punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Po výměně chladící kapaliny se auto přehřívá.
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Po výměně chladící kapaliny se auto přehřívá.

Rubiash
Zaslal: st říjen 17, 2012 4:09 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2011 Příspěvky: 222 Bydliště: Sedlčany
no já jezdim k přítelkyni cca 8km a i v tomhle počasí i když jedu přes dvě vesnice tak teplota na 3/4... a když auto stojí ani nevim ale myslim že to přes 3/4 nejde.. Smile

_________________
ex - Saxána 1.4 VTS MKI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rubiash
Zaslal: st říjen 17, 2012 4:11 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2011 Příspěvky: 222 Bydliště: Sedlčany
no já jezdim k přítelkyni cca 8km a i v tomhle počasí i když jedu přes dvě vesnice tak teplota na 3/4... a když auto stojí ani nevim ale myslim že to přes 3/4 nejde.. Smile

_________________
ex - Saxána 1.4 VTS MKI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: st říjen 17, 2012 5:11 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
tak to se ti to chová asi stejně jako mě. Bohužel co stím ti neporadím, kdybys na to náhodou přišel tak to sem prosím napiš.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rubiash
Zaslal: st říjen 17, 2012 9:34 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2011 Příspěvky: 222 Bydliště: Sedlčany
určo.. i ty..Smile

_________________
ex - Saxána 1.4 VTS MKI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dyk77
Zaslal: st říjen 17, 2012 9:48 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
Podle mě jsou příčiny přehřívání tyto :

1. nejjednodušší co se dá udělat je odvzdušnit. U svého 1.1i otvírám u ohřátého motoru a sepnutém ventilátoru 3 ventily.

2. málo chladicí kapaliny - dolít buď nezředěnou kapalinu Citroen, nebo jinou kapalinou naředěnou destilovanou vodou dle doporučení výrobce, často v poměru 1:1.

3. závada čidla teploty - nesepne ventilátor . Funkci čidla jsem zkoušel změřením odporu, stačí i zkoušečka tzv. "prozváněčka". Za studena je čidlo rozepnuté. Při ponoření do vařicí vody, čidlo po určité době musí sepnout jinak je vadné. Ventilátor chlazení se dá odzkoušet přímým připojením dvou vodičů od akumulátoru ke kontaktům ventilátoru, vrtule se musí točit.

4. závada termostatu - termostat málo otvírá, nebo se už nehýbe vůbec a zůstává jen pootevřený, nebo úplně zavřený. Takový termostat vyměnit.

5. závada chladiče - chladič je neprůchodný. Dá se to ověřit proplachem.

6. teplota motoru je v reálu OK, ale neustále nabíhá ventilátor - málo průchodný kanálek v bloku motoru k čidlu teploty.

7. příliš hustá chladící kapalina, malý poměr vody. Nemám s tím zkušenost, ale pravdou je, že malý poměr vody ve směsi opravdu zhoršuje chlazení. Otázkou je do jaké míry a zda může být špatná směs tak zásadním viníkem na přehřívání motoru.

Více mě nenapadá.

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dyk77
Zaslal: st říjen 17, 2012 9:55 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
Rubiash napsal:
hele přišlo tam asi necelých 2,5 litrů fridexu a celkový objem u saxa je 5,5 že..? takže tak nejak to je namíchaný..
myslim že je to namíchaný dobře..
problém bude někde jinde..


To jsi jen dolil do okruhu ten fridex nebo jsi si to míchal sám 3,5l vody a 2,5l fridexu?

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Rubiash
Zaslal: st říjen 17, 2012 10:01 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2011 Příspěvky: 222 Bydliště: Sedlčany
dyk77 napsal:
Rubiash napsal:
hele přišlo tam asi necelých 2,5 litrů fridexu a celkový objem u saxa je 5,5 že..? takže tak nejak to je namíchaný..
myslim že je to namíchaný dobře..
problém bude někde jinde..


To jsi jen dolil do okruhu ten fridex nebo jsi si to míchal sám 3,5l vody a 2,5l fridexu?

sám sem míchal..

_________________
ex - Saxána 1.4 VTS MKI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dyk77
Zaslal: st říjen 17, 2012 10:22 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
OK protože kdyby jsi jen dolil Fridex, neznali by jsme skutečný poměr směsi . Toť vše.

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martanc
Zaslal: čt říjen 18, 2012 8:06 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
dyk77 vystihnul si to dobře bohužel vše co si popsal už jsem já dávno udělal a nic nepomohlo.
1. Odvzdušněno mám několikrát, dokonce sme v servisu zkoušeli i odvzdušnění s natlakoáním pomocí kompresoru.
2. Kapaliny je dost
3. Sahara normálně spíná
4. Termostat už je třetí
5. chladič je novej
6. mám ještě čidlo na chladiči takže tohle se mě netýká
7. naředěno mám skoro přesně 1:1

Ani mechanik už nevý co by to mohlo ještě dělat tak jen doufám aby se to nezhoršovalo.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dyk77
Zaslal: čt říjen 18, 2012 10:49 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
Nebyla u Tebe provedena nějaká oprava motoru ? Napadá mě třeba špatně usazené tesnění pod hlavou a zmenšení průřezu chladicího kanállu. Nevím jen taková teoretická dedukce, protože je to opravdu zvláštní. K přehřívání dochází i vlivem špatné zápalné směsi, respektive když je směs příliš chudá ( hodně vzduchu, málo benzínu ) . Je to taková všeobecná informace, ale třeba na něco přijdeš.

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martanc
Zaslal: pá říjen 19, 2012 12:15 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
těsnění pod hlavou sem nechával dávat nové právě kvůli tomu přehřívání a trochu my tekl olej z hlavy ale po výměně pořád stejné.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Imra
Zaslal: st říjen 24, 2012 7:32 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 15. 10. 2010 Příspěvky: 99 Bydliště: Beroun, vesnička Tlustice
Mě teplota leze do 3/4 jen když stojím na místě, zajízdy se to nehřeje i když jsem jí hnal 180 tak teplota vylezla jen lehce nad půlku. Zatím to neřeším, ale u mě to vypadá pravděpodobně na saharu nebo termospínač.

_________________
ex: Škoda 105L
Citroen Saxo 1.4 VTS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Imra
Zaslal: so říjen 27, 2012 1:58 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 15. 10. 2010 Příspěvky: 99 Bydliště: Beroun, vesnička Tlustice
Tak aby toho nebylo málo, teď se mi začala ztrácet voda z chladiče Sad

_________________
ex: Škoda 105L
Citroen Saxo 1.4 VTS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 2
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved