punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Podvozek
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  Podvozek

Skrbla
Zaslal: út únor 14, 2012 12:33 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Připojuju se k názoru že podvozek do 10 tis. nebude žádná sláva. Můžu to potvrdit i z vlastní zkušenosti. Koupil jsem z KAM racing Apex suspension kit. Ne že by byl tak špatnej, na hladkým povrchu funguje docela dobře. Není to ani nějak tvrdý, což mám radši než nějaký ultra tvrdý podvozky. Jako problém vidím vyšší rychlosti na okreskách a silnicích s rozbitým povrchem, tam ten podvozek moc nestíhá.


Nemáte reference na tohle? http://www.xyz-racing.cz/p_tarmacrally.php

Za nějakejch cca 24tis.



nebo silniční varianta za cca 18 tis

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Stivek
Zaslal: út únor 14, 2012 2:43 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 701 Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skrbla napsal:
Připojuju se k názoru že podvozek do 10 tis. nebude žádná sláva. Můžu to potvrdit i z vlastní zkušenosti. Koupil jsem z KAM racing Apex suspension kit. Ne že by byl tak špatnej, na hladkým povrchu funguje docela dobře. Není to ani nějak tvrdý, což mám radši než nějaký ultra tvrdý podvozky. Jako problém vidím vyšší rychlosti na okreskách a silnicích s rozbitým povrchem, tam ten podvozek moc nestíhá.


Nemáte reference na tohle? http://www.xyz-racing.cz/p_tarmacrally.php

Za nějakejch cca 24tis.



nebo silniční varianta za cca 18 tis


taky by mě zajímal nějaký názor, protože už na to šetřim Very Happy

_________________
Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS

Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS

Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Allante
Zaslal: út únor 14, 2012 3:58 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 11. 2010 Příspěvky: 792 Bydliště: Brno
No když už jsme u těch celostavitelných tak je tu ještě:

D2
http://www.saxperience.com/forum/showthread.php?t=287208

AST



GAZ Gold



Ale myslím že nejlepší budou ty HP: Je to pobočka tady v česku, takže se to da poslat na servis a navíc mají hodně aplikací zaměřených na různé závodní disciplíny, takže bych jim věřil.

_________________
První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!

Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SkR@Bi
Zaslal: út únor 14, 2012 6:01 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 07. 12. 2005 Příspěvky: 933 Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
bral sem HP proto ze na tom jezdi hodne lidi a za ty prachy asi nic lepsiho nesezens...oni predelaj celou tehlici tak ze uz to neni jako pouzdro a naboj ale cely to odvrtaj a daj misto pouzdra svuj tlumic...v zadu sou tlumice na lezaka a pro spravnou funkcnost pry musi bejt expanska...predek je jen vyskove ale tuhost se da doladit u nich a nebo za dalsi love udelat taky stelovatelny...kdyz vezmete ze uz je to s pruzinou a hlavne to de repasovat tak sem vic neresil...az budou fotky tak to poslu

to Stivek: mas HP za barakem tak se tam zajed optat co a jak nez shanet XYZ

_________________
...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Dan HKS
Zaslal: út únor 14, 2012 8:21 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 12. 2011 Příspěvky: 245 Bydliště: Lanškroun
No víte jak já bych si rád koupil nějakej solidní myslím nad 10k ale řeknu to takhle... na okruhy nejezdím auto mám jako zálibu ale každej den s ním jezdím do práce a jde mi oto že teď mám přední tlumiče uplně KO sou moc měký a jak mile vymelu menší nerovnost tak to asi bouchá do dorazu a navíc moc autu neveřím protože jak mile akceleruju tak se to už pomalu začína kroutit nebo při předjíždění mám strach abych nevymlel auto co předjíždím protože se to začne kejvat na strany a človek to musí řízením rovnat ... tak že moje požadavky na podvozek jsou asi takové

1. cena cca do 7K
2. pevnej podvozek nebo stavitelnej to je fuk podle toho jak výjdou prachy
3. abych na okreskach nemusel nejak moc drkotat ale zase abych si mohl dovolit rychlejší jizdu bez toho abych se bal že se mi to rozhoupe jako kočárek Very Happy
4. na vhzled ubec nekoukam prostě aby to mělo nejakou fuknčnost Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Allante
Zaslal: út únor 14, 2012 9:14 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 11. 2010 Příspěvky: 792 Bydliště: Brno
Dan HKS napsal:
No víte jak já bych si rád koupil nějakej solidní myslím nad 10k ale řeknu to takhle... na okruhy nejezdím auto mám jako zálibu ale každej den s ním jezdím do práce a jde mi oto že teď mám přední tlumiče uplně KO sou moc měký a jak mile vymelu menší nerovnost tak to asi bouchá do dorazu a navíc moc autu neveřím protože jak mile akceleruju tak se to už pomalu začína kroutit nebo při předjíždění mám strach abych nevymlel auto co předjíždím protože se to začne kejvat na strany a človek to musí řízením rovnat ... tak že moje požadavky na podvozek jsou asi takové

1. cena cca do 7K
2. pevnej podvozek nebo stavitelnej to je fuk podle toho jak výjdou prachy
3. abych na okreskach nemusel nejak moc drkotat ale zase abych si mohl dovolit rychlejší jizdu bez toho abych se bal že se mi to rozhoupe jako kočárek Very Happy
4. na vhzled ubec nekoukam prostě aby to mělo nejakou fuknčnost Smile


Jednoduchý, prostě základní úprava: Nech všechno originál a nasaď na předek pouze snižovací pružiny a pomocí torzních tyčí sniž zadní nápravu auto získá mnohem lepší stabilitu v zatáčkách oproti sérii, kvůli zkráceným pružinám bude tvrdší ale nic hrozného. Hlavně si kup nový tlumiče teda... a když budeš u toho mrkni i na čepy. a silentbloky.

_________________
První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!

Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dan HKS
Zaslal: út únor 14, 2012 9:23 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 12. 2011 Příspěvky: 245 Bydliště: Lanškroun
Allante napsal:
Dan HKS napsal:
No víte jak já bych si rád koupil nějakej solidní myslím nad 10k ale řeknu to takhle... na okruhy nejezdím auto mám jako zálibu ale každej den s ním jezdím do práce a jde mi oto že teď mám přední tlumiče uplně KO sou moc měký a jak mile vymelu menší nerovnost tak to asi bouchá do dorazu a navíc moc autu neveřím protože jak mile akceleruju tak se to už pomalu začína kroutit nebo při předjíždění mám strach abych nevymlel auto co předjíždím protože se to začne kejvat na strany a človek to musí řízením rovnat ... tak že moje požadavky na podvozek jsou asi takové

1. cena cca do 7K
2. pevnej podvozek nebo stavitelnej to je fuk podle toho jak výjdou prachy
3. abych na okreskach nemusel nejak moc drkotat ale zase abych si mohl dovolit rychlejší jizdu bez toho abych se bal že se mi to rozhoupe jako kočárek Very Happy
4. na vhzled ubec nekoukam prostě aby to mělo nejakou fuknčnost Smile


Jednoduchý, prostě základní úprava: Nech všechno originál a nasaď na předek pouze snižovací pružiny a pomocí torzních tyčí sniž zadní nápravu auto získá mnohem lepší stabilitu v zatáčkách oproti sérii, kvůli zkráceným pružinám bude tvrdší ale nic hrozného. Hlavně si kup nový tlumiče teda... a když budeš u toho mrkni i na čepy. a silentbloky.


Ok Smile tak v plánu mam dat power flex dopředu... no ale poradil by jsi mi nějaký dobrý pružiny ? protože já zas četl o tom že na kratší tlumiče chtěj kratší pružiny a mam strach abych teda na original dlouhý tlumiče nekoupil nějaký špatný pružiny

jinak koupim tuhle sadu na předek.

http://www.highperformanceparts.cz/silentbloky-powerflex-citroen-saxo-vcetne-vts-kit-na-predni-napravu.24959
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Allante
Zaslal: út únor 14, 2012 9:41 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 11. 2010 Příspěvky: 792 Bydliště: Brno
Jo powerflex je dobrej ale ten silentblok motoru ti rozvibruje cely interier s tim pocitej Smile, je proste tvrdsi takze zacnou vzadu drncat plasty atd a pri volnobehu ucitis vibrace z motoru na volantu a celem interieru, po rozjeti to zmizi Smile

Pružiny ti reknu jen tohle, muzes vzit KW, Weitec, HaR nebo Eibach. Jedno z toho a hledal bych -35mm nebo -40mm to staci Smile

_________________
První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!

Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: út únor 14, 2012 9:45 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
vemte od Fierda weitec, pruziny ma na kde kdo z klubu, tlumice mozna taky... a nikdo si nejak vyrazne nestezuje... i ja je mel na aute nez sem je vymenil za einbach a b8 tlumice... on na tom najezdil tak jednou na slovensko na sraz.... a prodava to za par penez Wink

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Dan HKS
Zaslal: út únor 14, 2012 9:56 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 12. 2011 Příspěvky: 245 Bydliště: Lanškroun
EiFFeL napsal:
vemte od Fierda weitec, pruziny ma na kde kdo z klubu, tlumice mozna taky... a nikdo si nejak vyrazne nestezuje... i ja je mel na aute nez sem je vymenil za einbach a b8 tlumice... on na tom najezdil tak jednou na slovensko na sraz.... a prodava to za par penez Wink


jj už se sním domlouvám Smile tak že to asi tak dopadne že koupim ty od něho a ty power flexy z další vejplaty ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Skrbla
Zaslal: st únor 15, 2012 8:29 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín


Jinak co se týče těch XYZ tak prodává je Dany který má ofiko zastoupení pro ČR a zároveň je má stránky www.TYPER.cz . Podvozky má vyzkoušený a zároveň se podílel i na úpravách pro podvozek na CTR. Také tlumiče servisuje. Možná znáte jeho 260 k CTR


_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
mekl
Zaslal: st únor 15, 2012 12:52 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 09. 02. 2011 Příspěvky: 52 Bydliště: Plzen
A co takhle Koni...?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sax sax
Zaslal: st únor 15, 2012 8:26 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 119 Bydliště: Praha východ
Koni sport mám na předku, na rovným povrchu o trochu lepší než série, na dírách jezdím pomalu takže nevím. Ale je fakt, že za pořádné racingové tlumiče se musí nejen zaplatit ale taky umět to správně nastavit a to není prdel, protože jiné nastavení je na okruh nebo kopec a jiné na rozmlácené okresky, což je jen základ pak se to dolaďuje podle "uskákanosti" povrchu, bez nastavení to prostě nefunguje.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Allante
Zaslal: čt únor 16, 2012 12:17 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 11. 2010 Příspěvky: 792 Bydliště: Brno
Spíš tvrdé nastavení na okruh, mekkčí na vrchy a něco jinýho na asfalt rally. Vrchy a rally jsou vetsinou ty rozmlaceny silnice (rally samozřejmě víc) Wink S tvrdym okruhovym podvozkem by jsi na beznych silnicich nemel dostatečný kontakt s vozovkou.

_________________
První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!

Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Adam6688
Zaslal: čt únor 16, 2012 8:59 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 14. 07. 2010 Příspěvky: 174 Bydliště: Uherské Hradiště
Allante napsal:
Spíš tvrdé nastavení na okruh, mekkčí na vrchy a něco jinýho na asfalt rally. Vrchy a rally jsou vetsinou ty rozmlaceny silnice (rally samozřejmě víc) Wink S tvrdym okruhovym podvozkem by jsi na beznych silnicich nemel dostatečný kontakt s vozovkou.


to nevim jak u vás, ale u nás teda aspoň co já byl na vrchách tak je to vždy krásně rovná silnice v super stavu, smetáčkama vymetená od pořadatelů, auta tvrdé jak beton s minimální světlou výškou...... neumím si představit takovou F3000 na trošku rozbitém asfaltu, to by byl tanec Laughing

_________________
Nothing changes. But everything is changed.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 4
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved