Autor |
Zpráva |
|
Skrbla |
Zaslal: út únor 14, 2012 12:33 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
Připojuju se k názoru že podvozek do 10 tis. nebude žádná sláva. Můžu to potvrdit i z vlastní zkušenosti. Koupil jsem z KAM racing Apex suspension kit. Ne že by byl tak špatnej, na hladkým povrchu funguje docela dobře. Není to ani nějak tvrdý, což mám radši než nějaký ultra tvrdý podvozky. Jako problém vidím vyšší rychlosti na okreskách a silnicích s rozbitým povrchem, tam ten podvozek moc nestíhá.
Nemáte reference na tohle? http://www.xyz-racing.cz/p_tarmacrally.php
Za nějakejch cca 24tis.
nebo silniční varianta za cca 18 tis |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: út únor 14, 2012 2:43 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
Skrbla napsal: Připojuju se k názoru že podvozek do 10 tis. nebude žádná sláva. Můžu to potvrdit i z vlastní zkušenosti. Koupil jsem z KAM racing Apex suspension kit. Ne že by byl tak špatnej, na hladkým povrchu funguje docela dobře. Není to ani nějak tvrdý, což mám radši než nějaký ultra tvrdý podvozky. Jako problém vidím vyšší rychlosti na okreskách a silnicích s rozbitým povrchem, tam ten podvozek moc nestíhá.
Nemáte reference na tohle? http://www.xyz-racing.cz/p_tarmacrally.php
Za nějakejch cca 24tis.
nebo silniční varianta za cca 18 tis
taky by mě zajímal nějaký názor, protože už na to šetřim |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: út únor 14, 2012 3:58 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
SkR@Bi |
Zaslal: út únor 14, 2012 6:01 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 07. 12. 2005
Příspěvky: 933
Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
|
bral sem HP proto ze na tom jezdi hodne lidi a za ty prachy asi nic lepsiho nesezens...oni predelaj celou tehlici tak ze uz to neni jako pouzdro a naboj ale cely to odvrtaj a daj misto pouzdra svuj tlumic...v zadu sou tlumice na lezaka a pro spravnou funkcnost pry musi bejt expanska...predek je jen vyskove ale tuhost se da doladit u nich a nebo za dalsi love udelat taky stelovatelny...kdyz vezmete ze uz je to s pruzinou a hlavne to de repasovat tak sem vic neresil...az budou fotky tak to poslu
to Stivek: mas HP za barakem tak se tam zajed optat co a jak nez shanet XYZ |
_________________ ...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB |
|
Návrat nahoru |
|
Dan HKS |
Zaslal: út únor 14, 2012 8:21 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
No víte jak já bych si rád koupil nějakej solidní myslím nad 10k ale řeknu to takhle... na okruhy nejezdím auto mám jako zálibu ale každej den s ním jezdím do práce a jde mi oto že teď mám přední tlumiče uplně KO sou moc měký a jak mile vymelu menší nerovnost tak to asi bouchá do dorazu a navíc moc autu neveřím protože jak mile akceleruju tak se to už pomalu začína kroutit nebo při předjíždění mám strach abych nevymlel auto co předjíždím protože se to začne kejvat na strany a človek to musí řízením rovnat ... tak že moje požadavky na podvozek jsou asi takové
1. cena cca do 7K
2. pevnej podvozek nebo stavitelnej to je fuk podle toho jak výjdou prachy
3. abych na okreskach nemusel nejak moc drkotat ale zase abych si mohl dovolit rychlejší jizdu bez toho abych se bal že se mi to rozhoupe jako kočárek
4. na vhzled ubec nekoukam prostě aby to mělo nejakou fuknčnost |
|
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: út únor 14, 2012 9:14 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Dan HKS napsal: No víte jak já bych si rád koupil nějakej solidní myslím nad 10k ale řeknu to takhle... na okruhy nejezdím auto mám jako zálibu ale každej den s ním jezdím do práce a jde mi oto že teď mám přední tlumiče uplně KO sou moc měký a jak mile vymelu menší nerovnost tak to asi bouchá do dorazu a navíc moc autu neveřím protože jak mile akceleruju tak se to už pomalu začína kroutit nebo při předjíždění mám strach abych nevymlel auto co předjíždím protože se to začne kejvat na strany a človek to musí řízením rovnat ... tak že moje požadavky na podvozek jsou asi takové
1. cena cca do 7K
2. pevnej podvozek nebo stavitelnej to je fuk podle toho jak výjdou prachy
3. abych na okreskach nemusel nejak moc drkotat ale zase abych si mohl dovolit rychlejší jizdu bez toho abych se bal že se mi to rozhoupe jako kočárek
4. na vhzled ubec nekoukam prostě aby to mělo nejakou fuknčnost
Jednoduchý, prostě základní úprava: Nech všechno originál a nasaď na předek pouze snižovací pružiny a pomocí torzních tyčí sniž zadní nápravu auto získá mnohem lepší stabilitu v zatáčkách oproti sérii, kvůli zkráceným pružinám bude tvrdší ale nic hrozného. Hlavně si kup nový tlumiče teda... a když budeš u toho mrkni i na čepy. a silentbloky. |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
Dan HKS |
Zaslal: út únor 14, 2012 9:23 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
Allante napsal: Dan HKS napsal: No víte jak já bych si rád koupil nějakej solidní myslím nad 10k ale řeknu to takhle... na okruhy nejezdím auto mám jako zálibu ale každej den s ním jezdím do práce a jde mi oto že teď mám přední tlumiče uplně KO sou moc měký a jak mile vymelu menší nerovnost tak to asi bouchá do dorazu a navíc moc autu neveřím protože jak mile akceleruju tak se to už pomalu začína kroutit nebo při předjíždění mám strach abych nevymlel auto co předjíždím protože se to začne kejvat na strany a človek to musí řízením rovnat ... tak že moje požadavky na podvozek jsou asi takové
1. cena cca do 7K
2. pevnej podvozek nebo stavitelnej to je fuk podle toho jak výjdou prachy
3. abych na okreskach nemusel nejak moc drkotat ale zase abych si mohl dovolit rychlejší jizdu bez toho abych se bal že se mi to rozhoupe jako kočárek
4. na vhzled ubec nekoukam prostě aby to mělo nejakou fuknčnost
Jednoduchý, prostě základní úprava: Nech všechno originál a nasaď na předek pouze snižovací pružiny a pomocí torzních tyčí sniž zadní nápravu auto získá mnohem lepší stabilitu v zatáčkách oproti sérii, kvůli zkráceným pružinám bude tvrdší ale nic hrozného. Hlavně si kup nový tlumiče teda... a když budeš u toho mrkni i na čepy. a silentbloky.
Ok tak v plánu mam dat power flex dopředu... no ale poradil by jsi mi nějaký dobrý pružiny ? protože já zas četl o tom že na kratší tlumiče chtěj kratší pružiny a mam strach abych teda na original dlouhý tlumiče nekoupil nějaký špatný pružiny
jinak koupim tuhle sadu na předek.
http://www.highperformanceparts.cz/silentbloky-powerflex-citroen-saxo-vcetne-vts-kit-na-predni-napravu.24959 |
|
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: út únor 14, 2012 9:41 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Jo powerflex je dobrej ale ten silentblok motoru ti rozvibruje cely interier s tim pocitej , je proste tvrdsi takze zacnou vzadu drncat plasty atd a pri volnobehu ucitis vibrace z motoru na volantu a celem interieru, po rozjeti to zmizi
Pružiny ti reknu jen tohle, muzes vzit KW, Weitec, HaR nebo Eibach. Jedno z toho a hledal bych -35mm nebo -40mm to staci |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: út únor 14, 2012 9:45 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
vemte od Fierda weitec, pruziny ma na kde kdo z klubu, tlumice mozna taky... a nikdo si nejak vyrazne nestezuje... i ja je mel na aute nez sem je vymenil za einbach a b8 tlumice... on na tom najezdil tak jednou na slovensko na sraz.... a prodava to za par penez |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Dan HKS |
Zaslal: út únor 14, 2012 9:56 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
EiFFeL napsal: vemte od Fierda weitec, pruziny ma na kde kdo z klubu, tlumice mozna taky... a nikdo si nejak vyrazne nestezuje... i ja je mel na aute nez sem je vymenil za einbach a b8 tlumice... on na tom najezdil tak jednou na slovensko na sraz.... a prodava to za par penez
jj už se sním domlouvám tak že to asi tak dopadne že koupim ty od něho a ty power flexy z další vejplaty ... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: st únor 15, 2012 8:29 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
Jinak co se týče těch XYZ tak prodává je Dany který má ofiko zastoupení pro ČR a zároveň je má stránky www.TYPER.cz . Podvozky má vyzkoušený a zároveň se podílel i na úpravách pro podvozek na CTR. Také tlumiče servisuje. Možná znáte jeho 260 k CTR |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
mekl |
Zaslal: st únor 15, 2012 12:52 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 02. 2011
Příspěvky: 52
Bydliště: Plzen
|
|
Návrat nahoru |
|
sax sax |
Zaslal: st únor 15, 2012 8:26 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 119
Bydliště: Praha východ
|
Koni sport mám na předku, na rovným povrchu o trochu lepší než série, na dírách jezdím pomalu takže nevím. Ale je fakt, že za pořádné racingové tlumiče se musí nejen zaplatit ale taky umět to správně nastavit a to není prdel, protože jiné nastavení je na okruh nebo kopec a jiné na rozmlácené okresky, což je jen základ pak se to dolaďuje podle "uskákanosti" povrchu, bez nastavení to prostě nefunguje. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: čt únor 16, 2012 12:17 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Spíš tvrdé nastavení na okruh, mekkčí na vrchy a něco jinýho na asfalt rally. Vrchy a rally jsou vetsinou ty rozmlaceny silnice (rally samozřejmě víc) S tvrdym okruhovym podvozkem by jsi na beznych silnicich nemel dostatečný kontakt s vozovkou. |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
Adam6688 |
Zaslal: čt únor 16, 2012 8:59 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 07. 2010
Příspěvky: 174
Bydliště: Uherské Hradiště
|
Allante napsal: Spíš tvrdé nastavení na okruh, mekkčí na vrchy a něco jinýho na asfalt rally. Vrchy a rally jsou vetsinou ty rozmlaceny silnice (rally samozřejmě víc) S tvrdym okruhovym podvozkem by jsi na beznych silnicich nemel dostatečný kontakt s vozovkou.
to nevim jak u vás, ale u nás teda aspoň co já byl na vrchách tak je to vždy krásně rovná silnice v super stavu, smetáčkama vymetená od pořadatelů, auta tvrdé jak beton s minimální světlou výškou...... neumím si představit takovou F3000 na trošku rozbitém asfaltu, to by byl tanec |
_________________ Nothing changes. But everything is changed. |
|
Návrat nahoru |
|
|