Autor |
Zpráva |
|
olda77 |
Zaslal: po leden 14, 2013 8:57 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 25. 02. 2005
Příspěvky: 1685
Bydliště: PŘEROV
|
Brabi napsal: Svody uz jsou namontovany, padly tam skoro perfektne,akorat originalni olejovej filtr musel pryc ( mel jsem ten s duralovym mezikusem a sroubovatelnym plastovym klobouckem) musim ho nahradit klasickym plechovym.
a jake mas auto?to maji jen C2 a novejsi peugeoty ... |
_________________ 400m za 14.86,max na 2 km radarem 204km/h.tach.215km/h
http://www.youtube.com/watch?v=tCtWe4a1h9s http://www.youtube.com/watch?v=VOR-MEsxDCU octavia kombi 1.8T 191PS |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po leden 14, 2013 9:05 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
i novejsi 8V to mel uz v podstate uz motor stejny jako v 206 |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
olda77 |
Zaslal: po leden 14, 2013 9:26 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 25. 02. 2005
Příspěvky: 1685
Bydliště: PŘEROV
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po leden 14, 2013 9:30 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
pokud bys chtel vymenik mam doma |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: po leden 14, 2013 9:59 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
SMECOHOLIK napsal: kdyžtak koukám na vaši diskuzi o lamdách, tak ke konci měsíce budu dávat svody na 8v, a ta lambda co je vidět hned po otevření kapoty co je v tom krytu nad svodama? s tou co? a pak je tam ještě nějaká? s kterou udělám co? když nebudu mít katík už, mám ho ve svodech, nechám to volně na vzduchu?
Tu prvni prodlouzis a das ji do diry ve svodech a tu, co byla za katem nechas dychat cisty vzduch. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
SMECOHOLIK |
Zaslal: čt leden 17, 2013 8:17 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 07. 09. 2011
Příspěvky: 341
Bydliště: Rokycany ( Plzeň )
|
SMECOHOLIK napsal: kdyžtak koukám na vaši diskuzi o lamdách, tak ke konci měsíce budu dávat svody na 8v, a ta lambda co je vidět hned po otevření kapoty co je v tom krytu nad svodama? s tou co? a pak je tam ještě nějaká? s kterou udělám co? když nebudu mít katík už, mám ho ve svodech, nechám to volně na vzduchu?
??? prosim prosim, poraďte... |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Sandman |
Zaslal: čt leden 17, 2013 8:31 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
Co prosim ta zasa nechapes na Chodneho prispevku?
Prvu lambu predlzis a zasroubujes do zvodov a druhu proste pripevnis ku kasni zo spodu, ale kedze lambda je zohrievana(aspon sa mi tak zda), tak ju das do zaslepky resp. dutej trubky aby miesto vyfukovych plynov, mala len cisty vzduch, lebo keby si ju dal do stredoveho dielu, resp. zvodov, svietila by ti chyba motora, lebo ta druha lambda, nerobi nic ine len meria urcite hodnoty, ktore su nad, ked uz je nefunkcny/malo funckny katalyzator. Chapenzi??
Takto vypada ta zaslepka, je to duta trubka so zavitom a mam ju pripevnenu zospodu o kasnu:
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_gallery_item&type=garage_mod&image_id=1790 |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
Návrat nahoru |
|
SMECOHOLIK |
Zaslal: čt leden 17, 2013 10:19 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 07. 09. 2011
Příspěvky: 341
Bydliště: Rokycany ( Plzeň )
|
no a oni ty lazený svody maji na konci nějakou díru ?, kam teda pak fláknu tu záslepku s prodlouženou lambdou a tu druhou necham dýchat to chápu, ale nevěděl jsem že je v těch svodech na to přímo místo... |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
P.E.T.R |
Zaslal: čt leden 17, 2013 10:35 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
Vždyť je to úplně jednoduchý, čemu furt nerozumíš?
Svody mají jednu díru se závitem, do ní našroubuješ horní lambdu (asi budeš muset prodloužit kabely), spodní lambdu přichytíš kamkoliv ke kastli a necháš na vzduchu, maximálně si seženeš pozdro, co tu dával Sandman. |
_________________ 2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho! |
|
Návrat nahoru |
|
fingerol |
Zaslal: čt leden 17, 2013 10:41 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2012
Příspěvky: 211
Bydliště: Šumperk
|
|
Návrat nahoru |
|
SMECOHOLIK |
Zaslal: čt leden 17, 2013 10:58 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 07. 09. 2011
Příspěvky: 341
Bydliště: Rokycany ( Plzeň )
|
P.E.T.R napsal: Vždyť je to úplně jednoduchý, čemu furt nerozumíš?
Svody mají jednu díru se závitem, do ní našroubuješ horní lambdu (asi budeš muset prodloužit kabely), spodní lambdu přichytíš kamkoliv ke kastli a necháš na vzduchu, maximálně si seženeš pozdro, co tu dával Sandman.
takže je prostě důležitý, aby ty lambda dole, byla zašroubovaná v tom pouzdře, v tej záslepce, aby nepobírala ty splodiny, ale čistej vzduch taky nebude brát ne? nebo ta trubička je průchozí z obou stran? a umístit ji tak aby šel do ty zaslepky k tej lamdě vzduch? čili lambdou dozadu? já to v životě neviděl a myslel sem si že si svody vyměnim sám, ale jak tak na to koukám, tak nechci nic posrat, čtu tady o chybách motoru, nouzovym režimu, že to nejede normálně pak a nechci mít s tim problém, a psalo se tady něco o navařování tej záslepky...takže bud ji navařit dole do výfuku a nebo připevnit někde jinde? Tak já se omlouvám za moji nechápavost, ale nejsem tak znalej jako vy krok po kroku se člověk učí a na dalším autě bo případě už budu vědět... jo a jak máte vy připevněný to pozdro ke kastli? |
Naposledy upravil SMECOHOLIK dne čt leden 17, 2013 11:10 pm, celkově upraveno 1 krát _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
fingerol |
Zaslal: čt leden 17, 2013 11:12 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2012
Příspěvky: 211
Bydliště: Šumperk
|
Ja proste nechapu proc nekdo nenapisi rozmery... Kdyz se jich zeptam tak uz neodepisou a proste abych nekoupil svody za 13 a prirom treba ty za 7 byly na srovnatelne urovni... |
|
|
Návrat nahoru |
|
P.E.T.R |
Zaslal: čt leden 17, 2013 11:19 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
Ta "trubička" je průchozí, takže to bude brát čistej vzduch, klidně to zkus bez ní, nic tim nezkazíš. Přichyť to kamkoliv ti to pude, je to jedno. Jenom, aby to někde nemlátilo o kastli.
Svody:
Raceland je kopie Supersprintu, ale má je tady většina lidí a krom malých nepřesností ve spasování s nima asi žádný problémy nejsou. Při tomhle cenovým rozdílu to neřeš a kup Raceland. Já nemam ani jedny z nich. |
_________________ 2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho! |
|
Návrat nahoru |
|
fingerol |
Zaslal: pá leden 18, 2013 12:32 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2012
Příspěvky: 211
Bydliště: Šumperk
|
|
Návrat nahoru |
|
Ondrik |
Zaslal: pá leden 18, 2013 1:50 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 25. 03. 2008
Příspěvky: 157
Bydliště: Blansko
|
Nechci kazit kšefty supersprintu, ale když to spočítáš tak jsi s výfukem na 17tis. A kolem 12-13 můžeš mít komplet výrobu na zakázku z nerezu včetně svodů s libovolnou specifikací. Pohledal bych po tvém okolí kdo se tomu věnuje a poptal se spíš tímto směrem. |
_________________ Saxo 1,6 16v VTS-87kw-mazel |
|
Návrat nahoru |
|
|