Autor |
Zpráva |
< Servis ~ 1.6 16v 87 kw mk1 97rv |
Animal |
Zaslal: pá srpen 12, 2016 7:23 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 12. 08. 2016
Příspěvky: 23
Bydliště: Beroun
|
Ahoj,
mám problém, děje se to když je motor studený i teplý.
Z ničeho nic začne škubat až nakonec uplně chcípne, po cca 2 minutách znovu naskočí a po nějaké době se to celé opakuje. Včera to chcíplo tak že už jsem ani nenastartoval, čerpadlo cvaklo ale startér se neprotočí.
1. vada - cukání
2.startér
auto je den po rozvodech svíčkách olej a filtrech.
měl někdo někdy podobný problém? případně čím by to mohlo být? v nejbližších dnech jdu na diag, ale přece jenom každá rada dobrá.
Díky |
|
|
Návrat nahoru |
|
kim |
Zaslal: pá srpen 12, 2016 1:48 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 25. 09. 2014
Příspěvky: 86
Bydliště: Varnsdorf
|
podival bych se znovvu na ty ozvody zaaretovat kliku tam se strka kolicek do setrvaku a pak kolicek do vacek pokud to bude sedet tak by to mohl delat krokovy motorek takzee by bylo ddobre vycititt lapku ale poradne zadne solichani |
|
|
Návrat nahoru |
|
Animal |
Zaslal: pá srpen 12, 2016 2:05 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 12. 08. 2016
Příspěvky: 23
Bydliště: Beroun
|
dělalo to před i po rozvodech, je taky možný že to bylo benzinem, dřív tam byl tankován pouze kvalitní, potom jsem natankoval "obyč." z albert benzínky a dá se říct že od tý doby to začalo, vyjezdil jsem 3/4 nádrže a pak doplna natankoval 100oktan od MOL s aditivy (údajně je hodne kvalitní) - chtěl jsem aby se to promíchalo, ale stále to cukalo až jsem vůbec nenastartoval, ted jde starter na repas a pak to dotáhnem na diagnostiku |
|
|
Návrat nahoru |
|
loki |
Zaslal: so srpen 13, 2016 7:26 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 06. 2012
Příspěvky: 72
Bydliště: Tábor
|
Ahoj než budeš dávat repasovat startér,tak se koukni na kostru na převodovce a na kastli,vem to kartáčem a nastříkej kontaktolem,startér málo kdy odejde ze dne na den.Nevím kolik tě bude stát repas startéru,ale pokud by ti stačil starší,tak mám asi 3 ks na prodej.
Ohledně cukání s kus určitě diag.,je klidně možné že ti odešel vstřik,cívka . |
|
|
Návrat nahoru |
|
Animal |
Zaslal: so srpen 13, 2016 10:14 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 12. 08. 2016
Příspěvky: 23
Bydliště: Beroun
|
vyndal jsem starter i s cívkou, z řj do cívky proud šel, cívka má odpor, ale nesepne a neudělalá vůbec nic a tim pádem ani starter , obě jsem odnesl na kontrolu a pokud v tom bude něco v háji tak rovnou repas (pokud by to byla velká pálka tak využiju tebe a nějak se domluvíme ) jinak ty kontakty zkontroluju a zkusím i tak stříknout tim kontaktolem, díky za rady budu průběžně informovat |
Naposledy upravil Animal dne so srpen 13, 2016 10:20 am, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
Animal |
Zaslal: so srpen 13, 2016 10:14 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 12. 08. 2016
Příspěvky: 23
Bydliště: Beroun
|
a vstřiky byly nědávno měněny, najeto na nich cca 10tkm |
|
|
Návrat nahoru |
|
Animal |
Zaslal: út srpen 16, 2016 8:45 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 12. 08. 2016
Příspěvky: 23
Bydliště: Beroun
|
tak starter repasovanej a startuje jako nový, ALE cuká stále dále, diagnostik si myslí, že je to špatným palivem, protože vždycky jezdilo na 100oktan a ja tam omylem tankoval obyč. 95, nicméně po chcípnutí a následném nastartování cca 20s kolísají otáčky. |
|
|
Návrat nahoru |
|
loki |
Zaslal: st srpen 17, 2016 2:14 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 06. 2012
Příspěvky: 72
Bydliště: Tábor
|
Teď bych skusil jak píše ,,Kim,,ten krokovej motůrek,mk1 97,musí na 95 NAT.tet normálně |
|
|
Návrat nahoru |
|
Animal |
Zaslal: po srpen 29, 2016 11:41 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 12. 08. 2016
Příspěvky: 23
Bydliště: Beroun
|
Tak diagnostika -lambda sonda, snímač tlaku sacího potrubi |
|
|
Návrat nahoru |
|
|