testovacia jazda po vycisteni klapky a odvzdusneni chladiaceho okru... vysledok? otacky drzia pekne- zatial (niekedy mam pocit ze moje auto je transformens, kedze ide podla toho ako sa zobudi) a co sa tyka chladenia, velmi vysoka teplota motora (az nad trištvrte tesne pred cervenym polom... kde sa nachadza cidlo na spustenie vrtule a pri akej teplote? asi si kupim testovaci budik s ciselnym stupnovanim teploty, co vy nato?
a odvzdušnil si to poriadne ? jednoduché to je tak, že dáš dole sanie a vyberieš na termostate ten imbus. daj dole výčko na nalievanie, poriadne sa nadýchni fúkni celými plúcami do nádobky. v momente keď ti bude voda cez ten termostatový imbus vytekať, , hneď ho uzavri. potom to isté hore na slojazdcovej strane, tam je ventilka jak na bicykli. fúkni a hne%d ako potečie voda, zapchaj to. saxo sa pomerne zle odvzdušňuje ale touto metódou to robíme 2 roky a funguje to hneď
jeeej, tak to sa mi paci vyskusam to a snad to uz bude dobre... a to cidlo teploty vody co spusta vrtulu sa nachadza niekdevo vnutry v motore?
to bude čidlo asi ještě na chladiči, na straně řiďiče kousek od nádobky na kapalinu posilovače řízení jdou do něj dva dráty, je takové vetší asi na 30klíč.
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru