Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ Zadni tlumiče |
fingerol |
Zaslal: po leden 13, 2014 6:47 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2012
Příspěvky: 211
Bydliště: Šumperk
|
Zdarec. Po zimě chci konečně hodit dolu zadek tak bych se chtěl zeptat na doporučení nějakých tlumiču nemam to na zavody ale zase nechci nejakej v max přemýšlím těmahle http://www.weitec.cz/katalog.asp?pgid=7746 . Jestli máte někdo případně připomínky nebo rady na jiné tlumiče, tak předem dík za každou odpověď |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po leden 13, 2014 7:28 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
šel bych do B8 |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
fingerol |
Zaslal: po leden 13, 2014 10:13 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2012
Příspěvky: 211
Bydliště: Šumperk
|
Já si právě řikám jestli to neni zbytečné když s tím nezávodím nemá s těma weitecama nekdo zkusenosti ? |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po leden 13, 2014 10:30 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
hikiny je myslim mela na autě, ale jako nevím co řešíš když to stojí stejně... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Iceman |
Zaslal: út leden 14, 2014 7:36 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 01. 2011
Příspěvky: 321
Bydliště: Košice
|
tiez som za bilstein, neoplati sa robit pokusy. toto je overene, tlmice funguju a nestoja majland. nie su to vyslovene zavodne tlmice takze myslim ze v pohode, pripadne skus pozriet Kayaba, tie su tiez celkom slusne. |
_________________ Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG |
|
Návrat nahoru |
|
NuF!k |
Zaslal: út leden 14, 2014 2:58 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
|
Návrat nahoru |
|
Fierd |
Zaslal: út leden 14, 2014 3:02 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 04. 2010
Příspěvky: 347
|
Mel jsem weitec a nebylo to nic moc. Ted mam B8 jsou komfortnejsi a lip funguji. |
_________________ |
|
Návrat nahoru |
|
lazik |
Zaslal: út leden 14, 2014 4:51 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 05. 2009
Příspěvky: 689
Bydliště: Ostrava/Brno
|
Za stejnou cenu jsou i Koni. Ty mam ja a jsou v pohode. Maji sice mene poloh nez ty KYB a zmena nastaveni neni koleckem, ale musi se tlumic demontovat. Za to ale pry vic vydrzi. U snizeneho auta je ale potreba mit dorazy, jinak se muzou znicit. |
_________________ VTS 1.6i 16v rv 98
http://lazarracing.webnode.cz |
|
Návrat nahoru |
|
franus |
Zaslal: út leden 14, 2014 5:25 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
lazik napsal: Za stejnou cenu jsou i Koni. Ty mam ja a jsou v pohode. Maji sice mene poloh nez ty KYB a zmena nastaveni neni koleckem, ale musi se tlumic demontovat. Za to ale pry vic vydrzi. U snizeneho auta je ale potreba mit dorazy, jinak se muzou znicit.
A nepletes si to? Ja mam zkusenosti, opacne. KYB srovnani s Koni netecou a navic mam dojem, ze maji i silnejsi pistnici. |
_________________ Pug205gti |
|
Návrat nahoru |
|
lazik |
Zaslal: út leden 14, 2014 10:13 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 05. 2009
Příspěvky: 689
Bydliště: Ostrava/Brno
|
franus napsal: A nepletes si to?
Nepletu. Tohle jsem se doslechl kdyz jsem se mezi tema dvema rozhodoval. Koni zatim dobre, s KYB osobni zkusenost zatim nemam. |
_________________ VTS 1.6i 16v rv 98
http://lazarracing.webnode.cz |
|
Návrat nahoru |
|
NuF!k |
Zaslal: čt leden 16, 2014 12:59 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
já právě jako velkou výhodu oproti koni beru že se můžou nastavit bez demontáže ale nevím spíš mě zajímalo jestli na nich tady někdo nejezdí ? nějaké zkušenost atd.
taky mi jde o případný repas jestli to nekdo umí vím že dost lidí umí KW koni jen pár ale KYb je taková velká neznámá mi přijde |
_________________ GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono
|
|
Návrat nahoru |
|
TomVTS |
Zaslal: čt leden 16, 2014 5:12 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Vsetín
|
Už se to tu řešilo několikrát stačí pohledat.KONI jsou Shit od doby kdy se dávaly na Škodu 130RS.Pokud máš to štěstí a koupíš výrobek který i tlumí tak ti stejně vytečou.Výhoda je akorát v tom že se dají rozebrat a olej dolít,případně vyměnit ale koho by pořád bavilo to dolévat.Kayaba AGX je určitě nejlepší volba s těch všech co jsou tu vyjmenované.Zadní tlumiče se dají ještě použít třeba i AVO,nevím ale jaké je cenové srovnání,mají velký rozsah nastavení Rebound který jde opravdu poznat.Vše je moje osobní zkušenost.Jezdil jsem několik variant KONI a všechny dopadly stejně,ještě tu mám zničené přední tlumiče KONI a vždycky se směju jaká je to sračka.U lidí co znám a měly Koni tak to dopadlo všechno stejně.Můžu porovnat proti Kayaba AGX které fungojou líp než KONI,Bilstein jsem jezdil B4 sériové,jsou o něco tužší a tlumí nádherně,na hraně ale už jsou měkké.Pak Peugeot Sport tlumiče které fungujou o tisíc procent líp než všechno ostatní ale to jsme v jiné cenové kategorii.Jak už jsem psal minule,na slalomu nebo okruhu budou fungovat i ty KONI,nebo cokoliv tuningového ale na okresky bych si KONI nekoupil.Záleží na tobě kolik do toho chceš investovat a co od toho čekáš,podlě mě pokud nechceš dávat moc peněz tak ti budou stačit i ty Bilstein B4 a víš že to bude fungovat i na rozbitější cestě a v zimě.Volba je na tobě. |
_________________ Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
NuF!k |
Zaslal: čt leden 16, 2014 6:15 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
TomVTS napsal: Už se to tu řešilo několikrát stačí pohledat.KONI jsou Shit od doby kdy se dávaly na Škodu 130RS.Pokud máš to štěstí a koupíš výrobek který i tlumí tak ti stejně vytečou.Výhoda je akorát v tom že se dají rozebrat a olej dolít,případně vyměnit ale koho by pořád bavilo to dolévat.Kayaba AGX je určitě nejlepší volba s těch všech co jsou tu vyjmenované.Zadní tlumiče se dají ještě použít třeba i AVO,nevím ale jaké je cenové srovnání,mají velký rozsah nastavení Rebound který jde opravdu poznat.Vše je moje osobní zkušenost.Jezdil jsem několik variant KONI a všechny dopadly stejně,ještě tu mám zničené přední tlumiče KONI a vždycky se směju jaká je to sračka.U lidí co znám a měly Koni tak to dopadlo všechno stejně.Můžu porovnat proti Kayaba AGX které fungojou líp než KONI,Bilstein jsem jezdil B4 sériové,jsou o něco tužší a tlumí nádherně,na hraně ale už jsou měkké.Pak Peugeot Sport tlumiče které fungujou o tisíc procent líp než všechno ostatní ale to jsme v jiné cenové kategorii.Jak už jsem psal minule,na slalomu nebo okruhu budou fungovat i ty KONI,nebo cokoliv tuningového ale na okresky bych si KONI nekoupil.Záleží na tobě kolik do toho chceš investovat a co od toho čekáš,podlě mě pokud nechceš dávat moc peněz tak ti budou stačit i ty Bilstein B4 a víš že to bude fungovat i na rozbitější cestě a v zimě.Volba je na tobě.
kdybych neřešil peníze tak si koupím za nějakou raketu podvozek který bude stát stejně jako moje auto (HP atd.....) právě že tyhle KYB vypadají dost zajímavě nějaký takový názor jsem si přesně chtěl přečíst
Díky |
_________________ GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono
|
|
Návrat nahoru |
|
franus |
Zaslal: čt leden 16, 2014 6:51 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
|
Návrat nahoru |
|
NuF!k |
Zaslal: čt leden 16, 2014 7:55 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
já vím mám to celé pročtené ale tam se spíš řešilo Hp a podvozky fakt mimo mojí cenu auto využívám normálně jelikož mám auto snížené chtěl bych nějaké funkční tlumiče .... ale jako HP to nebude podvozek typu TA JOM už taky ne ..... fuj ... |
_________________ GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono
|
|
Návrat nahoru |
|
|