Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Náhlé závady |
dyk77 |
Zaslal: st březen 07, 2007 8:27 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Kdyby bylo špatně odvzdušněno, tak by to asi i špatně chladilo, popř. topilo. Možná v pátek budu měnit chladící kapalinu, tak budu nucen taky odvzdušňovat. Prej se saxo odvzdušňuje dost na h...o , ale někdo zase říká že není problém. No celá ta záhada je v tom, že nádobka chladiče není nejvyšší místo v chl. okruhu, takže když se na vyrovnávací nádobku vodotěsně namontí nějaká lahev, která funguje jako nálevka, tak by problém být neměl. Řešením nahrazujícím tuhle nálevku je také postavit auto čumákem proti svahu a pak povolit postupně všechny 3 odvzdušňováky a vypustit bubliny. |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
DiNOkitovec |
Zaslal: st březen 07, 2007 8:40 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 04. 02. 2007
Příspěvky: 1300
Bydliště: Praha 2
|
No je pravda že ručička teploty moc nahoru neleze,max tak do půlky (když jsem teda byl v zacpe tak sla nahoru dost,ale to je snad normal..)...,ale zas tak moc daleko jsem s tim taky nejel..jen poprvé 150 a pak párkrát tak do 20km.....takže nevim,snad je to nějaká hovadina... |
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: st březen 07, 2007 9:05 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Zkus to odvzdušnit jak jsem říkal. Ohřej motor, postav to proti kopci a postupně povol trochu ty 3 odvzdušňováky , dokud nepoteče kapalina a nebudou tam bubliny. Za tohle nic nedáš a můžeš vyloučit chlazení. |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
DiNOkitovec |
Zaslal: st březen 07, 2007 9:08 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 04. 02. 2007
Příspěvky: 1300
Bydliště: Praha 2
|
dyk77 napsal: Zkus to odvzdušnit jak jsem říkal. Ohřej motor, postav to proti kopci a postupně povol trochu ty 3 odvzdušňováky , dokud nepoteče kapalina a nebudou tam bubliny. Za tohle nic nedáš a můžeš vyloučit chlazení.
určitě je to tu 100x ale ted ani nevim kde jsou.. ..jeste jsem se nedostal k tomu si vosefovat chytrou knihu...
EDIT: no zejtra na to kouknu,zkusim kapanek dolejt chladič a uvidíme... |
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: st březen 07, 2007 9:14 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
|
Návrat nahoru |
|
Brody |
Zaslal: st březen 07, 2007 9:30 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2006
Příspěvky: 158
|
dyk77 napsal: Není to žbluňkání za studena spíš cvakání nebo jak to jinak popsat. Dělá to údajně nějaký ventil u uhlíkového filtru v podběhu pravého kola. a z místa řidiče to zní jako od nohou spolujezdce. Nic závažnýho, je to spíš normální, dělá to kde komu a už se to tu opravdu řešilo
no to klepani se mi projevuje az pri jizde od 70km/h s vis! |
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: st březen 07, 2007 9:31 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
martanc napsal: zamky snad uz vyresim ale viskitla se jedna zahada mnenil sem olej vyteklo jen neco pres1.5l a spatky se mi tam veslo jen neco pres 2.5la bylo to plny je to normalni?
Jak jsem včera měnil olej, tak to bylo skoro stejné jak u Tebe. Vypustil jsem 2l a nacpal tam něco málo přes 2,5l i když jsem to necpal až hornímu okraji měrky jak to bylo před vypuštěním. Těch půl litru se stratilo asi v hadrech, kterými jsem všechno otíral, vyhodil jsem 3 protože jsem čistil i tu nádobu, do které jsem to vypouštěl, ono se to nezdá.
Jinak vzhledem k tomu, že jsem kupoval 5l oleje v kanďáku, tak mi zbylo dalších 2,4l ještě na příští rok, takže přikoupím maximálně už jen litrovku. |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: st březen 07, 2007 9:37 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Brody napsal: no to klepani se mi projevuje az pri jizde od 70km/h s vís!
Asi tak nějak, to souhlasí. Je to odsávání olejových par, jde to přes ten uhlíkovej filtr co není normálně vidět, aby to zachytilo mastnoty či co. Za studena při zahřívání motoru se z oleje začne odpařovat vlhkost, takže ta koncentrace výparů je v ten moment největší, tak to začne přepouštět páry do filtru a přitom to klape. Asi tak nějak si to vysvětluju já. Možná to není přesně, ale závada to není, dělá nám to snad všem. Mě se to děje hlavně v zimě, v létě ani ne. |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
Brody |
Zaslal: st březen 07, 2007 9:43 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2006
Příspěvky: 158
|
dyk77 napsal: martanc napsal: zamky snad uz vyresim ale viskitla se jedna zahada mnenil sem olej vyteklo jen neco pres1.5l a spatky se mi tam veslo jen neco pres 2.5la bylo to plny je to normalni?
