouťák takovej, že se to ani na silnici udržet nedáSmile Já jsem zastáncem nafty, taky to bude asi tím, že krom Saxa mám i Toledo v naftě Very Happy A na tyto koncernový motory se kupujou díly za pusu a navíc ta nafta nežere:)

Saxo je parádní auto pro radost a když někomu nestačí výkon a chce turbo, tak je podle mě prostě nejlepší způsob tam napasovat nějakej oturbenej motor od serie a nebo vyměnit auto. A co se týče Una Turbo... Sice má 105 koní, ale váží jako dva dětský kočárky. Kámoš ho měl a na dálnici se mu klepala ručička na 240Kmh a to měl sériovej motor! mrkněte na italiancars.org co se z una dá vymáčknout. Borci s tím na sprintech natřou skoro cokoliv:)
Toť můj názor a s názorem franus-e v zásadě souhlasím a v případě potřeby se za něj postavím Laughing Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Majo
Zaslal: so březen 14, 2009 1:50 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 09. 05. 2007 Příspěvky: 1331 Bydliště: Bratislava
diesel je diesel.. Rolling Eyes je to nieco uplne ine a myslim ze najviac zalezi od prveho auta na co si clovek zvykne.. mne sa hladky benzin paci velmo.. stupim na plyn a taham odusu.. nevravim ze je to lepsi motor jak oturbeny dieselovy dvojliter, ale na saxo by sa to nehodilo.. saxo je proste saxo.. diesel taha, ale nemas pozitok z otacok, furt musis radit.. ja z toho nemam nejaky uzasny pocit.. - teraz neporovnavam spicku so spickou, ale napr. obyc 1,6 s 1,6, kedze jazdim aj na benzine 1,6 aj na dieseli 1,6.. btw ten diesel je porobeny a naposledy tahal jak svina.. ja som zvyknuty na benzin.. ale to by sme mohli rozoberat dookola.. o fiatoch mam svoj nazor, uno by som nechcel ani keby malo 1000 koni, proste sa mi nepaci.. na dieseli jazdi clovek vzdy rovnako,, na benzine si mozes vybrat ci pojdes v nizkych otackach alebo vysokych a je to teda ku.wa rozdiel..

..a najdolezitejsia vec.. BENZIN V ZIME NETUHNE... Very Happy

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
mr.tan
Zaslal: so březen 14, 2009 12:16 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2009 Příspěvky: 142 Bydliště: olomoucký kraj
Však jasny, každymu vyhovuje něco jinyho:) Uno je škaredý auto, to je jasný, ale spíš jde o to, jak to jede. Nemyslel jsem nacpat diesel do Saxa, to by se tam fakt nehodilo Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
skokan
Zaslal: ne březen 15, 2009 12:47 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 18. 05. 2007 Příspěvky: 3348 Bydliště: Slovensko - NMnV
suhlas s mr.tanom co sa tyka una a zabavnej jazdy. Kamos mal asi jedno z naj turbiciek v SK a so seriovym motorom a trosku odlahcene to sundavalo 200-300 konove auta na sprintoch. Sice skareda hranata popelnicka ale na cistu zabavu si neviem predstavit lepsie auticko Smile

_________________
Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
mr.tan
Zaslal: ne březen 15, 2009 1:52 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2009 Příspěvky: 142 Bydliště: olomoucký kraj
Přesně tak, Uno je dravec Very Happy a je to celkem prča, když s takovou krabicou předjedeš třeba nějaky Subaru Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
beniro
Zaslal: ne březen 15, 2009 2:40 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 06. 02. 2007 Příspěvky: 756 Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
no uno turbo bol stroj, bratranec to mal, 240 to dalo v pohode

ale ta spolahlivost pri takom style jazdy nic moc, stale mu daco odislo, najma veci okolo turba, hadice atd... a vsetko bolo kurva drahe, tak to radsej predal za drobne

ani brzdy a podvozok neboli na ten vykon dimenzovane, o dizajne a ergonomii pomlcim

_________________
VTS, STI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
mr.tan
Zaslal: ne březen 15, 2009 4:33 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2009 Příspěvky: 142 Bydliště: olomoucký kraj
Ale my se teď bavíme o sprintech, na to podvozek a brzdy nějak extra nepotřebuješ Very Happy Tenkrát na to určitě díly byly drahý, ale dneska na to koupíš levnějš jak na sto dvacítku Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: ne březen 15, 2009 6:31 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
no zastavit taky musis.... a nebo vozit v kufru padak no...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 2
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved