Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Hlep: nekde tece olej :-( |
nok |
Zaslal: čt květen 18, 2006 5:30 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 243
Bydliště: Zlín
|
BX19GTI: To ti všechno dělaly v Citroenu? Já jsem taky měnil olej a mám tam ten samí akorát mě vyšel ma 720Kč a olejový filtr na 150Kč. Takže jsem byl spokojený. |
_________________ Zelená žabička |
|
Návrat nahoru |
|
josh |
Zaslal: pá květen 19, 2006 6:52 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
BX19GTI napsal: .......
Práce 10 h 4 284,00
Nejhorší je na tom to, že bych to zvládnul i sám mít na to čas a hlavně mít někoho kdo by mi tu hlavu zarovnal. Nějaký ceny dílů mi přišli hodně nadsazený sám bych to sehnal o 2000 Kč levněji.
Mňa zaujalo nato že si z Prahy, aké má ceny váš Citroen servis. Ja som tento týždeň valil oči že hodinovku s DPH majú v BA už 760 Sk... a tie ceny čo máš - vidím napr. tesnenia výfukov účtujú dosť lacno, tu by za to pýtali 2-násobok (za kat mi určili cenu 20.000 Sk len za súčiastu - neverím že ho tam niekto niekedy kúpil ).. rozdiely sú určite aj na ostatných položkách. Na tomto pokakanom Slovensku si každý účtuje akoby sme boli niekde vo Švédsku či kde. |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: pá květen 19, 2006 7:42 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
No to sehnal asi dobrej citroen, já se tam šel jednou zeptat na víčko oleje do citroenu a stál sem tak ve frontě a koukám na tabuly s cenama a málem mě omyli. |
|
|
Návrat nahoru |
|
FajnThomas |
Zaslal: so květen 20, 2006 8:33 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 13. 03. 2005
Příspěvky: 179
Bydliště: Praha
|
Já se byl poptat na blinkr v nárazníku - Novej se dá sehnat za nějaký 200,-, v Citroenu mi řekli 500,-. Kotouče a destičky vpředu - obyčejný - materiál 3000,- já to mám za 1100,-. Rozvoďák řekli 700,- Já mám 180,-. A hodinová práce 300,-. No tak jsem poděkoval. Nemám je z PL. |
_________________ Fajnthomas |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: po květen 22, 2006 6:40 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Myslíte si, že je je to normální postup mít o půl litru přelitej motorovej olej, když se mění těsnění pod hlavou ? řekli mi, že mi po 1000km seříději zadarmo ventily. Tak jsem zvědavej. Protože to klape jako diesel nebo jako felicie před smrtí. Akceleraci jsem zatím nemohl vyzkoušet protože mi řekli, že mám těch 1000km jezdit max. do 3000ot. Už jsem od 18.5. najel přes 700km a průměrná spotřeba je 5,5l/100km Normálně jinak jezdím do 6l to když to občas točím. Takže spotřeba taky neklesla. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: po květen 22, 2006 7:15 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
BX19GTI napsal: Myslíte si, že je je to normální postup mít o půl litru přelitej motorovej olej, když se mění těsnění pod hlavou ? řekli mi, že mi po 1000km seříději zadarmo ventily. Tak jsem zvědavej. Protože to klape jako diesel nebo jako felicie před smrtí. Akceleraci jsem zatím nemohl vyzkoušet protože mi řekli, že mám těch 1000km jezdit max. do 3000ot. Už jsem od 18.5. najel přes 700km a průměrná spotřeba je 5,5l/100km Normálně jinak jezdím do 6l to když to občas točím. Takže spotřeba taky neklesla.
Co to je za postup já jezdim od výměny těstnění a vyměňovali přitom kde co nic takovýho neříkali a 1,5litru oleje navíc je blbost |
|
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: po květen 22, 2006 8:42 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Olej sem samozřejmě upustil a jsem zvědavej jestli ty ventily přestanou klapat. Jo a jméno toho servisu neprozradím. Jen o něm to že všici citroen kluby si ho chválí. Jak Xantiaci tak BXaci tak i na saxo klubu o něm byla zmínka. ?Mě se zdají férový i když ty maličkosti mě přesvědčují o opaku. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: po květen 22, 2006 8:45 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
BX19GTI napsal: Olej sem samozřejmě upustil a jsem zvědavej jestli ty ventily přestanou klapat. Jo a jméno toho servisu neprozradím. Jen o něm to že všici citroen kluby si ho chválí. Jak Xantiaci tak BXaci tak i na saxo klubu o něm byla zmínka. ?Mě se zdají férový i když ty maličkosti mě přesvědčují o opaku.
To je ten v počernicích??? |
|
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: po květen 22, 2006 8:48 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Ne na P9 a jeho majitel je moravák. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: po květen 22, 2006 9:06 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
BX19GTI napsal: Ne na P9 a jeho majitel je moravák.
Hm hm tak to je divný teda že tam dělaj takový ptákoviny |
|
|
Návrat nahoru |
|
josh |
Zaslal: út květen 23, 2006 12:44 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
FajnThomas napsal: Já se byl poptat na blinkr v nárazníku - Novej se dá sehnat za nějaký 200,-, v Citroenu mi řekli 500,-. Kotouče a destičky vpředu - obyčejný - materiál 3000,- já to mám za 1100,-. Rozvoďák řekli 700,- Já mám 180,-. A hodinová práce 300,-. No tak jsem poděkoval. Nemám je z PL.
No aha, ďalší pražský servis a že iba 300 korún/hod. |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
Návrat nahoru |
|
josh |
Zaslal: út květen 23, 2006 12:46 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
pokial ide o preliatie pol litra oleja, tak myslím že citroen chybne uvádza náplne 3,5 litra oleja, ja som tam vždy mal 3 litre po odtečení poslednej kvapky starej náplne (nerátam jedno preliatie) . Týka sa určite benzínového 1,4 a asi aj 1,1 . |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: út květen 23, 2006 1:03 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Taky se mi zdá, že je to špatně uvedeno. Pokaždé co jsem měnil olej jsem tam dostal něco pod 3 litry a teď, když v servise dali hlavu pryč tak by teoreticky mělo všechno vytéct. Takže mi tam nalili logicky 3,5 litru a ono to je moc. Škoda, že nemám budík tlaku a teploty oleje. Tobych asi zíral co by to ukazovalo. S přelitým autem sem najel 200Km. Co všechno se může stát když mám přelito ? |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
josh |
Zaslal: út květen 23, 2006 1:51 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
s +0,5 l asi ešte nič . Citroen servis mi ale nikdy olej neprelial, len sa tváril že náplň dával 3,5 l (podľa zvyšku 0,5 l litrovej fľaši ... poctivo si zrejme odliali)
Ale iné všeobecné servisy, ktoré majú inštruktážne knihy, tam prirodzene nalejú to čo majú priradené k danému autu od výrobcu. |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
Návrat nahoru |
|
nok |
Zaslal: út květen 23, 2006 7:15 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 243
Bydliště: Zlín
|
Mě olej v servisu přelili o půl litra a na autě se to projevilo až po ujetí cca 50km. Mělo to nepravidelný chod z výfuku mi šel bílí dým, který samozřejmě smrděl po oleji. Joo a volnoběžné otáčky jsem měl od 2500 do 3000ot/min. Napřed jsem na to hleděl co se děje. Odvezl jsem to ke druhému známému do servisu a bylo. Když tam máš moc oleje tak máš dvě možnosti jak se ti dostanou do válců. 1: natáhne se přes těsnění 2: přes odvětrávání klikové hřídele a vzduchový filtr. Tak mi to vysvětlil známý. |
_________________ Zelená žabička |
|
Návrat nahoru |
|
|