Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ Zástavba předních brzd z Xsary o průměru 266mm |
Crack |
Zaslal: pá říjen 12, 2007 11:34 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
|
Návrat nahoru |
|
Adler |
Zaslal: pá říjen 12, 2007 11:39 am |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 1173
Bydliště: Kroměříž
|
|
Návrat nahoru |
|
Crack |
Zaslal: pá říjen 12, 2007 11:41 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
|
Návrat nahoru |
|
Crack |
Zaslal: čt říjen 25, 2007 11:00 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
|
Návrat nahoru |
|
franus |
Zaslal: čt listopad 08, 2007 11:43 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
Ty 283ky kotouce nikdo z vas nema namontovane? Zajimaji me zkusenost, a hlavne, jestli jste nechali puvodni brzdovy valec.
Plati i pro Petra, ktery je je prodaval, pokud sem jeste chodi.
to Dave_m: Crack ma 266mm |
_________________ Pug205gti |
|
Návrat nahoru |
|
Crack |
Zaslal: so listopad 17, 2007 2:20 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
|
Návrat nahoru |
|
Adler |
Zaslal: so listopad 17, 2007 2:27 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 1173
Bydliště: Kroměříž
|
vci prumer brzdneho valce ... klasika je 19 nebo tak nejak |
_________________ Skodylak fmetle, ftédéýčku a na hlínách
ex 1,5VTd //Galerie// |
|
Návrat nahoru |
|
Crack |
Zaslal: so listopad 17, 2007 4:21 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
|
Návrat nahoru |
|
franus |
Zaslal: po listopad 19, 2007 8:35 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
Ten vetsi brzdovy valec se tam dava hlavne proto, protoze brzdice na 266 a na 283mm kotouce maji vetsi prumer pistku a tim padem, pokud zachovas puvodni brzd. valec a das vetsi brzdice, tak se ti zvysi - prodlouzi chod brzdoveho pedalu. Pistek serioveho brzdice ma prumer kolem 47-47mm a pistek brzdice na 283mm kotouc ma prumer 54 a nektery i 57mm. |
_________________ Pug205gti |
|
Návrat nahoru |
|
deathcat |
Zaslal: út srpen 13, 2013 4:45 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 30. 08. 2012
Příspěvky: 31
Bydliště: Hradec Králové
|
Vytáhnu tohohle kostlivce. Poradíte mi z jakého konkrétního auta můžu použít brzdiče a 266mm kotouče tak abych je dal plug and play na saxo/106? Ideálně nějaké z novějších typů aut, které používají brzdiče od Bosche, abych je lépe sehnal a byly potencionálně v lepším stavu. |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: út srpen 13, 2013 4:56 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: út srpen 13, 2013 5:26 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
já mam připravený 266 z peugeotu 206 1.6hdi, jen je potřeba myslim na dolnim šroubu, odbrousit cca 3mm výstupek, ale neni to žádný zásah do celkový pevnosti brzdiče |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
Landys75 |
Zaslal: út srpen 13, 2013 10:34 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 29. 11. 2010
Příspěvky: 517
Bydliště: Jesenice
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: st srpen 14, 2013 6:25 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
406 ne! |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
deathcat |
Zaslal: st srpen 14, 2013 1:59 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 30. 08. 2012
Příspěvky: 31
Bydliště: Hradec Králové
|
Díky za rady a tipy. Zkusím tedy sehnat nějaké z výše uvedených a uvidím. |
|
|
Návrat nahoru |
|
|