Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Oprava motoru |
Ritchma |
Zaslal: út prosinec 12, 2006 2:04 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
Takže jelikož mam teď víc práce a i víc peněz a nakonec sem se rozhod saxo neprodat, ale udělat z něj normální civilní auto chci investovat pár kaček do oprav. Saxo kouří, hlava byla přetěsněná, tudíž to vypadá na pístní kroužky. Jak jsem zjistil u citroenu stojí sada na jeden píst 800-1100kč podle toho jestli základ nebo po výbrusu.
Když už se taková věc bude dělat co by se dalo tak udělat ještě přitom? Je něco co by tam mohlo bejt horšího? Je to saxík co má najeto 155tkm a jezdí na total 10w40.
Co obnáší třeba komplet go? Jak jsem zjistil tak komplet písty, kroužky a závlačky na čep pístu stojej sada 13420 s DPH.
tak povídejte Chci mít auto opravdu spolehlivý a nečekat kdy se co posere |
|
|
Návrat nahoru |
|
in0 |
Zaslal: út prosinec 12, 2006 4:10 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 489
Bydliště: Kutná Hora / Jihlava / Zlín / PRAHA
|
civilni auto s kleci? ses snad opicak? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: út prosinec 12, 2006 5:55 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
Nejsem proto kdyby si dával pozor tak v autě asi žádnej nebude |
|
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: út prosinec 12, 2006 8:56 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
Ritchma: Tak snad uplně civilní obyč Saxík to nebude,ne? Ale udělal jsem to stejně...mám Ságo rok a ted o víkendu jsem dodělal poslední opravy a ted o něm můžu říct že je ve 100% stavu a můžu se poohlídnout po kolech a dalších "blbinkách" kterými ho zkrášlím |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: út prosinec 12, 2006 9:29 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
No zůstanou tam ty 15"ky, ale možná tam dám zadní sedačky, výfuk se nějakým způsobem utišší, podvozek zůstane, jenom aby se to naoko tvářilo bez problémů a pustili mě s tim i za hranice |
|
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: út prosinec 12, 2006 9:57 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
|
Návrat nahoru |
|
trafikant |
Zaslal: st prosinec 13, 2006 10:42 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 26. 05. 2006
Příspěvky: 165
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
|
[quote="Ritchma"]Takže jelikož mam teď víc práce a i víc peněz a nakonec sem se rozhod saxo neprodat, ale udělat z něj normální civilní auto chci investovat pár kaček do oprav.
Zkusím tak nějak všeobecně: Není pravděpodobné, že po 150 tis. budeš mít v hajzlu písty. Maximálně tak trochu vyklepaný drážky pro kroužky. Kroužky budou asi trochu opotřebovaný, ale po 150 a na TOTAL to taky nebude nic moc. Ještě min.70 musí vydržet. Spíš odcházejí válce, ale to taky až po 250 - 300 pak na výbrus. Takže tohle bych neřešil. Pokud říkáš hlava OK, (nemusí být! Stačí malá trhlinka, která za studena není ani vidět!) Tak potom se zaměř na ventily, respektive vodítka, jestli nemají velkou vůli v pouzdrech (tudy může taky olej do válců). Nejlépe změřit kompresi, (to můžeš i sám) všechny válce mají mít stejný tlak +/- 5% Pokud má jeden, nebo víc odlišné (menší), může být prasklý kroužek, rýhy ve válci, ale spíš neseřízené ventily. Pokud motor kouří a výrazně nežere olej, nebo vodu, zaměř se na složení směsi a předtih. To znamená diagnostiku ŘJ. Pomáhej Ti pámbu |
_________________ SAXO 1.0i 1999 modrá je dobrá |
|
Návrat nahoru |
|
|