punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Vibrace auta v tahu+podotázky
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Vibrace auta v tahu+podotázky

lh13
Zaslal: čt duben 24, 2014 10:03 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 14. 06. 2013 Příspěvky: 34 Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Mám saxo mk1,1.6 16V 87kw.
Ahoj,snižovalo se auto a od té doby se projevuje vibrace,roztřesení auta v tahu při akceleraci.Děláto jen v tahu,do volantu to nejde,při brždění to nedělá,jen opravdu při akceleraci a zdá se mi,že to jde od přední nápravy.Nevíte nebo nemáte typ co by to mohlo dělat?Mě osobně by to připadalo jako poloosa,ale jak zjistit,že to je právě ona?Při tom snižování mi poloosa vyjela z převodovky a vytekl olej,tak jsem jí zkusil zastrčit zpět a olej vyměnil,stejně jsem to chtěl udělat a jelikož nic nekapalo,tak jezdím dál.Nevím jestli to může mít souvislost.
Jinak snížení cca 5cm předek i zadek.Snažil jsem se vše dotáhnout,promazat takže snad montáž a demontáž by měla být v pořádku,byl bych naprosto spokojený až na tu vibraci,která je opravdu protivná...Co by to mohlo být?
PS:Kdyby to případně podle Vás mohla být poloosa,tak je stejná pro všechny saxa a nebo 1.6 16V má svoji specifickou a musím schánět právě jen tu?
To je hlavní dotaz a ještě pár podotázek na znalce:
1.Koupil jsem novou přední rozpěru mezi tlumiče a při montáži jsem při dotahování tří šroubů co drží tlumič,jeden utrhnul.Tak teď jsou tam jen dva,ale ten třetí prochází dírou v kastli i tou rozpěrou jen už tam nedám matku,předpokládám,že bych to měl vyměnit,což mám tedy radost po celém složení při snížení.Nebo to není tak nutné?Jestli vyměnit,tak dá se koupit jen to horní uložení s těmi 3 šrouby?S problémem nahoře to nesouvisí,protože to dělalo i před tím,než jsem ten šroub utrhnul:-)
2.Nevím,ale zdá se mi,že mám vyšší teplotu oleje.Budík mi ukazuje v normál módu pořád těsně nad polovinou a jakmile si třeba střihnu 10km střelbu okreskou,tak teplota ve třičtvrtě pole nahoře.Ale třeba to má takhle být,ale zdá se mi,že je ta rafika už dost nahoře,tak nevím,jestli s tím něco dělat a nebo je to normal?
3.Je normální,že mi pořád povylézá měrka motorového oleje při ostré jízdě.Jakoby je vždy povylezlá ven i když ji tam napasuji zpět,tak zase povyleze ven a koolem víčka na dolívání motorového oleje mi ten olej okolo trochu teče,jakoby to víčko špatně těsnilo?Nějaké řešení a nebo obě věci koupit nové,jestli vůbec nové jsou k dostání?Nebo vrakáč?
4.Teď z jara musím udělat jediné slabé místo kastle,které na autě mám to je v předku hned za kolem (začátek prahu) na obouch stranách,jak jsou ty gumové záslepky,jak jste to řešili vy?Slyšel jsem,že je to slabé místo Saxa a nevím,jestli se schánět po nějakém opravném dílu co by se tam jako navařil,dělá se to?Něco jako plechový začátek prahu,ta patka?Nebo si to prostě musím nějak vyrobit,vyrezlé místo vyříznout a sám si nějak naohýbat plech místo toho vyrezlého a zavařit,poté správně ošetřit...?

Třeba bude mít někdo čas a budu doufat,že třeba někdo zkušenější poradí...
Mějte se chlapy.
Díky předem.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
P.E.T.R
Zaslal: čt duben 24, 2014 3:21 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 04. 05. 2009 Příspěvky: 1632 Bydliště: Klatovy
Pokud to není cítit ve volantu, tak by to neměla být poloosa ani kola, si myslim. Silentbloky motoru jsi nepovoloval? Často bývá utrženej šroub horního silentbloku, co je pod ŘJ. To by odpovídalo tomu, že to dělá při akceleraci.
Jinak poloosy jsou rozdílné podle motoru, ale i podle roku a i podle toho, jestli má auto ABS nebo ne.

1) jeden urvaný šroub bych neřešil
2) pokud teplota neleze do červeného pole a při klidnější jízdě se to zas vrací k polovině, tak je to v normálu
3) měrku i víčko kup nové, jinak to nevyřešíš
4) asi záleží, jak moc je to zrezlý, ale dal bych to nějakému klempíři a určitě si s tím poradí, spíš to udělá z plechu než tohle někde vyřezávat, pak to ošetřit něčím na podvozky a budeš mít klid

_________________
2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi


Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved