Autor |
Zpráva |
|
skokan |
Zaslal: pá září 19, 2008 8:24 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
suhlasim s Lukesom .... ani jedno z tychto uz starsich aut nemoze saxu konkurovat v pohodli, jazdnych vlastnostiach alebo v dizajne a preco teda nemat vsetko |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182
|
|
Návrat nahoru |
|
kubik106 |
Zaslal: pá září 19, 2008 9:35 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
|
Návrat nahoru |
|
Majo |
Zaslal: so září 20, 2008 1:21 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 1331
Bydliště: Bratislava
|
|
Návrat nahoru |
|
Lotor |
Zaslal: so září 20, 2008 1:22 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 16. 04. 2008
Příspěvky: 594
Bydliště: Zvolen Sk
|
|
Návrat nahoru |
|
franus |
Zaslal: so září 20, 2008 10:34 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
Napriklad pro to punto neni problem zvednout vykon z tech 130koni. Bohuzel era preplnovanych malych motoru bych rekl byla mezi 80. - 90. lety ted se opet objevuji naznaky jejich navratu. Takze krome punta neni ekvivaletni protejsek. Pokazde kdyz se tady objevi nejake video ohledne turba tak zacnou vsichni masturbovat a mlatit prazdnou slamu jak je to super a jak mit penize, tak uz to maji. Pritom vseci mate obrovske rezervy v podvozku, brzdach atd. tak proc treba nezacnete tam?
Dal nevim proc tady zminujete saxo kontra pohodli, to je dost smesne, sportovni auto a pohodlne sportovni auto ma byt tvrde jak koza Navic vetsina tech 20ti letych hothatchu jsou ''prave'' hothatche, kde na prvni miste byly jizdni vlastnosti a pozitek z jizdy. S tim se ted uz clovek nesetka.
Podle me male hothatche maji byt pily tzn. proste atmosfery ktere se rady vytaci a libi se mi cesta kterou se vydal (asi)Johny, ze sel do 4klapky - proste klasika jako je u zavodaku. Turbo podle me proste patri do 4kolky. |
_________________ Pug205gti |
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: ne září 21, 2008 12:33 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
franus napsal: Napriklad pro to punto neni problem zvednout vykon z tech 130koni. Bohuzel era preplnovanych malych motoru bych rekl byla mezi 80. - 90. lety ted se opet objevuji naznaky jejich navratu. Takze krome punta neni ekvivaletni protejsek. Pokazde kdyz se tady objevi nejake video ohledne turba tak zacnou vsichni masturbovat a mlatit prazdnou slamu jak je to super a jak mit penize, tak uz to maji. Pritom vseci mate obrovske rezervy v podvozku, brzdach atd. tak proc treba nezacnete tam?
Dal nevim proc tady zminujete saxo kontra pohodli, to je dost smesne, sportovni auto a pohodlne sportovni auto ma byt tvrde jak koza Navic vetsina tech 20ti letych hothatchu jsou ''prave'' hothatche, kde na prvni miste byly jizdni vlastnosti a pozitek z jizdy. S tim se ted uz clovek nesetka.
Podle me male hothatche maji byt pily tzn. proste atmosfery ktere se rady vytaci a libi se mi cesta kterou se vydal (asi)Johny, ze sel do 4klapky - proste klasika jako je u zavodaku. Turbo podle me proste patri do 4kolky.
Náznaky návratu? Nýznak beru když je to jeden dva motory ale v dnešní době? 1.2 turbo od renaultu (dvě výkonostní varianty) , 1.4 turbo od volkswagenu (tři výkonostní varianty) , fiat má taky jedno....1.6 turbo a muzu pokracova dál....předpokládám že jsi v žádném autu s těmito motory nejel...to že mají turbo už nikdo nepozná...lineární zatáh z nízkých otáček s vrcholem výkonu kolem 7000 otáček....
Za B...Jo jo punto určitě dokáže zvednout ze 130 na víc ale stejně se nikdy dál nedostane.... špatné podvozky a brzdy bych už nepaušalizoval....je tu spousta aut s výbornými podvozky....další věc - pokud jako pohodlí nebo konfort bereš pouze odpruení tak jsi mimo....znamená to kvalitnější materiály uvnitř, lepší zpracování, lepší sedačky, lepší řízení, ergonomie orientovaná víc na řidiče a v neposlední řadě design.
Ostatni tu masturbují z turba jen ty tvrdíš jak je to k ničemu...nevím no...klidně se pust cestou kterou uznáváš za vhodnou....ale nacpeš do toho stejné peníze a stejně až se postavíš vedle saxa s turbem tak mu chvilku budeš stačit a pak se roztočí turbo a budeš ho sledovat jen zezadu...
P.S: Podle renonovaých anglických a evropských novinářů a odborníku je saxo jeste jedni z tech pravých hot hatchu a například tebou navržený ekvivalent Punto GT se v radosti a požitku z jízdy saxu nepřibližuje ani na dohled |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
Návrat nahoru |
|
mr.tan |
Zaslal: so březen 14, 2009 12:17 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2009
Příspěvky: 142
Bydliště: olomoucký kraj
|
Já sám musim říct, že co se týče pohodlí, tak Punto vs Saxo skoro žádnej rozdíl nevidim. Jeden kámoš má Punto GT 1,4 Turbo a má tam Garett T25 a chip. Auto má teď kolem 170-180 koní a jede to víc než dobře. Jenže u těchle malejch objemů je ten motor do cca 3000ot mrtvej... Saxo 1,4VTS jede hodně dobře už v sérii, krásně jde od spoda, ale na to oturbený punto to nemá ani tak, což je logický. Váha bude podobná, ale turbo je turbo. Ale zase je rozdíl upravovat oturbenej motor už od série a upravovat motor, kterej turbo nemá a snažit se ho tam za každou cenu narvat... Podle mě by bylo jednodušší do Saxa prostě koupit motor z něčeho, to má turbo už od základu a rozhodně by to vyšlo levněji a s menšíma starostma po všech stránkách.
Nevím, jestli se k tomu schválně nevyjadřujete, ale co turbo diesel? Nepochybuju o tom, že alespoň 5 z vás mi ted napíše, že nafta patří do kamen atd, ale nejspíš to budou lidi, kteří v životě s upravenou naftou nejeli. Třeba takovej Seat Ibiza Cupra 1,9TDi, to je raketa. Má to už od základu myslim 150koní, dájí se větší trysky, větší IC, třeba i jiný turbo, upraví se mapy a máte motor, kterej má přes 200koní a krouťák takovej, že se to ani na silnici udržet nedá Já jsem zastáncem nafty, taky to bude asi tím, že krom Saxa mám i Toledo v naftě A na tyto koncernový motory se kupujou díly za pusu a navíc ta nafta nežere:)
Saxo je parádní auto pro radost a když někomu nestačí výkon a chce turbo, tak je podle mě prostě nejlepší způsob tam napasovat nějakej oturbenej motor od serie a nebo vyměnit auto. A co se týče Una Turbo... Sice má 105 koní, ale váží jako dva dětský kočárky. Kámoš ho měl a na dálnici se mu klepala ručička na 240Kmh a to měl sériovej motor! mrkněte na italiancars.org co se z una dá vymáčknout. Borci s tím na sprintech natřou skoro cokoliv:)
Toť můj názor a s názorem franus-e v zásadě souhlasím a v případě potřeby se za něj postavím |
|
|
Návrat nahoru |
|
Majo |
Zaslal: so březen 14, 2009 1:50 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 1331
Bydliště: Bratislava
|
diesel je diesel.. je to nieco uplne ine a myslim ze najviac zalezi od prveho auta na co si clovek zvykne.. mne sa hladky benzin paci velmo.. stupim na plyn a taham odusu.. nevravim ze je to lepsi motor jak oturbeny dieselovy dvojliter, ale na saxo by sa to nehodilo.. saxo je proste saxo.. diesel taha, ale nemas pozitok z otacok, furt musis radit.. ja z toho nemam nejaky uzasny pocit.. - teraz neporovnavam spicku so spickou, ale napr. obyc 1,6 s 1,6, kedze jazdim aj na benzine 1,6 aj na dieseli 1,6.. btw ten diesel je porobeny a naposledy tahal jak svina.. ja som zvyknuty na benzin.. ale to by sme mohli rozoberat dookola.. o fiatoch mam svoj nazor, uno by som nechcel ani keby malo 1000 koni, proste sa mi nepaci.. na dieseli jazdi clovek vzdy rovnako,, na benzine si mozes vybrat ci pojdes v nizkych otackach alebo vysokych a je to teda ku.wa rozdiel..
..a najdolezitejsia vec.. BENZIN V ZIME NETUHNE... |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
mr.tan |
Zaslal: so březen 14, 2009 12:16 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2009
Příspěvky: 142
Bydliště: olomoucký kraj
|
Však jasny, každymu vyhovuje něco jinyho:) Uno je škaredý auto, to je jasný, ale spíš jde o to, jak to jede. Nemyslel jsem nacpat diesel do Saxa, to by se tam fakt nehodilo |
|
|
Návrat nahoru |
|
skokan |
Zaslal: ne březen 15, 2009 12:47 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
suhlas s mr.tanom co sa tyka una a zabavnej jazdy. Kamos mal asi jedno z naj turbiciek v SK a so seriovym motorom a trosku odlahcene to sundavalo 200-300 konove auta na sprintoch. Sice skareda hranata popelnicka ale na cistu zabavu si neviem predstavit lepsie auticko |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182
|
|
Návrat nahoru |
|
mr.tan |
Zaslal: ne březen 15, 2009 1:52 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2009
Příspěvky: 142
Bydliště: olomoucký kraj
|
Přesně tak, Uno je dravec a je to celkem prča, když s takovou krabicou předjedeš třeba nějaky Subaru |
|
|
Návrat nahoru |
|
beniro |
Zaslal: ne březen 15, 2009 2:40 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
no uno turbo bol stroj, bratranec to mal, 240 to dalo v pohode
ale ta spolahlivost pri takom style jazdy nic moc, stale mu daco odislo, najma veci okolo turba, hadice atd... a vsetko bolo kurva drahe, tak to radsej predal za drobne
ani brzdy a podvozok neboli na ten vykon dimenzovane, o dizajne a ergonomii pomlcim |
_________________ VTS, STI |
|
Návrat nahoru |
|
mr.tan |
Zaslal: ne březen 15, 2009 4:33 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2009
Příspěvky: 142
Bydliště: olomoucký kraj
|
Ale my se teď bavíme o sprintech, na to podvozek a brzdy nějak extra nepotřebuješ Tenkrát na to určitě díly byly drahý, ale dneska na to koupíš levnějš jak na sto dvacítku |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne březen 15, 2009 6:31 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
no zastavit taky musis.... a nebo vozit v kufru padak no... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
|