Jak jsem včera měnil olej, tak to bylo skoro stejné jak u Tebe. Vypustil jsem 2l a nacpal tam něco málo přes 2,5l i když jsem to necpal až hornímu okraji měrky jak to bylo před vypuštěním. Těch půl litru se stratilo asi v hadrech, kterými jsem všechno otíral, vyhodil jsem 3 protože jsem čistil i tu nádobu, do které jsem to vypouštěl, ono se to nezdá.
Jinak vzhledem k tomu, že jsem kupoval 5l oleje v kanďáku, tak mi zbylo dalších 2,4l ještě na příští rok, takže přikoupím maximálně už jen litrovku.
Toto je normalni ze kdyz tam napuatis 2,5litru noveho oleje,tak je logicky ze vzdy vypustis mene nez si nalil.Pokud je vse v motoru v poradku.Protoze kazdej motor trosku papa olej+netesnosti ...A za tech 10000-15000km nebo za rok jezdeni se muze stratit ted nevim kolik presne ale od 0,5-0,8l straty za ten rok je normalni!Aspon tak sme se to ucili! |
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: st březen 07, 2007 9:52 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Kdybych tam nalil 2,5 litru a pak vypustil 2 litry tak by to normální bylo, ale já vypustil 2l a nenalil jsem tam dle měrky ani tolik kolik tam bylo a vešlo se tam 2,6.
Olej mi to nežere, co naleju to tam dle měrky těch 10.000Km vydrží beze ztráty |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
Brody |
Zaslal: čt březen 08, 2007 8:30 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2006
Příspěvky: 158
|
dyk77 napsal: Kdybych tam nalil 2,5 litru a pak vypustil 2 litry tak by to normální bylo, ale já vypustil 2l a nenalil jsem tam dle měrky ani tolik kolik tam bylo a vešlo se tam 2,6.
Olej mi to nežere, co naleju to tam dle měrky těch 10.000Km vydrží beze ztráty
jj.Ale rikam ze vetsinou tam nezustane to co si tam nalil!Kdyby si to odmeroval tak tam vzdy nejakou ztratu mas! |
|
|
Návrat nahoru |
|
Brody |
Zaslal: čt březen 08, 2007 8:31 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2006
Příspěvky: 158
|
A hlavne to me nejak netlaci!Kdyz nemusim dolejvat za ten rok litr oleje jako u sadini! |
|
|
Návrat nahoru |
|
couda1 |
Zaslal: čt březen 08, 2007 9:12 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 10. 2005
Příspěvky: 127
Bydliště: Dubenec u Dvora Králové
|
Hoj hoši když už tu řešíte závady, potřeboval bych taky trošku poradit, už sem z toho zoufalej! Měnili mi v servise těsnění pod hlavou a od ty doby mi to chcipa a ma to otacky tak na 600 - max 700 při volnoběhu... všechno je ok! někdy to jde normal skoro na 1000ot/min ale vetsinou to blbe takhle jak sem psal... a to se fakt neda... mam 1.1i! Nevyjíždí tam někde nějakej valeček nebo něco???? nevyznam se v tom moc a uz sem z toho vazne zoufalej...
díky |
_________________ 1.1i ... 40kW... no nic moc VTS 1.6 16V to neni no |
|
Návrat nahoru |
|
rdandy |
Zaslal: čt březen 08, 2007 12:34 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 02. 2005
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
|
couda1 napsal: Hoj hoši když už tu řešíte závady, potřeboval bych taky trošku poradit, už sem z toho zoufalej! Měnili mi v servise těsnění pod hlavou a od ty doby mi to chcipa a ma to otacky tak na 600 - max 700 při volnoběhu... všechno je ok! někdy to jde normal skoro na 1000ot/min ale vetsinou to blbe takhle jak sem psal... a to se fakt neda... mam 1.1i! Nevyjíždí tam někde nějakej valeček nebo něco???? nevyznam se v tom moc a uz sem z toho vazne zoufalej...
díky
no tak jim to vrať s tím, že ti to pěkně pokurvili a ať to koukaj spravit |
|
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: čt březen 08, 2007 2:20 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
couda1 napsal: Hoj hoši když už tu řešíte závady, potřeboval bych taky trošku poradit, už sem z toho zoufalej! Měnili mi v servise těsnění pod hlavou a od ty doby mi to chcipa a ma to otacky tak na 600 - max 700 při volnoběhu... všechno je ok! někdy to jde normal skoro na 1000ot/min ale vetsinou to blbe takhle jak sem psal... a to se fakt neda... mam 1.1i! Nevyjíždí tam někde nějakej valeček nebo něco???? nevyznam se v tom moc a uz sem z toho vazne zoufalej...
díky
Tak tohle se mi taky stalo. Byl to krokovej motorek volnoběhu. Chtělo by to trochu víc rozepsat. Zkoušel si resetnout data v ECU. Tím , že odpojíš na 15 minut baterku, ale upozorňuju, že po znovupřipojení to bude chvilku blbnout a srovná se to až po ujetí 100km. Jinak prej by ten vadnej krokovej motorek měli odhalit na diagnostice ECU. Novej krokovej motorek volnoběhu stojí kolem 3500kč, ale sou tu borci co ho prej dokázali vyčistit a funguje jim naprosto spolehlivě. Schema a fotku motorku mám v galerii. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
|