Autor |
Zpráva |
< Ostatní ~ Saxo na slalomy |
Cikulis |
Zaslal: so červen 28, 2014 5:38 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 28. 06. 2014
Příspěvky: 5
Bydliště: Slovensko
|
Zdravým, chcem sa opýtať vás skúsenejších aký motor by ste poradili napríklad na také občasné autoslalomy a jemné vyblbnutie. Určite premýšlam nad VTS, len neviem či 1.4, 1.6, alebo 1.6 16V. Porovnávam všetky podstatné informácie ako ovládateľnosť, zrýchlenie, maximálna rýchlosť, hmotnosť, spoľahlivosť a spotreba. Zatiaľ som rozhodnutý pre 1.6 16V, ale niekde som čítal že je o dosť ťažšie ako tie ostatné, neviem či nebolo jedno facelift a druhé staré. Ešte som o ňom počul že nie je až také spoľahlivé. Tak sa chcem opýtať na pravdivé sériové hmotnosti, spoľahlivosť jednotlivých motoroch a ktoré by ste brali vy a ako je to s dostupnosťou náhradných dielov na jednotlivé motory. Ďakujem veľmi pekne za všetky rozumné odpovede
PS: Som vyššia postava a ešte som v saxe nesedel, ale stále si hovorím že sa tam nejako zmestím alebo nejako upravým sedačky, tak do akej výšky by ste saxo odporučili? |
|
|
Návrat nahoru |
|
LukasGTi |
Zaslal: so červen 28, 2014 9:43 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 04. 2014
Příspěvky: 214
Bydliště: Nymburk
|
16v všema deseti |
|
|
Návrat nahoru |
|
lazik |
Zaslal: ne červen 29, 2014 10:12 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 05. 2009
Příspěvky: 689
Bydliště: Ostrava/Brno
|
Urcite 16v. Vyska neni problem - stejne po par slalomech zjistis, ze v te seriove sedacce s "bocnim vedenim" plaves a poridis si nejakou sportovni sedacku a tu si uchytis tak jak ti bude vyhovovat. Taky spolehlivost celkem neni problem, ale samozrejme ze zavodeni si vyzada trosku castejsi servis. 1.6 8v si myslim neni dobra volba - at budes delat co chces, tak ty kone ti proste budou chybet a budes zarazeny ve stejne kategorii jako 16v. A nad 1.4 by se dalo uvazovat, protoze v nekterych zavodech bys byl zarazeny ve skupine do 1400. V tomhle pripade bych se ale porozhlidl spis po pezotu 1.3 raly, nebo po citroenu ax sport |
_________________ VTS 1.6i 16v rv 98
http://lazarracing.webnode.cz |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne červen 29, 2014 10:13 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
jedine 16V |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: ne červen 29, 2014 11:28 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
na závody 16v |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: ne červen 29, 2014 4:23 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
Podla mna,moc to riesis,vsetky veci.No pravda je taka,ze nenajdes v ziadnom aute vsetko ideal.Bud si len zvyknes,alebo budes stale hladat,ci menit auta.
Najskor by som si urcil,na co mam peniaze,kolko som ochotny do toho tlacit.
Na vozenie je saxo naprd,pokial chces zabavu,blbnutie na trati.To auto patri na trat,no seriove ti nebude stacit po nejakej dobe.
Motor sa musis rozhodnut ty,8V nie je zly na povozenie sa,okresky,kedze tam ide o to,kolko si dovolis ty.No na trati straca vykonom,ostatne veci,ako podvozok ma rovnaky,pripadne si das lepsi.
Viac tu budes pocut 16V,lebo je to najvykonnejsi model a ked ti bude chybat vykon na 8V,nic s tym neurobis,iba vymena motora,ci celeho auta.
Seriovku uz moc nezozenies a aj keby,dost penazi natlacis na upravy,ale zase ta to bude viac tesit,ak si sam urobis auto podla seba.
Ale napr. mam na predaj urobene saxo na slalomy
|
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
Cikulis |
Zaslal: ne červen 29, 2014 8:16 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 28. 06. 2014
Příspěvky: 5
Bydliště: Slovensko
|
Veľmi pekne ďakujem za rady, ste tu samí vpohode ľudia, na iných kluboch by ma už ukameňovali chcem sa ešte opýtať či bude najlepšia voľba najnovší facelift. Či neboli v niečom lepšie staršie modely a také zaujímavosti. Ďakujem.
vtsko: Máš niekde inzerát na to saxo čo predávaš? Alebo nejaký príbeh alebo niečo na predstavu aby som vedel čo všetko treba urobiť so saxom aby bolo na slalomy. A skúšal si ho aj na nejakých slalomoch? |
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: ne červen 29, 2014 9:35 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
Cikulis |
Zaslal: ne červen 29, 2014 10:01 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 28. 06. 2014
Příspěvky: 5
Bydliště: Slovensko
|
Tak idem sa vrhnúť na ten príbeh
Tak sezóna 2014 nie je to som čítal ale 2015 už dúfam bude, čo myslíš. A ako si to myslel že si si musel urobiť licenciu na tie msr. To nespadá pod autoslalom.sk? Lebo čo som čítal oni licencie nepotrebujú. Alebo to je niečo iné a organizuje to SAMŠ? Chcel som sa hneď vrhnúť na okruhy, ale povedal som si že radšej začnem slalomy, je to lacnejšie a tiež sú tam dobrý jazdci. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hasan |
Zaslal: po červen 30, 2014 9:37 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
vtsko napsal: tak,cim novsi model,tym lepsi ale...
v cem je zasadni rozdil? |
_________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
Brabi |
Zaslal: po červen 30, 2014 9:43 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 365
Bydliště: Třebíč
|
Hasis napsal: vtsko napsal: tak,cim novsi model,tym lepsi ale...
v cem je zasadni rozdil?
1plug vs 3 plug.. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hasan |
Zaslal: út červenec 01, 2014 1:54 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
vse?
potom me moc nejde do hlavy cim novejsi, tim lepsi, kdyz to na konci prispevku vtsko spluje |
_________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
LukasGTi |
Zaslal: út červenec 01, 2014 11:54 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 04. 2014
Příspěvky: 214
Bydliště: Nymburk
|
citace: vse?
potom me moc nejde do hlavy cim novejsi, tim lepsi, kdyz to na konci prispevku vtsko spluje Smile
Hasis mk1 4 Ever |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hasan |
Zaslal: út červenec 01, 2014 4:39 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
si pis. proste old school |
_________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: út červenec 01, 2014 5:27 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
??? takze cim starsie auto kupis,tym mas viac vyhrane,ano?
Ty vole...najprv treba kukat samozrejme na stav,potom km a rok.Mne sa napr. mk1 nepaci,vyzera to jak felicia z predu,intros je hnus tiez,co sa tyka potahov,ale mk2 je iba o trochu lepsia no.
Ale ako u inych aut plati to,ze zvacsa tie novsie kusy by mohli byt zachovalejsie. |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
|