Autor |
Zpráva |
< Servis ~ 1.4 dlouho startuje a hodně točí |
EiFFeL |
Zaslal: čt září 20, 2012 11:31 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
pokud je to k budiku, tak to druhy.... v tech barvach sem mel vzdycky gulas... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt září 20, 2012 12:22 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
u mk1 je modrý dvouvývodový čidlo na budík, to by na to vliv mýt nemělo to je zapojený jen do budíku. Pro ECU je zelený. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: čt září 20, 2012 3:07 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
já z toho vyšrouboval modrý ale jen jednopinový.... |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt září 20, 2012 5:13 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
asi nemá budík teploty vody ale jen kontrolku. Na samotnou kontrolku je jen jednopinový. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: čt září 20, 2012 6:16 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
tákže opraveno, vyměněno zelené čidlo na termostatu |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt září 20, 2012 6:26 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
hosi... ja to rikal |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: čt září 20, 2012 6:59 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
EiFFeL napsal: hosi... ja to rikal
mnohokrát děkuji |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt září 20, 2012 7:24 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
ale stejně podle mě studené saxo občas zakopává, mě to dělaly obě, na současném už mám druhé čidlo a když delší dobu stojí většinou pár dní tak to udělá. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
josh |
Zaslal: pá září 19, 2014 10:29 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
Tak mne sa zdochýnanie tiež začalo prejavovať posledné mesiace, po prvom štarte po pridaní plynu motor zakape až skape, niekedy sa aj trasie, a keď vyšlapnem spojku (stále na volnobehu) tak sa to zmierni. Ale samozrejme rozbehnúť sa s tým poriadne nedá, treba čakať zo 2 minúty a trocha viac pridávať otáčky (najlepšie najprv s tou vyšlapnutou spojkou). Len neviem ako s tým budem jazdiť v zime, nezhorší sa to -aj trasenie, aj čakanie?
Už som si myslel že som problém odstránil, reakcie na plyn boli totiž prispaté aj pri jazde a nešlo mi ísť viac ako na 4000 otáčok, výnimočne 4500-5000 (a takmer vždy to vytočenie trvalo velmi dlho), k tomu motor velmi hučal.
Po vyčistení škrtiacej klapky (včera) to ide tak, že som si ani nepamätal že som takto rýchlo vôbec niekedy akceleroval; v momente je na 5500 +6500 otáčkach a pod. (saxo mám od novoty... zrejme som si pomaly navykol na jeho priemernosť do ktorej sa postupne nenápadne prepadával, pritom klapka nebola ani tak velmi zanesená).
Ale prekvapilo ma že dnes ráno mi to pri prvom štarte znova zdochlo.
Takže to boli zjavne dva problémy na odozvu pridávania plynu. Jeden pri otáčkach po štarte, druhý pri otáčkach pri jazde.
Diagnostika k tomuto nič neoznamuje, filtre mám všetky nové, sviečky rovnako, tak neviem či si tiež na tie studené štarty mám len zvykať a nerozbiehať sa hneď po prvom nasadnutí a štarte, alebo je už nato nejaký recept (najlepšie ten, kde netreba pokusne meniť 5-10 vecí do radu) |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
Návrat nahoru |
|
|