Autor |
Zpráva |
|
Brabi |
Zaslal: po leden 21, 2013 11:55 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 365
Bydliště: Třebíč
|
Na silikon se davat nemusi,mel jsem doma ale zbytek zaruvzdornyho tak jsem tesneni z obou stran velmi lehce potrel,staci jen hodne,hodne malo,aby ti to zbutecne nelezlo do vyf. potrubi... |
|
|
Návrat nahoru |
|
SMECOHOLIK |
Zaslal: út leden 22, 2013 3:03 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 07. 09. 2011
Příspěvky: 341
Bydliště: Rokycany ( Plzeň )
|
|
Návrat nahoru |
|
TomVTS |
Zaslal: út leden 22, 2013 4:17 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Vsetín
|
Brabi:první odkaz je na svody na 16V takže myšleno primárně to bylo na tenhle motor ovšem tohle je věc která se vztahuje na jakýkoliv motor jestli Saxo 8V nebo Škoda MPi.Já mám zkušenost že na 16V se svody Raceland je celkový průběh horší než na sérii.Což je patrno i z grafů zdejších členů tak dalších lidí po celém světě.Já jsem nic neodbržďoval,sice by bylo pěkné mít takhle všechno vyzkoušené a zdokumentované ale proč když už je všechno tohle známo.Není to tak dávno co se tady řešil výfuk a všechny informace a odkazy tu jsou.Ano vím jak vypadá výfuk na 8V TU5,to samé má i 106XSi,Rallye,205 Rallye a ty měly v 1.3/1.4 téměř 100Koní.Kolik má 8V saxo 1.6?Myslíš ještě že je problém v sériových výfukových svodech?Nejhorší efekt je placebo a lidi kteří nemají cit nebo prostě si nepřipustí že to opravdu nejede lépe tak budou spokojení se vším.Nevím jestli to má nějáký smysl snažit se někoho přesvědčovat když je přesvědčen o opaku.Řeknu ti proč to pojede hůř a bude to mít menší krouťák,protože to bude chudé.Co mám já vyzkoušené měřením širokopásmovou lambdou tak po úpravě výfuku odstraněním katu,středového tlumiče a koncového tlumiče náhrada za průchozí je třeba nějákých 10procent v palivové mapě navrch navíc plus nějáké zvýšení tlaku paliva abych se dostal na nějáké rozumné hodnoty lambda aby to zase jelo oproti naladění na sériový výfuk.Na to se ovšem váže i předstih a už jsme zase dále a tak to jde pořád dále a dále. To samé je při změně průměru výfuku nebo délky.Změna délka výfuku je obrovký rozdíl ale to už je na jiné téma.Je jen otázka do jaké míry si dokáže každá jednotka poradit a jak je sériově nastavená,nebo jak velké korekce zvládne. |
_________________ Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
olda77 |
Zaslal: út leden 22, 2013 4:43 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 25. 02. 2005
Příspěvky: 1685
Bydliště: PŘEROV
|
|
Návrat nahoru |
|
TomVTS |
Zaslal: út leden 22, 2013 4:45 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Vsetín
|
Oldo,přesně jak říkáš.Ale jak píšu vždycky,ať si každý na svoje auto navěsí co chce. |
_________________ Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
SMECOHOLIK |
Zaslal: pá leden 25, 2013 4:09 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 07. 09. 2011
Příspěvky: 341
Bydliště: Rokycany ( Plzeň )
|
SMECOHOLIK napsal: oki a kdybych musel prodlužovat tan kábl s tou lambdou, tak je to nějakej spešl kabel? poslední věc která mi neni jasná
|
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
TomVTS |
Zaslal: ne leden 27, 2013 1:42 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Vsetín
|
Nevím co je spešl kabel ale normálně tam dej obyč kabel takový jaký je na sériové lambdě |
_________________ Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne leden 27, 2013 1:52 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
hlavne at tam nemas nejakej prechodovej odpor |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
fingerol |
Zaslal: ne duben 14, 2013 3:19 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2012
Příspěvky: 211
Bydliště: Šumperk
|
|
Návrat nahoru |
|
randymp3 |
Zaslal: st březen 05, 2014 7:41 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 08. 2011
Příspěvky: 58
Bydliště: Stod / Plzeň-Jih
|
|
Návrat nahoru |
|
|