punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - KYB AGX - tuhostně stavitelné
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  KYB AGX - tuhostně stavitelné

Miki
Zaslal: st únor 20, 2013 10:40 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 1262 Bydliště: Bratislava
riešilo sa to tu už viac krát. Ja len dodám jeden dôležitý fakt na ktorý každý zabúda. Darmo si kupujete tlmiče ak ich použijete s nepsrávnou pružinou a práve tá vie narobiť zásadný rozdiel medzi týmito lacnými tlmičmi

Môj Protlum na zákazku ( o niečo drahší než top race Very Happy )by som nevymenil za nič. Ono že je podovzo tvrdý, neznamená že netlmí a že jazda je utrpením. Práve tam je ten zásadný rozdiel.

Viezol som raz človeka čo vlastní imprezu, riešil vela podvozkov, komunikoval s výrobcami, vozil sa vo WRCčkách a nikdy nezabudnem ako skríkol po prejazde železničného priecestia že čo sa stalo. Chcel som zastať, že sa niečo stalo ale on len stále dookola hovoril, že nechápal akým spôsobom to auto prešlo cez ten prechod a všetko utlmilo, neodskočilo ... Wink

_________________
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
TomVTS
Zaslal: st únor 20, 2013 10:48 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2010 Příspěvky: 243 Bydliště: Vsetín
Allante:Jasně že je to všechno o penězích a jak cena narůstá tak podvozek funguje o třídy lépe než ten levnější.Jak už jsem psal minule nejvíce záleží na určení a použití auta.Martin Zimák jezdí ovšem hlavně vrchy občas se přijde svést za náma na "hobbyrally" erzetku.Pokud se nepletu tak by tam měl mít KONI.Jenom když už se podíváš na videa tak jde vidět že podvozek ideálně rozhodně nefunguje,vrchy jsou poměrně pěkné cesty a evidentně mu to stačí takže na jeho použití problém není.Taky je třeba se podívat co jezdí za pneu které tě drží na cestě.

Myslím že Skrbla na to jde chytře ale on taky nejezdí vrchy takže ví že na jeho použití je třeba co nejlepší podvozek za kolik je ochotný investovat a je to lepší investice než klapky,jednotky jak sám píše.

_________________
Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Allante
Zaslal: st únor 20, 2013 11:44 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 11. 2010 Příspěvky: 792 Bydliště: Brno
Jo jsem taky názoru ze dulezita jsou kola obuti a podvozek ale ted jsem proste omezený financemi, takze v rámci mozností, mám teda radej poridit na vrchy ty Koni nebo KYB, nebo zustat u tech Gr.N... nebo uplne jinak... zustat u snizene seriovky s pruzinama a proste az bude ten spravny cas tak poridit treba HP za 25tis? Jinak kola a gumy asi pojedu casem semislick 225/45/15 (15x8) nebo 185/55/14, jeste po kolech pokukuju. ale asi chci moc atypicke rozmery (14x7/8 ). Líbí se mi jak se to auto chová ted na 14", jen to chce rozsirit.

_________________
První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!

Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TomVTS
Zaslal: čt únor 21, 2013 7:53 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2010 Příspěvky: 243 Bydliště: Vsetín
To je těžké,záleží jak dlouho by jsi na těch tlumičích jezdil.Respektive nevím v jakém časovém horizontu jsi ochotný investovat větší částku do těch tlumičů třeba HP.Sériové tlumiče byť se sníženou pružinou jsou naprd na cokoliv,je to moc měkké v závodním nasazení.Podle mě nemá cenu jezdit třeba 3roky na sériových tlumičích a šetřit na HP,to radši koupit něco než nic.Já bych šel do těch KYB AGX,KONI tečou,měl jsem i červené KONI a ty tekly taky statečně Very Happy Na tvoje použití to třeba bude dostatečné a nebudeš uvažovat nad ničím lepším pokud ti to přijde zbytečné.Jde taky o to jak jsi psal že s autem budeš jezdit normálně po ose na závody,takže nějáký kompromis aby to fungovalo i na okresce.Každému taky sedí něco jiného mě v porovnání KONI-KYB vyšli lépe KYB.Nemůžu porovnávat Bilstein N,s tím jsem nejel.Potom taky záleží za kolik se jednotlivé značky dají pořídit cenově.Někde jsem dokonce četl že Bilstein snad ty Nkové tlumiče by měli být kopie Peugeot Sportu.Zkus si ještě zjistit na kolik by tě přišli tlumiče Peugeot Sport na 106tku,případně pokud ještě má něco Citroen Sport ať máš porovnání tyto tlumiče fungují také neuvěřitelně.

_________________
Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
EiFFeL
Zaslal: čt únor 21, 2013 8:19 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
ono... hlavni je... podle meho nazoru... ze cesta nejakeho kompromisu je vzdycky na prd... ze clovek musi mit jasno jakym smerem se bude ubirat...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
olda77
Zaslal: čt únor 21, 2013 11:03 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 25. 02. 2005 Příspěvky: 1685 Bydliště: PŘEROV
na C2 Top race 3,protlum pouhych 62 bez dane.Smile))

_________________
400m za 14.86,max na 2 km radarem 204km/h.tach.215km/h
http://www.youtube.com/watch?v=tCtWe4a1h9s http://www.youtube.com/watch?v=VOR-MEsxDCU octavia kombi 1.8T 191PS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Allante
Zaslal: čt únor 21, 2013 11:56 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 11. 2010 Příspěvky: 792 Bydliště: Brno
Našel jsem tohle... jsou to nabidky predelani na podvozky N, A... http://www.rtec.ws/en/special-offers-peugeot-106-citroen-saxo/
Měl jsem v plánu ten první krok. Líbilo by se mi udělat podvozek jako měly Ačka



Podle všeho co jsem pročetl Bilsteiny maji nekolik typu N.

Žluté (P30-0351 - předek - http://web1.carparts-cat.com/default.aspx?58=1&38=68403615&36=854&14=1&32=5552&10=4C81E71A52F14C55AEF0E3EBC47692F5018001&12=140)
(B46-1276 - zadek - http://web1.carparts-cat.com/default.aspx?38=68401942&35=171&36=854&124=854&14=1&84=B46-1276&230=7&10=4C81E71A52F14C55AEF0E3EBC47692F5018001&12=140)
se asi malinko liší od Pugsportu, jsou vhodnější na použití při běžné jízdě (měkkčí odpružení v nízkých rychlostech, než verze motorsport což bude asi označení VE3-06084).

Podobné Pugsportu jsou pak asi tlumiče Bilstein VE3-06084... http://www.mobeck.com/mt/Bilder/Bilstein/MSP.pdf

Bilstein delal tlumiče a podvozky pro Citroen na Saxo Cup a N, takže ty Nka budou asi to prave ořechové a vezmu ty klasické žluté. a pokud by se mi podařilo sehnat tento kit i s pružinou http://www.rtec.ws/wp-content/gallery/amortisseurs/kit_evo_106.jpg asi bych nějakou dobu neřešil podvozek... je pravda že takto by to vyšlo cenově jako ten kit co má Skrabi od HP, ale s tímhle bych mohl dojizdet na zavody normalne a pouzivat auto jako bezny dopravni prostredek i nadale nacoz mi zatim musi poslouzit... zvolil bych ten Bilstein hlavne kvuli tomu ze mam vetsi pocit ze bude na Saxu fungovat nez u HP.

Jak jsem prohledával internet narazil jsem na dokumenty ke stavbe N, S1600 a Rallycrossoveho Saxa...
N: http://boutique.citroenracing.com/cms/web/upload/documentation/347/4f16cc93bf4b7.pdf
S1600: http://boutique.citroenracing.com/cms/web/upload/documentation/345/4f16cbb0baeb3.pdf
Rallycross: http://boutique.citroenracing.com/cms/web/upload/documentation/346/4f16cbdbc9072.pdf

_________________
První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!

Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TomVTS
Zaslal: čt únor 21, 2013 3:25 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2010 Příspěvky: 243 Bydliště: Vsetín
Pokud se cenová relace vyrovná mezi tím co chceš a HPčkama tak už jen kvůli té repasovatelnosti a servisem bych šel určitě do HP.Podkladů a informací na podvozek Saxa mají určitě dost takže nemám strach že by to nefungovalo.Další věc je že si následně můžeš říct co by jsi chtěl změnit pokud ti to nebude vyhovovat ale co když tvému jezdeckému stylu a dalším komponentám podvozku nesedne ten Bilstein,tak máš smůlu a charakteristiku nezměníš.Ještě mě napadá podívej se po podvozku VIAROUGE na kolik to dneska koštuje.Jinak samozřejmě kompromis je naprd ale pokud člověk uvažuje že chce jezdit i něco jiného třeba časem než vrchy tak musí počítat že s vyloženě vrchařským podvozkem se na rally nesveze ale na rally podvozku ten vrch nebo okruh odjede

_________________
Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Skrbla
Zaslal: čt únor 21, 2013 9:20 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Allante a co takhle zkusit napsat do HP, že máš nějakej rozpočet a jestli ti jsou za to schopni něco nabídnout. Třeba to i v budoucnu půjde upgradovat na lepší podvozek.

Koukám jak blázen, že HP má novej web. Ten původní byl starej jak sám internet Razz

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Allante
Zaslal: čt únor 21, 2013 9:37 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 11. 2010 Příspěvky: 792 Bydliště: Brno
Skrbla napsal:
Allante a co takhle zkusit napsat do HP, že máš nějakej rozpočet a jestli ti jsou za to schopni něco nabídnout. Třeba to i v budoucnu půjde upgradovat na lepší podvozek.

Koukám jak blázen, že HP má novej web. Ten původní byl starej jak sám internet Razz


No já dělám weby a ten novej je příšernej ale budiž Laughing No tak mužu zustat zatim na seriovkách a začít spořit na HP... pak se jich poptat co by mi doporucili aby bylo vhodne pro vrchy a prezilo i bezne jezdeni po meste a okreskách Smile bez toho abyhc musel rok co rok do servisu

_________________
První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!

Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
olda77
Zaslal: pá únor 22, 2013 8:27 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 25. 02. 2005 Příspěvky: 1685 Bydliště: PŘEROV
Skrbla napsal:
Allante a co takhle zkusit napsat do HP, že máš nějakej rozpočet a jestli ti jsou za to schopni něco nabídnout. Třeba to i v budoucnu půjde upgradovat na lepší podvozek.

Koukám jak blázen, že HP má novej web. Ten původní byl starej jak sám internet Razz

HP je o neco levnejsi jak protlum.Kdyz jsem zjistoval ceny tak asi o 10tisic cca.

_________________
400m za 14.86,max na 2 km radarem 204km/h.tach.215km/h
http://www.youtube.com/watch?v=tCtWe4a1h9s http://www.youtube.com/watch?v=VOR-MEsxDCU octavia kombi 1.8T 191PS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
klobuk
Zaslal: pá duben 26, 2013 3:49 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 10. 12. 2012 Příspěvky: 112 Bydliště: Val.Klobouky
když si objednám ty KYB z toho speedpra tak co mě všchno dojde když si objednám přední + zadní ... tlum i pružina ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Miki
Zaslal: pá duben 26, 2013 6:40 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 1262 Bydliště: Bratislava
klobuk napsal:
když si objednám ty KYB z toho speedpra tak co mě všchno dojde když si objednám přední + zadní ... tlum i pružina ?


A prečo túto otázku nepoložíš v Speedpro ak to u nich kupuješ ??? Wink

_________________
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
franus
Zaslal: ne únor 02, 2014 8:16 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 25. 04. 2007 Příspěvky: 451 Bydliště: Kroměříž, Zlín
Je tady nekdo, kdo má zkušenost a mohl by porovnat tlumice Bilstein B8 vs. Bilstein Gr.N?

_________________
Pug205gti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sandman
Zaslal: ne únor 02, 2014 8:53 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 05. 08. 2008 Příspěvky: 1500 Bydliště: Piesok
Priamu skusenost nemam, lebo som nemal B8 ale len N. N-ka maju vacsiu olejovu kapacitu ako B8. Su 2 verzie N, gravel spec a tarmac spec, zadne sa odlisuju farbou prachovky, cierne su gravel, modre N, ci su napohlad rozdielne aj predne to netusim. Na zadok pri N kach treba aspon 21 mm torzky.

Grp N vs. B8


_________________
Silver 16V - "Holobyt"

Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 3
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved