punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Kolísání otáček chcípání motoru ted už nejde nastartovat
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Kolísání otáček chcípání motoru ted už nejde nastartovat

NuF!k
Zaslal: út duben 01, 2014 2:41 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 29. 07. 2011 Příspěvky: 278 Bydliště: Plzeň
Ahoj .. nedávno jsem tady řešil problém (saxo 1,6 66KW) zatím jsem k ničemu nedošel takže to schrnu jak to vše bylo jestli mi někdo poradí ... já už jsem zoufalej a za měsíc mám mít technickou BTW ( nápady jako hod to ze skály si prosím odpuste )

Proběhla výměna svíček za NGK dvoubody ( to byla chyba ) odešla zapalovací lišta dal se nová chvilku to jela pak to jelo jako by na tři střílelo to z výfuku .. dal novej snímač otáček .. stále nic takže jsem dal origo svíčky BOSCH a jelo to pak ten samej problém ale jakmile jsem to držel kolem 2 tis otáček šlo to ale jak to padlo pod 2 tis otáček chcíplo to a mrtvo pak se mi to odpojení baterky podařilo auto naposled nastartovat před dům od té doby tam stojí jako mrcha

probehla diagnostika ta ukázala že 0 chybových kodů a vadnou lištu zkusil jsem jinou a stále nic ....

Jinak na autě jsou tedy fungl nové svíčky BOSCH které tam mají být nová zapalovací lišta novejh smímač otáček ....

napadl mě ještě palivovej filtr nebo čerpadlo ale fitr je novej ... na diahnostice byl prováděn test střiků všechny cvakaly ... jak mají

ještě jedna věc když nastartuju startér točí ale auto nic ale od řídící jedno ze spodu asi od toho relé slyším takové dvě cvaknutí ? nemůže to být ono ???

nechce se mi měnit součástku po součastce a čekat coto bude .. díky ... moc za rady ..Smile

_________________
GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NuF!k
Zaslal: út duben 01, 2014 10:04 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 29. 07. 2011 Příspěvky: 278 Bydliště: Plzeň
Krokovej můtůrek dneska vyčištěn + teda klapka

fakt nemáte někdo nějaký nápad ? .. prosím ...

_________________
GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Skrbla
Zaslal: st duben 02, 2014 7:00 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Těžko říct, tak jestli problém začal po výměně svíček, tak bych zkusil ještě nějaký jiný, co tam zkusit dát ty starý. Zkoušel jsi je někde jestli opravdu fungujou?

Co ta zapalovací lišta nová nebo stará, opravdu funguje? Zkoušel jsi ji nějak?

Co kostry na kastli a na převodovce, nedělal jsi náhodou něco na převodovce nebo tak, nezapoměl jsi pak zapojit? Nebo uklepaný kabel.


(nemáš náhodou vyskočenej snímač převrácení ?)

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
NuF!k
Zaslal: st duben 02, 2014 9:26 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 29. 07. 2011 Příspěvky: 278 Bydliště: Plzeň
dal jsem ty NGK odešla lišta z té se normálně zakouřilo ...tak jsem koupil novou chvilku tu na ty NGK jezdilo pak jsem vrátil staré jezdilo to v cajku pak to umřelo takže jsou koupil opet novou lištu nové svíčky a nic ...

S kostrou sem nic nedělal ale podívám se

snímač převrácení ? Sad ani nevím kde ho najdu ale to snad vyhledám tady na foru


Díky

_________________
GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Skrbla
Zaslal: st duben 02, 2014 10:42 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Snímač převrácení je takový relátko s červenou čepičkou v motoráku - zamáčknout ze shora.

A hází to jiskru když to vyzkoušíš vyndaný z motoru?
Palivový čerpadlo funguje, tlačí to benzín ??

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
NuF!k
Zaslal: st duben 02, 2014 10:51 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 29. 07. 2011 Příspěvky: 278 Bydliště: Plzeň
jo už vím to jsem zkoušel už jednou se mi to povedlo nechtěně si to zmáčknout ale ted to tím nebude čerpadlo do nedávna tlačilo ale ted ne spíš to bude tím že systém je natlakován jak to se různě zkoušelo .... jískru nevím u toho 8v to asi nebude oco opřít abych chytl kostru .. navíc se docela bojím přecejenom výpady taky hoří

ještě jsem tady četl o čdslu teploty když vlezu do auto otočím klíčem tak dole se rozsvítí kontrolky nikdy jsem si nvešiml že by u teploměru svítila ta červená tečka ... jsou tam dvě jedna pod minimální hodnotou a druhá u maximální hodnoty a ta u maximální svítí ... ale rafička je dole ... ...pak po neuspešném nastartování mi pod řj cvaká relátko jen nevím na co jestli relé řj nebo relé na právě na palivovou pumpu ....

_________________
GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Skrbla
Zaslal: st duben 02, 2014 12:00 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
čerpadlo by mělo natlačit skoro při každým otočení klíčku, pokud je mizi tím alepoň 30-60 sec pauza, alepoň si to myslím.

Je to jednoduchý... buď tam nejde benzín nebo to nehází jiskru. Až příjdeš na to ktrerá z věcí nejde, tak se to dá řešit dál. Rolling Eyes

Kostru máš po celým autě, tak neříkej že to nebude o co opřít Very Happy


Naposledy upravil Skrbla dne st duben 02, 2014 12:09 pm, celkově upraveno 1 krát

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
martanc
Zaslal: st duben 02, 2014 12:08 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
čerpadlo tlačí pokaždý když znova zapneš klíček, přetlak se tam nevytvoří protože přebytečnej benzín jde zpětným potrubým zpátky do nádrže. Takže jestli netlačí problém bude asi tam. Sundej hadici ze vstřikovací lišty dej jí do flašky a ať ti někdo zapne zapalování jestli bude stříkat benzín.

Při zkoušení zapalování se neboj ve volném prostoru se ti nemůže nahromadit tolik výparů, tu svíčku při zkoušení opři normálně někde o hlavu, místa je tam habaděj.

Ta červená tečka nahoře je kontrolka přehřátí a svítí při zapnutí zapalování s ostatními normálně, je to test kontrolek. To spodní je jen sklíčko za tím žádná kontrolka není, použily prostě univerzální šablonu.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NuF!k
Zaslal: st duben 02, 2014 12:22 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 29. 07. 2011 Příspěvky: 278 Bydliště: Plzeň
Já se právě bál aby ty výpary nějak nečaoly ... zkusím nejdřív jestli tam jde palivo je pravda že ted když jsem to zkoušel v poslední době neslyšel jsem čerpadlo ... jinak ten Snímač převrácení jsem zkouše zmačknout a stejně nic ( leda že by umřel ... Rolling Eyes

pak zkusím tu sikru nějak se tedy o něco opřít Smile

s tou konrolkou vím že probíhá test ale jak už nevím coto je tak mi napadá všechno a nemohl jsem vzpomenout jestli svítila nebo ne

Díky za rady seženu pomocníka a zkusím to

_________________
GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NuF!k
Zaslal: st duben 02, 2014 3:32 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 29. 07. 2011 Příspěvky: 278 Bydliště: Plzeň
Děkuju všem moc za rady ... ted jsem byl v autě zkusit jestli čerpadlo tlačí .. a jo aa když jsem chtěl znova vyndal lištu řikám si konektor je divnej .... ejhle dva utržené kablíky .... takže to byla asi ta závada .. ted opravit a hurá zase jezdit ...

_________________
GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: st duben 02, 2014 6:52 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
pokud bys to chtel udelat opravdu poctive, tak ten konektor se da rozpinovat... a pasuji do nej piny z ISO konektoru... jsou funkcne naprosto identicke... a bude to zas tutovka kdyz to nalisujes...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
NuF!k
Zaslal: st duben 02, 2014 8:01 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 29. 07. 2011 Příspěvky: 278 Bydliště: Plzeň
nevím jestli to zvládnu to by znamenalo sehnat nějaký iso konektor rozebrat nějak na moje kablíky dostat ty konektor a dát zpátky do štekru ....

_________________
GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: st duben 02, 2014 8:03 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
ale prd... koupis novy piny... u nejakyho autoelektrikare...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
NuF!k
Zaslal: st duben 02, 2014 9:57 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 29. 07. 2011 Příspěvky: 278 Bydliště: Plzeň
EiFFeL napsal:
ale prd... koupis novy piny... u nejakyho autoelektrikare...


jojo už jsem se na to ptal jednoho kluka řikal že to není problém Smile

_________________
GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NuF!k
Zaslal: čt duben 03, 2014 1:34 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 29. 07. 2011 Příspěvky: 278 Bydliště: Plzeň
ted je otázka nevíte někdo jak ty piny z toho vyndat mě se zatím podařilo jen kousek hejbnout s rou červenou podkovou a dál se nemůžu dostat byl jsem se zeptat v elektor součástkách tam mi taky neporadil ....

_________________
GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved