Ok,nebudem sa hadat,vidite to inak,tak si robte ako chcete
K tej tatrovke mi to ale neda...chodi vzdy s tatrovkou na geometriu pred a po nalozeni??? asi tazko
Dovi dopo
Tahle otazka si ani nezaslouzi odpoved To ze je ale odklon kol te tatrovky pred a po nalozeni jiny na tom se snad ale shodnem, ne. Je to proto, ze se kola zabori vice do karoserie. V pripade kdy menis svetlou vysku auta to nedelas vahou jako v pripade te tatrovky, ale sroubem. Je z toho ale snad jasne, ze ten odklon potom bude taky jiny.
To, ze se geometrie zmeni po nastoupeni ridice je pravda. Automobilky s tim, ze v aute jezdi lidi ale tak nejak pocitaji a podle toho asi voli doporucene hodnoty pro nastaveni geometrie. V priruckach k autu byva taky napsano, ze kdyz se jede s autem na geo, ma byt plna nadrz.
A odklon se da u saxa seridit jedine jak rika Eiffel - propilovat drazky na horni ulozeni tlumice, dat pod matky podlozky a po serizeni geometrie podlozky privarit ke karoserii. Pripadne sehnat horni ulozeni s excentrem jako mel Johny - tam se to pak da nastavovat na ruzne hodnoty.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru