Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Špatný volnoběh 1.5D |
jarda7906 |
Zaslal: so listopad 08, 2014 8:36 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 08. 11. 2014
Příspěvky: 4
Bydliště: Pardubice
|
Ahoj všem.Prosím o radu,před cca 14dny mě začalo auto špatně startovat a vůbec netuším čím to může být.Co se týče vozu jedná se 1.5D 200tis km.Když byla zima tak auto chytnulo na cuk a motor trošku poskakoval,než se ohřál,ale poskakoval zanedbatelně v normě.Nyní také chytne na cuk,ale motor sebou hází jak kdyby měl vyskočit z pod kapoty,samozřejmě po ohřátí cca stačí 1 -2 min je vše v pořádku,Dříve dobře startoval i v -20 stupních nyní má tyto problémy i na nule.Žhaviče jsou nové od loňska,předpokládám,že když to chytne na cuk,tak jsou dobré,nebo nejsou???Čidlo teploty ukazuje,možná trošku jinak,ale za jízdy ho mám těsně pod 90 stupni,tedy cca ručička vodorovně.Nevíte někdo co může ještě ovlivňovat starty??Vůz má nové rozvody cca 2 měsíce,problém nebyl.Dík všem za radu... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Saxo888 |
Zaslal: ne listopad 09, 2014 7:41 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 08. 02. 2010
Příspěvky: 17
Bydliště: Čadca
|
Asi najedndoduchšie bude keď si ešte prejdeš tie žhaviče.
Žhaviče su spojené spolu káblom. Odpoj všetky zhaviče od seba a zober si jene štartovací kábel a pripevniho na + baterky. druhou stanou štartovacieho kábla potukaj po každom zhaviči zvlášť. Zhavič ktorí iskrý je v poriadku ale zhavič bez odozvi je pokazani. Ak budu všetky v poriadku tak to budú asi trisky ale to pochybujem. Mne sa stalo že som v obchode kupil BOSCH zhaviče a dva boly KO. Čo ma dosť zarazilo a odteraz si to kontrolujem. |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne listopad 09, 2014 8:23 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
osobně bych to viděl na nutnost vymezit ventilový vůle
vlastní zkušenost z berlinga 1.9D, který po vymezení startovalo i v -20 na první otočení... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
v4s1m4 |
Zaslal: po listopad 10, 2014 6:46 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 09. 2010
Příspěvky: 392
Bydliště: Brno
|
sem taky pro žhaviče, stačí aby třeba 2 nabíhaly později nebo byly KO a je to, takže nekoukat, že jsou nový, vůle jsem u naftovýho zatím jen kontroloval (3 saxa kolem 200000-250000) a vše v pořádku, ale vyzkoušet se dá celkem rychle |
_________________ 1.5D 1998 červený 1.5D 1996 zelený 1.5D 1998 modrý
až ucítíte vůni friťáku, jedu před váma ve svým nafťáku... |
|
Návrat nahoru |
|
jarda7906 |
Zaslal: po listopad 10, 2014 6:52 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 08. 11. 2014
Příspěvky: 4
Bydliště: Pardubice
|
v4s1m4 napsal: sem taky pro žhaviče, stačí aby třeba 2 nabíhaly později nebo byly KO a je to, takže nekoukat, že jsou nový, vůle jsem u naftovýho zatím jen kontroloval (3 saxa kolem 200000-250000) a vše v pořádku, ale vyzkoušet se dá celkem rychle dík za komentáře,žhaviče vyměním nestojí svět,tak je dám nové a uvidí se,ještě jsem si říkal jestli nemám zajet na diagnostiku,jestli není třeba v háji nějaké čidlo.... |
|
|
Návrat nahoru |
|
v4s1m4 |
Zaslal: po listopad 10, 2014 10:04 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 09. 2010
Příspěvky: 392
Bydliště: Brno
|
nevím jak ty ale já řídící jednotku nemám, a jediný co u mě řídí žhavení tak je relé žhavení nebo něco takovýh, je to u nádobky chladící kapaliny |
_________________ 1.5D 1998 červený 1.5D 1996 zelený 1.5D 1998 modrý
až ucítíte vůni friťáku, jedu před váma ve svým nafťáku... |
|
Návrat nahoru |
|
jarda7906 |
Zaslal: ne prosinec 21, 2014 8:51 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 08. 11. 2014
Příspěvky: 4
Bydliště: Pardubice
|
v4s1m4 napsal: nevím jak ty ale já řídící jednotku nemám, a jediný co u mě řídí žhavení tak je relé žhavení nebo něco takovýh, je to u nádobky chladící kapaliny
takže vzřešeno. 1.vadné vstřiky a všechny čtyři,tekly a rozprašovaní nedokonalé...
2.vadné dva žhaviče.
3.něměl jsem tam regulátor předvstřiku,ikdyž i bez něho to chyytalo dříve na cuk.měl jsem tam v bloku motoru záslepku a ten váleček s lankem co vede na čerpadlo jsem tam neměl..... |
|
|
Návrat nahoru |
|
|