Autor |
Zpráva |
|
qaker |
Zaslal: ne květen 04, 2014 12:25 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 07. 10. 2011
Příspěvky: 208
Bydliště: Litvínov
|
Tady místy čtu, že se omotávají páskou. Jaký to má význam a když tak jakou se to omotává. Mám 1.1 bez úprav pouze prostě na potřebné jezdění.
Dík za odpověď
P. S. : nevím, zda to patří sem pod tuning. |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne květen 04, 2014 12:26 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
na 1.1 to vyznam nema...
a neomotavaji se seriove svody, ale sportovni, ktere jsou plechove, tudiz tak dobre neizoluji teplo... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
qaker |
Zaslal: ne květen 04, 2014 12:32 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 07. 10. 2011
Příspěvky: 208
Bydliště: Litvínov
|
aha. dík za vysvětlení. ty plechové jsou kvůli váze asi že?
EiFFeL napsal: na 1.1 to vyznam nema...
a neomotavaji se seriove svody, ale sportovni, ktere jsou plechove, tudiz tak dobre neizoluji teplo... |
|
|
Návrat nahoru |
|
lazik |
Zaslal: čt květen 08, 2014 3:09 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 05. 2009
Příspěvky: 689
Bydliště: Ostrava/Brno
|
To ani tak ne, jde v prve rade o tvar - o to jak a kde se sbiha vedeni od jednotlivych valcu. To z jakeho materialu se to udela je uz jen vec technologie vyroby a hlavne ceny. A ohnout kovovou trubku je pro malovyrobu asi nejjednodussi |
_________________ VTS 1.6i 16v rv 98
http://lazarracing.webnode.cz |
|
Návrat nahoru |
|
qaker |
Zaslal: čt květen 08, 2014 6:45 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 07. 10. 2011
Příspěvky: 208
Bydliště: Litvínov
|
Jo to je jasné. Kdo by měl doma slévárnu. |
|
|
Návrat nahoru |
|
bossoVTS |
Zaslal: so únor 07, 2015 2:09 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 05. 2011
Příspěvky: 80
Bydliště: Banská Bystrica
|
ahojte. Prosím vás vie mi niekto povedať aký je rozdiel medzi motormi saxo 1.6 8v do roku 2000 a po roku 2000? objednávam si totiž nerezové zvody a na stránke TA technix majú 2 druhy. 4-2-1 sú do roku 2000 a 4-1 sú po roku 2000. Podla mna je to hlúposť mám saxo 2002 ale zvody na to musia sedieť aj tie 4-2-1 do roku 2000 či nie? dakujem |
|
|
Návrat nahoru |
|
Brabi |
Zaslal: so únor 07, 2015 4:58 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 365
Bydliště: Třebíč
|
Rozdil je v konstrukci olejovyho filtru, budou pasovat oboje,ale pokud koupis <2000 tak budes muset odstranit stavajici a nahradit ho plechovym a zaslepit diru.. |
|
|
Návrat nahoru |
|
bossoVTS |
Zaslal: so únor 07, 2015 5:25 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 05. 2011
Příspěvky: 80
Bydliště: Banská Bystrica
|
no ja mám nakrúcací klasický valcovitý - tak tento budem musieť odstraniť? |
|
|
Návrat nahoru |
|
bossoVTS |
Zaslal: so únor 07, 2015 5:34 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 05. 2011
Příspěvky: 80
Bydliště: Banská Bystrica
|
ja mám síce v papieroch napísané že r.v. 2002 ale niekto mi vravel že je to blbosť lebo nemám výmennú vložku na olej ale obyčajný šróbovací filter (plechový valec) to znamená že motor je starší ako karoséria a na tie zvody nemusím nič prerábať? |
|
|
Návrat nahoru |
|
|