punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - baterie pokles napětí
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  baterie pokles napětí

Andrew
Zaslal: čt prosinec 10, 2015 10:04 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2013 Příspěvky: 89 Bydliště: RK
Ahoj do 1.1 44kw jsem koupil novy akumulator exide 44Ah. Napětí odpojene baterie je 12.6 V při zapojeni do auta je klidový proud 16 mA. Při tomto proudu je po několika hodinách napětí akumulátoru pouze cca 12.44 po více dnech je to i l neco méně. Je to normální??. Aby tak malý odběr způsobil relativně velký pokles napětí. Příjde mi to docela dost a hlavně u nové baterie.. Btw aku vyroben 30.4.2015 a koupeny před týdnem. Takže chvíli na skladě ležela...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: čt prosinec 10, 2015 11:39 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
a na nabít jsi ho dal?

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Andrew
Zaslal: čt prosinec 10, 2015 11:58 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2013 Příspěvky: 89 Bydliště: RK
Nenabíjel, protože když jsem aku dovezl domů tak napětí bylo cca 12,62V takže nebyl důvod nabíjet. Při odpojení od auta je téměř okamžitě napětí zase na +- 12,6V. Na volnoběh je napětí dobíjení 14,28 V. V týdnu jedu 2x trasu 50km takže bych čekal, že se dobije za jízdy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: čt prosinec 10, 2015 12:09 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
nesmíte ty tabulky tak žrát, tohle je zcela normální. Já sem měřil připojenou nabitou baterku po několika dnech a také měla něco kolem 12,3V. Sám sis ověřil že když je nezatížena tak se okamžitě vzpamatuje. Dobíjení je také OK i když já sem zastáncem toho že by se mělo měřit při rozsvícených světlech to má přece jen trochu vetší vypovídající hodnotu.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Andrew
Zaslal: čt prosinec 10, 2015 4:41 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2013 Příspěvky: 89 Bydliště: RK
tak při startování razantně klesá napětí, ale to jsou stovky ampér, při 20 mA bych nečekal že to hne s napětím, ale když máš podobnou zkušenost tak to tak asi bude Very Happy ... o tabulku nejde, jde o to že pod 12,5 dolů hrozí sulfatace, který bych rád vyhnul hlavně u nového aku Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: čt prosinec 10, 2015 5:54 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
ano to si někde vyčetl v tabulkách, jenže to platí za ideálních podmínek u nějaké baterie skladované v laboratoři kde by měl mít každý článek 2.1V. Reálné podmínky jsou ale jiné. Poškození baterie sulfací nastává někde pod 11V a taky né okamžitě ale až po určité době. Když měl táta poškozené dobíjení na autě tak i několikrát úplně vybitou baterku cca na 7V jsem vždy nabil a funguje dodnes.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved