Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ KYB AGX - tuhostně stavitelné |
Miki |
Zaslal: st únor 20, 2013 10:40 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
riešilo sa to tu už viac krát. Ja len dodám jeden dôležitý fakt na ktorý každý zabúda. Darmo si kupujete tlmiče ak ich použijete s nepsrávnou pružinou a práve tá vie narobiť zásadný rozdiel medzi týmito lacnými tlmičmi
Môj Protlum na zákazku ( o niečo drahší než top race )by som nevymenil za nič. Ono že je podovzo tvrdý, neznamená že netlmí a že jazda je utrpením. Práve tam je ten zásadný rozdiel.
Viezol som raz človeka čo vlastní imprezu, riešil vela podvozkov, komunikoval s výrobcami, vozil sa vo WRCčkách a nikdy nezabudnem ako skríkol po prejazde železničného priecestia že čo sa stalo. Chcel som zastať, že sa niečo stalo ale on len stále dookola hovoril, že nechápal akým spôsobom to auto prešlo cez ten prechod a všetko utlmilo, neodskočilo ... |
_________________ http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4 |
|
Návrat nahoru |
|
TomVTS |
Zaslal: st únor 20, 2013 10:48 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Vsetín
|
Allante:Jasně že je to všechno o penězích a jak cena narůstá tak podvozek funguje o třídy lépe než ten levnější.Jak už jsem psal minule nejvíce záleží na určení a použití auta.Martin Zimák jezdí ovšem hlavně vrchy občas se přijde svést za náma na "hobbyrally" erzetku.Pokud se nepletu tak by tam měl mít KONI.Jenom když už se podíváš na videa tak jde vidět že podvozek ideálně rozhodně nefunguje,vrchy jsou poměrně pěkné cesty a evidentně mu to stačí takže na jeho použití problém není.Taky je třeba se podívat co jezdí za pneu které tě drží na cestě.
Myslím že Skrbla na to jde chytře ale on taky nejezdí vrchy takže ví že na jeho použití je třeba co nejlepší podvozek za kolik je ochotný investovat a je to lepší investice než klapky,jednotky jak sám píše. |
_________________ Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: st únor 20, 2013 11:44 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Jo jsem taky názoru ze dulezita jsou kola obuti a podvozek ale ted jsem proste omezený financemi, takze v rámci mozností, mám teda radej poridit na vrchy ty Koni nebo KYB, nebo zustat u tech Gr.N... nebo uplne jinak... zustat u snizene seriovky s pruzinama a proste az bude ten spravny cas tak poridit treba HP za 25tis? Jinak kola a gumy asi pojedu casem semislick 225/45/15 (15x8) nebo 185/55/14, jeste po kolech pokukuju. ale asi chci moc atypicke rozmery (14x7/8 ). Líbí se mi jak se to auto chová ted na 14", jen to chce rozsirit. |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
TomVTS |
Zaslal: čt únor 21, 2013 7:53 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Vsetín
|
To je těžké,záleží jak dlouho by jsi na těch tlumičích jezdil.Respektive nevím v jakém časovém horizontu jsi ochotný investovat větší částku do těch tlumičů třeba HP.Sériové tlumiče byť se sníženou pružinou jsou naprd na cokoliv,je to moc měkké v závodním nasazení.Podle mě nemá cenu jezdit třeba 3roky na sériových tlumičích a šetřit na HP,to radši koupit něco než nic.Já bych šel do těch KYB AGX,KONI tečou,měl jsem i červené KONI a ty tekly taky statečně Na tvoje použití to třeba bude dostatečné a nebudeš uvažovat nad ničím lepším pokud ti to přijde zbytečné.Jde taky o to jak jsi psal že s autem budeš jezdit normálně po ose na závody,takže nějáký kompromis aby to fungovalo i na okresce.Každému taky sedí něco jiného mě v porovnání KONI-KYB vyšli lépe KYB.Nemůžu porovnávat Bilstein N,s tím jsem nejel.Potom taky záleží za kolik se jednotlivé značky dají pořídit cenově.Někde jsem dokonce četl že Bilstein snad ty Nkové tlumiče by měli být kopie Peugeot Sportu.Zkus si ještě zjistit na kolik by tě přišli tlumiče Peugeot Sport na 106tku,případně pokud ještě má něco Citroen Sport ať máš porovnání tyto tlumiče fungují také neuvěřitelně. |
_________________ Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt únor 21, 2013 8:19 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
ono... hlavni je... podle meho nazoru... ze cesta nejakeho kompromisu je vzdycky na prd... ze clovek musi mit jasno jakym smerem se bude ubirat... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
olda77 |
Zaslal: čt únor 21, 2013 11:03 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 25. 02. 2005
Příspěvky: 1685
Bydliště: PŘEROV
|
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: čt únor 21, 2013 11:56 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
TomVTS |
Zaslal: čt únor 21, 2013 3:25 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Vsetín
|
Pokud se cenová relace vyrovná mezi tím co chceš a HPčkama tak už jen kvůli té repasovatelnosti a servisem bych šel určitě do HP.Podkladů a informací na podvozek Saxa mají určitě dost takže nemám strach že by to nefungovalo.Další věc je že si následně můžeš říct co by jsi chtěl změnit pokud ti to nebude vyhovovat ale co když tvému jezdeckému stylu a dalším komponentám podvozku nesedne ten Bilstein,tak máš smůlu a charakteristiku nezměníš.Ještě mě napadá podívej se po podvozku VIAROUGE na kolik to dneska koštuje.Jinak samozřejmě kompromis je naprd ale pokud člověk uvažuje že chce jezdit i něco jiného třeba časem než vrchy tak musí počítat že s vyloženě vrchařským podvozkem se na rally nesveze ale na rally podvozku ten vrch nebo okruh odjede |
_________________ Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: čt únor 21, 2013 9:20 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
Allante a co takhle zkusit napsat do HP, že máš nějakej rozpočet a jestli ti jsou za to schopni něco nabídnout. Třeba to i v budoucnu půjde upgradovat na lepší podvozek.
Koukám jak blázen, že HP má novej web. Ten původní byl starej jak sám internet |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: čt únor 21, 2013 9:37 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Skrbla napsal: Allante a co takhle zkusit napsat do HP, že máš nějakej rozpočet a jestli ti jsou za to schopni něco nabídnout. Třeba to i v budoucnu půjde upgradovat na lepší podvozek.
Koukám jak blázen, že HP má novej web. Ten původní byl starej jak sám internet
No já dělám weby a ten novej je příšernej ale budiž No tak mužu zustat zatim na seriovkách a začít spořit na HP... pak se jich poptat co by mi doporucili aby bylo vhodne pro vrchy a prezilo i bezne jezdeni po meste a okreskách bez toho abyhc musel rok co rok do servisu |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
olda77 |
Zaslal: pá únor 22, 2013 8:27 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 25. 02. 2005
Příspěvky: 1685
Bydliště: PŘEROV
|
Skrbla napsal: Allante a co takhle zkusit napsat do HP, že máš nějakej rozpočet a jestli ti jsou za to schopni něco nabídnout. Třeba to i v budoucnu půjde upgradovat na lepší podvozek.
Koukám jak blázen, že HP má novej web. Ten původní byl starej jak sám internet
HP je o neco levnejsi jak protlum.Kdyz jsem zjistoval ceny tak asi o 10tisic cca. |
_________________ 400m za 14.86,max na 2 km radarem 204km/h.tach.215km/h
http://www.youtube.com/watch?v=tCtWe4a1h9s http://www.youtube.com/watch?v=VOR-MEsxDCU octavia kombi 1.8T 191PS |
|
Návrat nahoru |
|
klobuk |
Zaslal: pá duben 26, 2013 3:49 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 10. 12. 2012
Příspěvky: 112
Bydliště: Val.Klobouky
|
když si objednám ty KYB z toho speedpra tak co mě všchno dojde když si objednám přední + zadní ... tlum i pružina ? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Miki |
Zaslal: pá duben 26, 2013 6:40 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
|
Návrat nahoru |
|
franus |
Zaslal: ne únor 02, 2014 8:16 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
Je tady nekdo, kdo má zkušenost a mohl by porovnat tlumice Bilstein B8 vs. Bilstein Gr.N? |
_________________ Pug205gti |
|
Návrat nahoru |
|
Sandman |
Zaslal: ne únor 02, 2014 8:53 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
Priamu skusenost nemam, lebo som nemal B8 ale len N. N-ka maju vacsiu olejovu kapacitu ako B8. Su 2 verzie N, gravel spec a tarmac spec, zadne sa odlisuju farbou prachovky, cierne su gravel, modre N, ci su napohlad rozdielne aj predne to netusim. Na zadok pri N kach treba aspon 21 mm torzky.
Grp N vs. B8
|
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
Návrat nahoru |
|
|