Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Kolísání otáček chcípání motoru ted už nejde nastartovat |
NuF!k |
Zaslal: út duben 01, 2014 2:41 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
Ahoj .. nedávno jsem tady řešil problém (saxo 1,6 66KW) zatím jsem k ničemu nedošel takže to schrnu jak to vše bylo jestli mi někdo poradí ... já už jsem zoufalej a za měsíc mám mít technickou BTW ( nápady jako hod to ze skály si prosím odpuste )
Proběhla výměna svíček za NGK dvoubody ( to byla chyba ) odešla zapalovací lišta dal se nová chvilku to jela pak to jelo jako by na tři střílelo to z výfuku .. dal novej snímač otáček .. stále nic takže jsem dal origo svíčky BOSCH a jelo to pak ten samej problém ale jakmile jsem to držel kolem 2 tis otáček šlo to ale jak to padlo pod 2 tis otáček chcíplo to a mrtvo pak se mi to odpojení baterky podařilo auto naposled nastartovat před dům od té doby tam stojí jako mrcha
probehla diagnostika ta ukázala že 0 chybových kodů a vadnou lištu zkusil jsem jinou a stále nic ....
Jinak na autě jsou tedy fungl nové svíčky BOSCH které tam mají být nová zapalovací lišta novejh smímač otáček ....
napadl mě ještě palivovej filtr nebo čerpadlo ale fitr je novej ... na diahnostice byl prováděn test střiků všechny cvakaly ... jak mají
ještě jedna věc když nastartuju startér točí ale auto nic ale od řídící jedno ze spodu asi od toho relé slyším takové dvě cvaknutí ? nemůže to být ono ???
nechce se mi měnit součástku po součastce a čekat coto bude .. díky ... moc za rady .. |
_________________ GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono
|
|
Návrat nahoru |
|
NuF!k |
Zaslal: út duben 01, 2014 10:04 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
Krokovej můtůrek dneska vyčištěn + teda klapka
fakt nemáte někdo nějaký nápad ? .. prosím ... |
_________________ GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono
|
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: st duben 02, 2014 7:00 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
Těžko říct, tak jestli problém začal po výměně svíček, tak bych zkusil ještě nějaký jiný, co tam zkusit dát ty starý. Zkoušel jsi je někde jestli opravdu fungujou?
Co ta zapalovací lišta nová nebo stará, opravdu funguje? Zkoušel jsi ji nějak?
Co kostry na kastli a na převodovce, nedělal jsi náhodou něco na převodovce nebo tak, nezapoměl jsi pak zapojit? Nebo uklepaný kabel.
(nemáš náhodou vyskočenej snímač převrácení ?) |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
NuF!k |
Zaslal: st duben 02, 2014 9:26 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
dal jsem ty NGK odešla lišta z té se normálně zakouřilo ...tak jsem koupil novou chvilku tu na ty NGK jezdilo pak jsem vrátil staré jezdilo to v cajku pak to umřelo takže jsou koupil opet novou lištu nové svíčky a nic ...
S kostrou sem nic nedělal ale podívám se
snímač převrácení ? ani nevím kde ho najdu ale to snad vyhledám tady na foru
Díky |
_________________ GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono
|
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: st duben 02, 2014 10:42 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
Snímač převrácení je takový relátko s červenou čepičkou v motoráku - zamáčknout ze shora.
A hází to jiskru když to vyzkoušíš vyndaný z motoru?
Palivový čerpadlo funguje, tlačí to benzín ?? |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
NuF!k |
Zaslal: st duben 02, 2014 10:51 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
jo už vím to jsem zkoušel už jednou se mi to povedlo nechtěně si to zmáčknout ale ted to tím nebude čerpadlo do nedávna tlačilo ale ted ne spíš to bude tím že systém je natlakován jak to se různě zkoušelo .... jískru nevím u toho 8v to asi nebude oco opřít abych chytl kostru .. navíc se docela bojím přecejenom výpady taky hoří
ještě jsem tady četl o čdslu teploty když vlezu do auto otočím klíčem tak dole se rozsvítí kontrolky nikdy jsem si nvešiml že by u teploměru svítila ta červená tečka ... jsou tam dvě jedna pod minimální hodnotou a druhá u maximální hodnoty a ta u maximální svítí ... ale rafička je dole ... ...pak po neuspešném nastartování mi pod řj cvaká relátko jen nevím na co jestli relé řj nebo relé na právě na palivovou pumpu .... |
_________________ GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono
|
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: st duben 02, 2014 12:00 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: st duben 02, 2014 12:08 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
čerpadlo tlačí pokaždý když znova zapneš klíček, přetlak se tam nevytvoří protože přebytečnej benzín jde zpětným potrubým zpátky do nádrže. Takže jestli netlačí problém bude asi tam. Sundej hadici ze vstřikovací lišty dej jí do flašky a ať ti někdo zapne zapalování jestli bude stříkat benzín.
Při zkoušení zapalování se neboj ve volném prostoru se ti nemůže nahromadit tolik výparů, tu svíčku při zkoušení opři normálně někde o hlavu, místa je tam habaděj.
Ta červená tečka nahoře je kontrolka přehřátí a svítí při zapnutí zapalování s ostatními normálně, je to test kontrolek. To spodní je jen sklíčko za tím žádná kontrolka není, použily prostě univerzální šablonu. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
NuF!k |
Zaslal: st duben 02, 2014 12:22 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
|
Návrat nahoru |
|
NuF!k |
Zaslal: st duben 02, 2014 3:32 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
Děkuju všem moc za rady ... ted jsem byl v autě zkusit jestli čerpadlo tlačí .. a jo aa když jsem chtěl znova vyndal lištu řikám si konektor je divnej .... ejhle dva utržené kablíky .... takže to byla asi ta závada .. ted opravit a hurá zase jezdit ... |
_________________ GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: st duben 02, 2014 6:52 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
pokud bys to chtel udelat opravdu poctive, tak ten konektor se da rozpinovat... a pasuji do nej piny z ISO konektoru... jsou funkcne naprosto identicke... a bude to zas tutovka kdyz to nalisujes... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
NuF!k |
Zaslal: st duben 02, 2014 8:01 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
nevím jestli to zvládnu to by znamenalo sehnat nějaký iso konektor rozebrat nějak na moje kablíky dostat ty konektor a dát zpátky do štekru .... |
_________________ GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: st duben 02, 2014 8:03 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
ale prd... koupis novy piny... u nejakyho autoelektrikare... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
NuF!k |
Zaslal: st duben 02, 2014 9:57 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
EiFFeL napsal: ale prd... koupis novy piny... u nejakyho autoelektrikare...
jojo už jsem se na to ptal jednoho kluka řikal že to není problém |
_________________ GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono
|
|
Návrat nahoru |
|
NuF!k |
Zaslal: čt duben 03, 2014 1:34 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
ted je otázka nevíte někdo jak ty piny z toho vyndat mě se zatím podařilo jen kousek hejbnout s rou červenou podkovou a dál se nemůžu dostat byl jsem se zeptat v elektor součástkách tam mi taky neporadil .... |
_________________ GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono
|
|
Návrat nahoru |
|
|