punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Náhlé závady
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Náhlé závady

dyk77
Zaslal: st březen 07, 2007 8:27 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
Kdyby bylo špatně odvzdušněno, tak by to asi i špatně chladilo, popř. topilo. Možná v pátek budu měnit chladící kapalinu, tak budu nucen taky odvzdušňovat. Prej se saxo odvzdušňuje dost na h...o , ale někdo zase říká že není problém. No celá ta záhada je v tom, že nádobka chladiče není nejvyšší místo v chl. okruhu, takže když se na vyrovnávací nádobku vodotěsně namontí nějaká lahev, která funguje jako nálevka, tak by problém být neměl. Řešením nahrazujícím tuhle nálevku je také postavit auto čumákem proti svahu a pak povolit postupně všechny 3 odvzdušňováky a vypustit bubliny.

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DiNOkitovec
Zaslal: st březen 07, 2007 8:40 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 04. 02. 2007 Příspěvky: 1300 Bydliště: Praha 2
No je pravda že ručička teploty moc nahoru neleze,max tak do půlky (když jsem teda byl v zacpe tak sla nahoru dost,ale to je snad normal..)...,ale zas tak moc daleko jsem s tim taky nejel..jen poprvé 150 a pak párkrát tak do 20km.....takže nevim,snad je to nějaká hovadina... Confused
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
dyk77
Zaslal: st březen 07, 2007 9:05 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
Zkus to odvzdušnit jak jsem říkal. Ohřej motor, postav to proti kopci a postupně povol trochu ty 3 odvzdušňováky , dokud nepoteče kapalina a nebudou tam bubliny. Za tohle nic nedáš a můžeš vyloučit chlazení.

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DiNOkitovec
Zaslal: st březen 07, 2007 9:08 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 04. 02. 2007 Příspěvky: 1300 Bydliště: Praha 2
dyk77 napsal:
Zkus to odvzdušnit jak jsem říkal. Ohřej motor, postav to proti kopci a postupně povol trochu ty 3 odvzdušňováky , dokud nepoteče kapalina a nebudou tam bubliny. Za tohle nic nedáš a můžeš vyloučit chlazení.

určitě je to tu 100x ale ted ani nevim kde jsou.. Embarassed ..jeste jsem se nedostal k tomu si vosefovat chytrou knihu...
EDIT: no zejtra na to kouknu,zkusim kapanek dolejt chladič a uvidíme...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
dyk77
Zaslal: st březen 07, 2007 9:14 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
Při pohledu do motoru. Jeden je v levo vedle airboxu na potrubí k topení, je to čepička jak na ventilek. Drujej je na termostatu a třetí na chladiči nahoře u přívodní hadice. viz také zde http://www.saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=935&postdays=0&postorder=asc&start=0

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Brody
Zaslal: st březen 07, 2007 9:30 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2006 Příspěvky: 158
dyk77 napsal:
Není to žbluňkání za studena spíš cvakání nebo jak to jinak popsat. Dělá to údajně nějaký ventil u uhlíkového filtru v podběhu pravého kola. a z místa řidiče to zní jako od nohou spolujezdce. Nic závažnýho, je to spíš normální, dělá to kde komu a už se to tu opravdu řešilo Wink


no to klepani se mi projevuje az pri jizde od 70km/h s vis!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
dyk77
Zaslal: st březen 07, 2007 9:31 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
martanc napsal:
zamky snad uz vyresim ale viskitla se jedna zahada Very Happy mnenil sem olej vyteklo jen neco pres1.5l a spatky se mi tam veslo jen neco pres 2.5la bylo to plny je to normalni? Very Happy


Jak jsem včera měnil olej, tak to bylo skoro stejné jak u Tebe. Vypustil jsem 2l a nacpal tam něco málo přes 2,5l i když jsem to necpal až hornímu okraji měrky jak to bylo před vypuštěním. Těch půl litru se stratilo asi v hadrech, kterými jsem všechno otíral, vyhodil jsem 3 protože jsem čistil i tu nádobu, do které jsem to vypouštěl, ono se to nezdá.
Jinak vzhledem k tomu, že jsem kupoval 5l oleje v kanďáku, tak mi zbylo dalších 2,4l ještě na příští rok, takže přikoupím maximálně už jen litrovku.

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dyk77
Zaslal: st březen 07, 2007 9:37 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
Brody napsal:
no to klepani se mi projevuje az pri jizde od 70km/h s vís!

Asi tak nějak, to souhlasí. Je to odsávání olejových par, jde to přes ten uhlíkovej filtr co není normálně vidět, aby to zachytilo mastnoty či co. Za studena při zahřívání motoru se z oleje začne odpařovat vlhkost, takže ta koncentrace výparů je v ten moment největší, tak to začne přepouštět páry do filtru a přitom to klape. Asi tak nějak si to vysvětluju já. Možná to není přesně, ale závada to není, dělá nám to snad všem. Mě se to děje hlavně v zimě, v létě ani ne.

