SAXOKLUBÁKZaložen: 14. 06. 2013Příspěvky: 34Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Mám saxo 1.6 16V 87kw a chtěl bych odstranit kat,tak jsem přemýšlel,že bych tam hodil střed z verze 1.6 8V 74kw,který kat nemá a koncák bych dal origo z 16V,neví někdo jestli to půjde bez úprav.Jakože nebudu muset nic upravovat?Prostě jestli půjde ideální věc a to nasadit střed z toho 8V hned za bitubo a potom koncák použít původní z 16V. Jinak tuším Eiffel mi radil,že je to střeďák z verze 72kw,ale v katalogách E-shopů je uváděn vesměs údaj 74kw,je to totéž?
A ještě poslední věc,je dobrá varianta,když už nebudu mít kat,je dobrá úprava použít rezonátor?Někde jsem četl,že by se výfukové plyny měli do čeho opřít...
Je to dobrá úprava ten rezonátor a nebo holá roura je to samé?Kdyby se případně doporučilo použít rezonátor,bylo by to lepší použít hned místo katu na začátku a nebo místo středového tlumiče uprostřed auta?Myslel jsem to tak,že koupím ten střed z 8V,ufiknu ten tlumič,místo něho dám rezonátor a koncák je dobrý,tak bych koncák dal už 16V origo,ale nechtěl bych to tam nějak dopasovávat,ale nejlepší by bylo kdyby ten střed byl stejně vyvedený k tomu koncáku,jako je tomu u toho 16V.Snad to někdo pochopil:-)Díky za postřehy...
Já měl původně úplně sériový výfuk a jenom vykuchaný kat a mělo to krásnej kovovej zvuk. Nebude tě to stát nic, jenom trochu práce. Akorát kdyžtak je třeba pořádně ten kat vysypat, mně tam pořád lítala jedna příčka z katu a dělalo to kravál.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru