Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ Hydraulická ruční brzda |
Dejw |
Zaslal: so srpen 10, 2013 9:17 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 26. 09. 2011
Příspěvky: 49
Bydliště: Uherské Hradiště
|
Zdarec
Pomalu zjišťuju co se dá,ale zajímá mě,jestli to tady už někdo má hozené přímo v Saxu.
Tak prosím nápady a návrhy,jak dostat tu ručku do Saxa a hlavně mi jde o zapojení do okruhu (moc se mě nechce dávat dozadu čtyřpíst.brzdiče)
Původní ručka zůstavá na svém místě (i lanovody),to je podmíka,kterou jsem si dal. Dík |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so srpen 10, 2013 9:34 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
predelej okruh z X na H, pridej regulator a je to |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Dejw |
Zaslal: so srpen 10, 2013 10:10 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 26. 09. 2011
Příspěvky: 49
Bydliště: Uherské Hradiště
|
Měl jsi to někdy tak zapojené nebo někdo z tvých známých?
Trochu to rozveď,ať trochu vím.Okruh X chápu,ale ten H moc ne.V čem to pak bude jiné a taky by mě zajímalo,jestli to nebude nějak dělat bordel,když zmáčku brzdu a zatáhnu i ručku najednou?
Možná blbé dotazy,ale to víš-jsou to blbé začátky |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so srpen 10, 2013 10:37 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
pres zimu to budu resit...
navod strucne asi tak ze
- brzdovy valec z ABS - 2 vyvody
- jeden vyvod pres rozbocku pro predni kola
- druhy dozadu prvne regulator - pak rucka
- na zadku vyhodis zatezak, das rozbocku jak vpredu
- kolik sily pujde na zadek z pedalu nastavis regulatorem
- kdyz zatahnes rucku tak to zatlaci plnou silou
jen nechapu proc chces nechat puvodni rucku, hydrauliku koupis i s aretaci v plny poloze... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: ne srpen 11, 2013 10:47 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne srpen 11, 2013 12:05 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
kdyz si vezmu kudy vedou original trubky tak je to stejne dost velka divocina s timhle resenim... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
lazik |
Zaslal: ne srpen 11, 2013 10:29 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 05. 2009
Příspěvky: 689
Bydliště: Ostrava/Brno
|
Tak jeste by se dalo nechat puvodni vedeni az k omezovaci a od nej to potom vezt zpatky k te rucce. Dokonce se mi zda, ze jsem nekde v nejakych propozicich nebo technickych predpisech, ze meli povolenou hydraulickou rucku jenom v pripade, ze zustane zachovane vedeni do X.
Jinak teda kdyz mas to zapojeni jak pise Eiffel, tak kdyz zatahnes rucku, tak ti zmizi i pedal brzdy - bavil jsem se o tom s jednim driftarem co to takhle mel. Rikal, ze je to v pohode, ze se na to da rychle zvyknout. A nebo se to taky da zapojit jeste jinak (s nejakym dalsim ventilem) a tam ti to zatazeni rucky pedal neovlivni. Ale tohle jsem jeste na zivo nikde neohlizel. |
_________________ VTS 1.6i 16v rv 98
http://lazarracing.webnode.cz |
|
Návrat nahoru |
|
Kabi |
Zaslal: so březen 01, 2014 9:58 pm |
|
|
Anonymní
|
Mam to vyřešený jak říká Eifel, okruh H a zatezak pryc.
nejlepsi reseni a funguje to vyborně Jen to chce hydra. rucku s aretaci na zatazeni rucky |
|
|
Návrat nahoru |
|
P.E.T.R |
Zaslal: so březen 01, 2014 11:00 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
Když zatahneš ručku, co dělá brzdovej pedál? Někdo totiž psal, že se pedál propadne, ale myslim, že to byla nějaká ručka s blbým válečkem. Mam všechno připravený, jenom dát do okruhu hydrauliku. Jakou jsi použil? Předpokládam něco ze Speedpra, když jsi z Plzně.
Origo ručka by tam měla být jen kvůli technické, protože má být nezávislá na hlavním brzdovém okruhu a to ta hydraulika nebude. |
_________________ 2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho! |
|
Návrat nahoru |
|
Kabi |
Zaslal: so březen 01, 2014 11:08 pm |
|
|
Anonymní
|
Zatim jsem nezkousel, ale neuvedomuju si ze by propadnul pedal.
Valecek 2 vyvody, prvni trubka na predek pak kostka (rozdvojeni) a na kazdy brzdic. Druhy trubka na zadek, do omezovace brzdneho ucinku, pak hydra rucka, pak kostka, pak brzdice
Jinak jsem Fresh z Plzne, stribny pug 1.4 TOTAL jezdil jsem svami na srazu a motokary . Ted jsem si koupil novou 106 |
|
|
Návrat nahoru |
|
P.E.T.R |
Zaslal: so březen 01, 2014 11:51 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
Podle nicku mi to napadlo.
Mám to zapojený stejně, jenom ta ručka mi ještě chybí, musim nějakou vybrat. |
_________________ 2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho! |
|
Návrat nahoru |
|
|