Autor |
Zpráva |
< Servis ~ nestartuje ani neblafne |
lakinooo |
Zaslal: pá říjen 23, 2009 8:02 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Nahodou nemas alarm, co blokuje cerpadlo??? |
|
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: pá říjen 23, 2009 9:44 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
bohuzel alarm nemam ani imobilizer |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
Brabi |
Zaslal: so říjen 24, 2009 7:59 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 365
Bydliště: Třebíč
|
Zkousel jsi to narazovy cidlo?me na to cislo cosi spadlo na letisti a musel me kamarad tahnout az domu.. az v garazi doma jsem na to prisel:D musis macknout docela silou... |
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: so říjen 24, 2009 9:42 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: so říjen 24, 2009 11:56 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
Asi blbá otázka, máš dobře zacvaklej ten konektor co jde k zapalovací rampě. |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: so říjen 24, 2009 5:41 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
tak ted sem do toho hledel a zda se ze ej spatny ten bezpecnostni spinac sice jsem ho zkousel mackat bez toho nesmyslu gumoveho a nic a tak tata to nejak premostil a auto chytlo supr ja vam to kluci rikal ze jeste dnes to pojede ......................
jinak 8v nevadi malo nabyta baterka pokud to zatoci motorem |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: so říjen 24, 2009 5:56 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no tak to gratuluju k odstranění závady, já bych ho vyhodil ůplně a možná už bych jinej ani nedával |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
ViktorVTS |
Zaslal: so říjen 24, 2009 6:02 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 09. 2009
Příspěvky: 176
Bydliště: Dubňany
|
Skoda, ze si to nezkusil rano, co? Aspon mohl byt ve zline i belasek |
_________________ Nepotrebuji si honit ego velkym autem |
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: so říjen 24, 2009 11:44 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
nejde oto,ci otoci,aj ked je slaba bateria..ale oto,ze potom vsetky veci,nemaju odkial brat potrebny prud...a tak sa daju iba tie nutne,aby to neako fungovalo.Preto aj ta klasicka zavada u sax,kolisanie otacok,aj po vymene krokoveho atd. Ale to je jedno,hlavne ze ti to uz ide |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
josh |
Zaslal: st září 26, 2018 2:39 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
Ako sa dá táto sviňačina (obnovovač prerušeného prívodu paliva) bezpečne "terminovať"?
Ešte minulú zimu mi pripadla užitočná, keď nenaskočil motor na novú baterku, inštinktívne som išiel pod kapotu a asi prvýraz v živote ju/ho - tlačidlo cielene stlačil, motor potom ihneď nabehol.
Včera sa mi zopakovalo to isté, po otočení klúča vždy len jedno cvaknutie a nič, ani po stláčaní obnovovacieho spínača prerušenia prívodu paliva. Aj som sa naň pozrel pod červenú čiapočku; velmi subtílna konštrukcia, akýsi plastový krúžok a pod ním extra chabá strunka....
Tiež som posledné mesiace občas počul -len pri zasunutom klúči- cvakanie z pod kapoty, z oblasti krytu okolo nasávania - tam sa prejavuje ktorý prvok, imobilizér?
martanc napsal: no tak to gratuluju k odstranění závady, já bych ho vyhodil ůplně a možná už bych jinej ani nedával |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt září 27, 2018 12:21 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
obejít se dá poměrně snadno, stačí proklemovat ten konektor co k němu jde a zaizolovat |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
josh |
Zaslal: čt září 27, 2018 6:47 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
Poznáš niekoho, kto to urobil?
Že či je pes ozaj zakopaný len v tomto mechanizme, alebo samovolné odpájanie prívodu paliva má na svedomí nejaký iný prvok, a odstavením tohto tlačidla pri jeho správnej činnosti, sa už len zbytočne (ne)zbavíme možnosti obnoviť jeho prívod?
Okrem toho by som potreboval ešte vysvetliť neutrálnejšie česko-slovensky, slovo proklemovat . |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt září 27, 2018 8:01 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
proklemovat = propojit samozrejme odpojeni paliva může mít na svědomí víc věcí jako třeba relé palivového čerpadla, samotné čerpadlo, nějakej studenej spoj někde tam je víc možností je to spíš pokus omyl |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
josh |
Zaslal: pá září 28, 2018 9:37 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
Vďaka. Pri tomto tlačidle mi ide o jeho záber funkcií. Môže vôbec niekedy spôsobiť aj odpojenie (pri náraze, či pri jeho chybnom vyhodnotení), alebo slúži výhradne len na obnovenie?
Keby teraz blbla práve jeho popisovaná funkcia "obnovenia", tak si jeho trvalým prepojením pomôžem? |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: pá září 28, 2018 10:54 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
To tlačítko propojuje právě ty dva vodiče co do něj jdou. Celý princip je ten že uvnitř je kulička která vyskočí a tím se tyto vodiče rozpojí. A tím že ho zmáčkneš tak kuličku zamáčkneš zpět a opět je propojíš. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
|