Autor |
Zpráva |
< Servis ~ nedobiji prosim radu |
Sifilda |
Zaslal: so listopad 12, 2016 4:58 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 19. 01. 2011
Příspěvky: 396
Bydliště: Opava
|
Zdravím mám problém s dobíjením na saxu 1,4 VTS. Po výměně altíku žádná změna stále svítí kontrolka dobíjení. Kontroloval jsem kousek kabeláže co jde od altíku cca (40cm) a žádné poškození tam není...
Nějaký nápad kde může být závada??? Díky všem za každou radu!! |
|
|
Návrat nahoru |
|
Drsboo |
Zaslal: ne listopad 13, 2016 12:45 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 11. 2012
Příspěvky: 65
Bydliště: Praha 3
|
Až si koupíš voltmetr tak ti třeba někdo něco řekne.
kolik dobijí altík? Na baterce a na alternátoru.
Jak jsi proměřoval kabeláž? Odchází zde konektor vyhřátý od výfuku.
ATd. |
_________________ Saxo VTS 16v |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: pá prosinec 16, 2016 5:46 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
Ahoj, jak si dopadl? Já jsem dnes sedl po měsíci a půl do saxa protože jezdím fabii kterou mám u baráku a zjistil jsem že mi po nastartování zůstává svítit dobíjení tak na 50% jasu. Otáčky motoru na to vliv nemají. Zrovna teď když potřebuju udělat technickou. Měřil jsem dobíjení a nejde tam ani volt
V pondělí holt skočím do vedlejšího města kde dělají likvidace vozidel poptat se jestli tam nemají nějaký zánovní alternátor. Otázka je jestli tam budou mít přesně ten co potřebuji. Do saxa se dávaly asi dva typy připojení. Protože jsem dnes koukal a mam tam valeo s připojením kontrolky na konektor se dvěma piny (L a DFM) na starém saxu sem měl ale bosch s připojením kontrolky pod šroub (D+). Nevíte někdo jestli je to záměné a můžu tam dát i ten starší typ s tím že pod D+ dám kabel od L a DFM nechám nezapojen? Neví někdo zda DFM používá 1plug jednotka? Díky |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: po prosinec 19, 2016 2:13 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
tak jsem dnes sháněl alternátor, na vrakovišti chtěl za jinej 1000Kč to se mi nechtělo riskovat tak jsem ten můj nakonec odvezl kousek vedle k autoelektrikáři na repasi. Hned to rozebral, shořel regulátor za neoreginál 1500Kč + práce. Alespoň bude jistota že to těch posledních pár let vydrží. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Sifilda |
Zaslal: ne prosinec 25, 2016 10:44 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 19. 01. 2011
Příspěvky: 396
Bydliště: Opava
|
no já jsem si koupil altík od clena clubu z FB vše přišlo s poštou za 700 po namontování žádná změna... borcovi napsat nemůžu dal si mě do blokace takže mě asi natáh nebo je závada někde jindel. Auto jde po novém roce na eko likvidaci. Chtěl jsem ho prodat aspoň za 5000kč. Zájemci byly ale samí špekulanti. |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: po prosinec 26, 2016 5:40 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
proto sem nechtěl riskovat použitý a raději sem nechal repasovat stávající. Přece jen doufám že to bude ještě pár let jezdit. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
|