ECHT SAXOKLUBÁKZaložen: 27. 05. 2005Příspěvky: 259Bydliště: Slovensko, Bratislava
in0 napsal:
urcite to je v manualech, tak jestli se bojis tak bude nejednodussi si to precist a kouknout na ilustracni obrazky.
V manuále to určite nie je opísané ako sa dáva dole kryt, okrem rád že so všetkým sa má ísť do atorizovaného servisu je v nich je len označenie umiestnenia filtra v motorovom priestore - je to taký istý ako má P306 (vpravo hore nad moteurom) http://www.ecotekplc.com/images/30614.JPG
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel)
ECHT SAXOKLUBÁKZaložen: 27. 05. 2005Příspěvky: 259Bydliště: Slovensko, Bratislava
josh napsal:
in0 napsal:
urcite to je v manualech, tak jestli se bojis tak bude nejednodussi si to precist a kouknout na ilustracni obrazky.
V manuále to určite nie je opísané ako sa dáva dole kryt, okrem rád že so všetkým sa má ísť do atorizovaného servisu je v nich je len označenie umiestnenia filtra v motorovom priestore - je to taký istý ako má P306 (vpravo hore nad moteurom) http://www.ecotekplc.com/images/30614.JPG
DOPLNENIE
...Pozeral som aj Haynes (?) manuál v kníhkupectve, a skutočný postup nezodpovedal popisu
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru