Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Palivový/olejový filtr |
Petr Svaták |
Zaslal: čt březen 08, 2007 7:59 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 555
Bydliště: Býšť
|
Když to tady tak čtu, asi to vyměním taky. Na tacho je 54 000. |
_________________ Saxo "Drobek" VTS 1.4 8v 99 |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: čt březen 08, 2007 8:04 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Určitě jo, za pár korun tomu můžeš jenom přilepšit. Je to jako zanedbávat výměny svíček nebo vzduchového filtru. Taky to s tím jede, ale může jet líp. |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt březen 08, 2007 8:47 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
muj pripad je zrovna ze to ma najeto 100 000 :Dprede mnou to mnela neaka zenska ktera do toho lila jen benzin takze zacinam posupne vimnenovat vsechno mozny takze polozka palivovej filtr je dalsi do seznamu |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: čt březen 08, 2007 9:33 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
|
Návrat nahoru |
|
wenca30 |
Zaslal: čt březen 08, 2007 10:05 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 11. 2006
Příspěvky: 131
Bydliště: Fýdek-Místek
|
martanc napsal: muj pripad je zrovna ze to ma najeto 100 000 :Dprede mnou to mnela neaka zenska ktera do toho lila jen benzin takze zacinam posupne vimnenovat vsechno mozny takze polozka palivovej filtr je dalsi do seznamu
no ja na tvém místě bych asi vyměnil celé auto .....možná že by to vyšlo levnějí |
|
|
Návrat nahoru |
|
rdandy |
Zaslal: pá březen 09, 2007 9:21 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 02. 2005
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
|
No vytekl z toho pěknej sajrajt. Já když jsemho měnil po 110k km, tak z toho tekl čistej benzín. Podle servisního manuálu se palivovej filtr mění po 60k a jelikož jsem auto kupoval s najetýma 62k km nepředpokládám, že ho předchozí majitel měnil. |
|
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: pá březen 09, 2007 11:49 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
dyku, ses si jistej, ze jsi to auto kupoval novy? Jsi z toho vylil cosi, co vypada spinavejsi nez voda ze zumpy. Borec vylil po 60ti tis cistej benzin a ty po 36ti takovy cosi. Ze by to zachytavalo aditiva z V-Poweru? A stale s tim mas jenom problemy, co tak ctu. Asi smula nebo co... |
_________________ bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: pá březen 09, 2007 1:11 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
dave_m napsal: dyku, ses si jistej, ze jsi to auto kupoval novy? Jsi z toho vylil cosi, co vypada spinavejsi nez voda ze zumpy. Borec vylil po 60ti tis cistej benzin a ty po 36ti takovy cosi. Ze by to zachytavalo aditiva z V-Poweru? A stale s tim mas jenom problemy, co tak ctu. Asi smula nebo co...
Bylo to určitě nový, jak sedneš do nového auta, tak to okamžitě poznáš. Koukneš pod auto a poznáš to taky, protože všechno je pintlich a není rezavej ani šroubeček a na všech dílech vlajou ještě čárkový kódy.
Zase moc velký problémy nebyly, problémy spíše dělaly v servisu, protože jak člověk v záruce s něčím přijde, tak je podle nich hned koumák co si vymejšlí.
Bylo tam pár much:
1 - seřídit zadní dveře od kufru, byly hozený moc k jedný straně - banalita
2 - nabíhal často větrák chlazení - otřep u teplotního čitla v hlavě motoru - vyloupnuto - OK
3 - jemné chrastění z motoru, jakoby z hlavy - po 20.000 dána fungl nová a nově vyzbrojená hlava - problém neustal , vykašlal jsem se na to, protože už na mě koukali jak na magora, ale podle mě je to na 99% vstřik. Jezdí to normálně a spolehlivě tak to nenřeším. Slyšet je to trochu když courám po městě a to jen v kabině, z venku si toho nikdo nevšimne. když jedu mimoměsto 70 - 90 a více , tak není slyšet nic.
V tom filtru se aditiva neusazujou, to by bylo moc špatné a nikdo by takový benzín netankoval a zcela jistě by o tom někdo něco napsal. Tohle byla černá špína jak grafit. Ta plastová vanička co jsem to do ní lil ten humus zůstala jak uhlák. Bylo vidět, že to jsou oddělené malé mikročástice jako kal. Aditivum se Ti rozpustí v benzínu jako dvoutaktní olej, nebo jako sirup ve vodě, nemůže to dělat žádný částicový sediment. Ten filtr fungoval na 1*. pokud někdo po 60.000 vylil čistý benzín, tak měl nějaký levný šmejd s hrubým sítkem, kde tenhle kal proplul. Zkusím ten filtr v garáži rozpárat a udělám fotku jak vypadá ta filtrační hmota a pak to můžem porovnat.
Když jsem u starého auta používal ještě ty klasický papírový filtry, tak se měnil po nějakých 30.000. Když jsem ho vyndal, tak už z něj ten benzín ani nechtěl vytéct, jak byl ucpanej. Ten filtr na Saxu je o proti tomu co jsem používal dřív asi 3x větší, takže se tak rychle nezasviní, ale s benzínem se do nádrže vždycky nějaké svinstvo dostane, takže ze vstupní strany filtru nemůže téct čistý benzín. S tím tedy připomínám, že záleží z jaké strany ten benzín vylejete. |
Naposledy upravil dyk77 dne pá březen 09, 2007 1:16 pm, celkově upraveno 1 krát _________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
willy04 |
Zaslal: pá březen 09, 2007 1:15 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 01. 2006
Příspěvky: 56
Bydliště: Vysoké Mýto
|
zdar tak sem dnes taky vymenil palivovej filtr ale sem mechanik na .... pac si nepamatuju jak tam prijde ten novej nevite nekdo? jinac mam najeto 66000km a benzin vytek cistej |
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: pá březen 09, 2007 1:18 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Já ho mám pod autem šipkama dozadu, tedy IN ( vstup ) v předu a OUT ( výstup ) směřuje dozadu. |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
willy04 |
Zaslal: pá březen 09, 2007 1:21 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 01. 2006
Příspěvky: 56
Bydliště: Vysoké Mýto
|
dikas dyku77 |
|
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: pá březen 09, 2007 2:45 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
dyk77 napsal: Já ho mám pod autem šipkama dozadu, tedy IN ( vstup ) v předu a OUT ( výstup ) směřuje dozadu.
A netece ti benzin jako dopredu? Tak by melo byt IN k nadrzi a OUT k motoru, ne? Nebo ty hadice sou propleteny? |
_________________ bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: pá březen 09, 2007 2:50 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: pá březen 09, 2007 3:44 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
no, tak se podivej, kam ktera hadica vede. Protoze dat neco proti smeru jizdy, to je divny |
_________________ bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
rdandy |
Zaslal: pá březen 09, 2007 4:19 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 02. 2005
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
|
dyk77 napsal: dave_m napsal: dyku, ses si jistej, ze jsi to auto kupoval novy? Jsi z toho vylil cosi, co vypada spinavejsi nez voda ze zumpy. Borec vylil po 60ti tis cistej benzin a ty po 36ti takovy cosi. Ze by to zachytavalo aditiva z V-Poweru? A stale s tim mas jenom problemy, co tak ctu. Asi smula nebo co...
Bylo to určitě nový, jak sedneš do nového auta, tak to okamžitě poznáš. Koukneš pod auto a poznáš to taky, protože všechno je pintlich a není rezavej ani šroubeček a na všech dílech vlajou ještě čárkový kódy.
Zase moc velký problémy nebyly, problémy spíše dělaly v servisu, protože jak člověk v záruce s něčím přijde, tak je podle nich hned koumák co si vymejšlí.
Bylo tam pár much:
1 - seřídit zadní dveře od kufru, byly hozený moc k jedný straně - banalita
2 - nabíhal často větrák chlazení - otřep u teplotního čitla v hlavě motoru - vyloupnuto - OK
3 - jemné chrastění z motoru, jakoby z hlavy - po 20.000 dána fungl nová a nově vyzbrojená hlava - problém neustal , vykašlal jsem se na to, protože už na mě koukali jak na magora, ale podle mě je to na 99% vstřik. Jezdí to normálně a spolehlivě tak to nenřeším. Slyšet je to trochu když courám po městě a to jen v kabině, z venku si toho nikdo nevšimne. když jedu mimoměsto 70 - 90 a více , tak není slyšet nic.
V tom filtru se aditiva neusazujou, to by bylo moc špatné a nikdo by takový benzín netankoval a zcela jistě by o tom někdo něco napsal. Tohle byla černá špína jak grafit. Ta plastová vanička co jsem to do ní lil ten humus zůstala jak uhlák. Bylo vidět, že to jsou oddělené malé mikročástice jako kal. Aditivum se Ti rozpustí v benzínu jako dvoutaktní olej, nebo jako sirup ve vodě, nemůže to dělat žádný částicový sediment. Ten filtr fungoval na 1*. pokud někdo po 60.000 vylil čistý benzín, tak měl nějaký levný šmejd s hrubým sítkem, kde tenhle kal proplul. Zkusím ten filtr v garáži rozpárat a udělám fotku jak vypadá ta filtrační hmota a pak to můžem porovnat.
Když jsem u starého auta používal ještě ty klasický papírový filtry, tak se měnil po nějakých 30.000. Když jsem ho vyndal, tak už z něj ten benzín ani nechtěl vytéct, jak byl ucpanej. Ten filtr na Saxu je o proti tomu co jsem používal dřív asi 3x větší, takže se tak rychle nezasviní, ale s benzínem se do nádrže vždycky nějaké svinstvo dostane, takže ze vstupní strany filtru nemůže téct čistý benzín. S tím tedy připomínám, že záleží z jaké strany ten benzín vylejete.
no filtr byl originální tuším že Mahle 77 nebo tak něco a benzín mě tek jen z jedný strany (ze vstupní) - tou druhou to teče asi jen pod tlakem
nenabrals někdy místo benzínu naftu? |
|
|
Návrat nahoru |
|
|