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Brody
Zaslal: st březen 07, 2007 9:43 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2006 Příspěvky: 158
dyk77 napsal:
martanc napsal:
zamky snad uz vyresim ale viskitla se jedna zahada Very Happy mnenil sem olej vyteklo jen neco pres1.5l a spatky se mi tam veslo jen neco pres 2.5la bylo to plny je to normalni? Very Happy


Jak jsem včera měnil olej, tak to bylo skoro stejné jak u Tebe. Vypustil jsem 2l a nacpal tam něco málo přes 2,5l i když jsem to necpal až hornímu okraji měrky jak to bylo před vypuštěním. Těch půl litru se stratilo asi v hadrech, kterými jsem všechno otíral, vyhodil jsem 3 protože jsem čistil i tu nádobu, do které jsem to vypouštěl, ono se to nezdá.
Jinak vzhledem k tomu, že jsem kupoval 5l oleje v kanďáku, tak mi zbylo dalších 2,4l ještě na příští rok, takže přikoupím maximálně už jen litrovku.


Toto je normalni ze kdyz tam napuatis 2,5litru noveho oleje,tak je logicky ze vzdy vypustis mene nez si nalil.Pokud je vse v motoru v poradku.Protoze kazdej motor trosku papa olej+netesnosti ...A za tech 10000-15000km nebo za rok jezdeni se muze stratit ted nevim kolik presne ale od 0,5-0,8l straty za ten rok je normalni!Aspon tak sme se to ucili! Embarassed
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
dyk77
Zaslal: st březen 07, 2007 9:52 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
Kdybych tam nalil 2,5 litru a pak vypustil 2 litry tak by to normální bylo, ale já vypustil 2l a nenalil jsem tam dle měrky ani tolik kolik tam bylo a vešlo se tam 2,6.
Olej mi to nežere, co naleju to tam dle měrky těch 10.000Km vydrží beze ztráty

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Brody
Zaslal: čt březen 08, 2007 8:30 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2006 Příspěvky: 158
dyk77 napsal:
Kdybych tam nalil 2,5 litru a pak vypustil 2 litry tak by to normální bylo, ale já vypustil 2l a nenalil jsem tam dle měrky ani tolik kolik tam bylo a vešlo se tam 2,6.
Olej mi to nežere, co naleju to tam dle měrky těch 10.000Km vydrží beze ztráty


jj.Ale rikam ze vetsinou tam nezustane to co si tam nalil!Kdyby si to odmeroval tak tam vzdy nejakou ztratu mas! Confused
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Brody
Zaslal: čt březen 08, 2007 8:31 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2006 Příspěvky: 158
A hlavne to me nejak netlaci!Kdyz nemusim dolejvat za ten rok litr oleje jako u sadini! Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
couda1
Zaslal: čt březen 08, 2007 9:12 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 10. 2005 Příspěvky: 127 Bydliště: Dubenec u Dvora Králové
Hoj hoši když už tu řešíte závady, potřeboval bych taky trošku poradit, už sem z toho zoufalej! Měnili mi v servise těsnění pod hlavou a od ty doby mi to chcipa a ma to otacky tak na 600 - max 700 při volnoběhu... všechno je ok! někdy to jde normal skoro na 1000ot/min ale vetsinou to blbe takhle jak sem psal... a to se fakt neda... mam 1.1i! Nevyjíždí tam někde nějakej valeček nebo něco???? nevyznam se v tom moc a uz sem z toho vazne zoufalej...
díky

_________________
1.1i ... 40kW... no nic moc VTS 1.6 16V to neni no Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
rdandy
Zaslal: čt březen 08, 2007 12:34 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 02. 2005 Příspěvky: 45 Bydliště: Praha
couda1 napsal:
Hoj hoši když už tu řešíte závady, potřeboval bych taky trošku poradit, už sem z toho zoufalej! Měnili mi v servise těsnění pod hlavou a od ty doby mi to chcipa a ma to otacky tak na 600 - max 700 při volnoběhu... všechno je ok! někdy to jde normal skoro na 1000ot/min ale vetsinou to blbe takhle jak sem psal... a to se fakt neda... mam 1.1i! Nevyjíždí tam někde nějakej valeček nebo něco???? nevyznam se v tom moc a uz sem z toho vazne zoufalej...
díky


no tak jim to vrať s tím, že ti to pěkně pokurvili a ať to koukaj spravit Twisted Evil
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BX19GTI
Zaslal: čt březen 08, 2007 2:20 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 20. 05. 2005 Příspěvky: 242 Bydliště: Praha
couda1 napsal:
Hoj hoši když už tu řešíte závady, potřeboval bych taky trošku poradit, už sem z toho zoufalej! Měnili mi v servise těsnění pod hlavou a od ty doby mi to chcipa a ma to otacky tak na 600 - max 700 při volnoběhu... všechno je ok! někdy to jde normal skoro na 1000ot/min ale vetsinou to blbe takhle jak sem psal... a to se fakt neda... mam 1.1i! Nevyjíždí tam někde nějakej valeček nebo něco???? nevyznam se v tom moc a uz sem z toho vazne zoufalej...
díky

Tak tohle se mi taky stalo. Byl to krokovej motorek volnoběhu. Chtělo by to trochu víc rozepsat. Zkoušel si resetnout data v ECU. Tím , že odpojíš na 15 minut baterku, ale upozorňuju, že po znovupřipojení to bude chvilku blbnout a srovná se to až po ujetí 100km. Jinak prej by ten vadnej krokovej motorek měli odhalit na diagnostice ECU. Novej krokovej motorek volnoběhu stojí kolem 3500kč, ale sou tu borci co ho prej dokázali vyčistit a funguje jim naprosto spolehlivě. Schema a fotku motorku mám v galerii.

_________________
Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 5 z 6
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved