punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - KYB AGX - tuhostně stavitelné
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  KYB AGX - tuhostně stavitelné

Fierd
Zaslal: ne únor 02, 2014 10:33 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 28. 04. 2010 Příspěvky: 347
mam zadek tarmac verzi grp. N a je to takovy nejisty,zda se mi jako by mi zadek občas utrhl... mam origo torzku...možna časem zkusim silnejsi co to svede

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
vojta.kr
Zaslal: pá březen 14, 2014 10:20 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 27. 08. 2010 Příspěvky: 72 Bydliště: Česká Lípa
Zdravím chlapci možná se sem vmíchám špatně, ale budiž. Teď budu pořizovat 106 S16 a chci ho též posadit na nějaký slušný podvozek. A jak říká Allante tak bych chtěl auto jezdit na závody aj na normální poježdění na víkendy svést se po nějaké okresce. Závody budou převážně asi jen Autodrom Sosnová možná Mýto apod zatačkovité okruhy. A možná zkusím někdy vrch ale o tom pochybuju. Koukám na ty HP a tak trochu bych řekl že se nedaj sehnat ani na ebay ani jinde. Chtěl jsem zkusit ty KONI, ale po přečtení tohoto vlákna jsem si to rozmyslel. Tak teď chlapci raďte. HP, KYB, Peugeot Sport? Jde o komplet podvozek predek i zadek. A nejlepe aby to vydržela seriová torxka, protože jsem se tu dočetl že na nějaké Blitstein se musí dávat silnější či co Very Happy A prosím jestli mi můžete poradit i dodavatele. Díky moc za rady.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
franus
Zaslal: út březen 25, 2014 10:49 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 25. 04. 2007 Příspěvky: 451 Bydliště: Kroměříž, Zlín
Vzhledem k tomu, ze mam moznost za dobre penize poridit tlumice Bilstein, tak uvazuji o Gr.N a zajimalo by me, jestli je tady nekdo schopny se vyjadrit jak Gr.N funguje na predku a taky s jakou pruzinu ma na tlumici?

_________________
Pug205gti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vojta.kr
Zaslal: st březen 26, 2014 6:34 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 27. 08. 2010 Příspěvky: 72 Bydliště: Česká Lípa
Az mi ty tlumice dorazi tak dam vedet jak to funguje. Pruziny tezko vybirat ja zvolil Eibach snad nezklamou.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Iceman
Zaslal: st březen 26, 2014 1:01 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 17. 01. 2011 Příspěvky: 321 Bydliště: Košice
mam Gr. N na celom aute, vzadu 21mm torzky + 25mm stabilizator + duralove ulozenia, vpredu komplet powerflex + pruziny Faulkner z UK. hodnotit samostatne predok si netrufam ale podvozok ako celok funguje perfektne. je sice pravda ze jazdil som zatial len po normálnych cestách + nejake blbnutie na letisku, v zavodnom nasadeni to otestujem az tuto sezonu. auto sa takmer vôbec nenaklana, drzi stopu ako elektricka. je to dost dost tvrde, citit to hlavne na nerovnostiach, ale co je podstatne auto neodskakuje a pekne to filtruje. nejednemu silnejsiemu autu som na nasich okreskach ukazal zadok, a to som ho ani moc nezmykal, skor som sa zameral na idealny prejazd zákrutami a snazil sa dostat co najviac z podvozku. je parada vidiet BMW brzdit tam kde som este ja drzal plny kotol do zakruty Very Happy , ale beriem ze sofer bol asi trosku menej prepnuty ako ja Very Happy

myslim ze za tie peniaze je to skvely podvozok, chce to ale urcite aj silnejsie torzky dozadu, niekto tu pisal ze ma bilstein N so sériovými torzkami a nie je to ono. pruziny dopredu - zavisi aj od toho kolko to chces spustit dole, ale co tak pozeram po nete velky vyber serióznych pruzin na saxo nie je. eibach su dobre pruziny, ale udajne su dost makke, osobnu skusenost nemam, viem to len z pocutia. ja som dal tie Faulkerny co predava kamracing v celej sade ako "track day" kit, tusim ze 155lbs.

_________________
Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
franus
Zaslal: st březen 26, 2014 2:37 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 25. 04. 2007 Příspěvky: 451 Bydliště: Kroměříž, Zlín
Ja resim tu otázku, jestli Gr.N nejsou na nase rozbite cesty moc tvrde. Jestli to nejsou tlumice spis na okruh, nebo na pekne rovne cesty. Projizdim anglicka a francouzska fora a nemuzu se dopátrat odpovedi. Ale narazil jsem na par naznaku, ze ty Gr.N na tech rozbitych cestách nemusi byt uplne nejlepší, ale jednoznacne odpovedi tem nejsou. Ještě zkusim par dni patrat a uvidim.

_________________
Pug205gti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vojta.kr
Zaslal: st březen 26, 2014 4:03 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 27. 08. 2010 Příspěvky: 72 Bydliště: Česká Lípa
To ja jsem taky zvedav auto bude prevazne na vikendy a okruhy zadny dalky s tim jezdit nechci to se neda ani ted Very Happy ja dopredu koupil Gr. N a dozadu kuli torxkam B8.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 3 z 3
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved