punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - cvakání v motoru
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  cvakání v motoru

Incognito
Zaslal: ne říjen 15, 2006 2:48 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 13. 10. 2005 Příspěvky: 24 Bydliště: Hradec Králové
prosím o radu, jde o Saxo s motorem 1,4, po nastartování v něm začne cosi cvakat, přičemž při přidávání plynu se to cvakání zrychluje. Po tom, co se motor ohřeje na běžnou teplotu, cvakání zmizí. Auto bylo v servisu, měnili rozvodový řemen, seřizovali ventily, ale cvakání se nepodařilo odstranit. Má to najeto cca 120 tis. km. Další věcí je to, že auto dle servisáka neúměrně hodně kouří - myslí tím, že výfukové plyny obsahují příliš vodních par i po zahřátí motoru na provozní teplotu. Servisák nemá tušení co by s tím mohlo být. Zkuste prosím poradit, pokud máte někdo podobné zkušenosti. Díky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Crack
Zaslal: ne říjen 15, 2006 2:59 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 13. 01. 2006 Příspěvky: 847 Bydliště: Miletín
Incognito napsal:
prosím o radu, jde o Saxo s motorem 1,4, po nastartování v něm začne cosi cvakat, přičemž při přidávání plynu se to cvakání zrychluje. Po tom, co se motor ohřeje na běžnou teplotu, cvakání zmizí. Auto bylo v servisu, měnili rozvodový řemen, seřizovali ventily, ale cvakání se nepodařilo odstranit. Má to najeto cca 120 tis. km. Další věcí je to, že auto dle servisáka neúměrně hodně kouří - myslí tím, že výfukové plyny obsahují příliš vodních par i po zahřátí motoru na provozní teplotu. Servisák nemá tušení co by s tím mohlo být. Zkuste prosím poradit, pokud máte někdo podobné zkušenosti. Díky.
že by těsnění pod hlavou+ventily?Mě na autě dálo tohle cvakáni když byly blbě seřízený ventily a špatný těsnění pod hlavou,byl to teda favorit,ale podstata u saxa je stejná

_________________
Citroen Saxo VTS 16V ... 1/4 míle za 15,220 http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=section_view&idev=117&order=&st=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Incognito
Zaslal: ne říjen 15, 2006 5:01 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 13. 10. 2005 Příspěvky: 24 Bydliště: Hradec Králové
jenže je zvláštní, že se to cvakání projevuje jen za studeného motoru, jakmile se to ohřeje, tak to přestane. Kdyby to byly ventily, tak to bude dělat dle mého názoru pořád.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Brody
Zaslal: ne říjen 15, 2006 6:47 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2006 Příspěvky: 158
Po zahrati motoru se ti ale vule na ventilech zmensi.Tak ti mozna cvakaji taky ale uz to neni tak slyset.A na servis bych nespolihal.Kdyz sem se ptal v servisu jaky vule bych mel mit na ventilech tak taky nevedeli.Rekli mi kravinu.Az tady sem se dozvedel od kluku jaky by meli bejt.Tak sem seridil a v pohode.To tesneni skus.Ale jen aby to nebyla praskla hlava.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
dyk77
Zaslal: po říjen 16, 2006 5:59 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
Kdyby měl ruplou hlavu , nebo vadný těsnění, tak by mu sice auto kouřilo, ale zároveň by mu ubývala voda a olej by zemulzněl do tavý bílohnědý sračky a to se pozná hned. Nejspíš by mu mohl ubývat i olej.
To klepání si chce prostě poslechnout odkud to jde Rolling Eyes

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Brody
Zaslal: po říjen 16, 2006 9:10 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2006 Příspěvky: 158
mas pravdu.Muze to byt cokoliv,ale pokud je sikovnej a ma moznost tak ty ventili bych premeril urco sam.Nebo bych koukal jak to nekde delaji.S kourenim taky nevim.Nepsal nic o tom ze by ubejval olej nebo voda.Tak nevim.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Incognito
Zaslal: po říjen 16, 2006 9:22 am Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 13. 10. 2005 Příspěvky: 24 Bydliště: Hradec Králové
O oleji bohužel zatím nevím, protože se jedná o auto rodičů mé přítelkyně. Moje Saxo naštěstí šlape jak hodinky. Bude to asi otázka nějakého času než se to odpozoruje. Mají to auto asi 2-3 měsíce, cvakat v tom začlo tak po 1 měsíci ježdění. No každopádně se bude hlídat olej a uvidíme jak dál.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Jurry
Zaslal: po říjen 16, 2006 12:04 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 13. 04. 2006 Příspěvky: 170 Bydliště: Vysočina
jo to cvakání dělá kámošovi na Fábii, a dělají to hydroštely, vyteče s nich olej kterej vymezuje vůli a dokud se to auto trochu neohřeje a nenatlakuje tak to
klepe.
zkus tak asi minutu držet cca 3000 ot/min. a pokud klepání zmizí je to OK

_________________
Smile Saxo 1,5D, 42kW, rv1996
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Max
Zaslal: po říjen 16, 2006 5:51 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 22. 05. 2005 Příspěvky: 339 Bydliště: Frýdek-Místek
Ale 1.4 Saxo hydroštely nemá, ne?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Jurry
Zaslal: út říjen 17, 2006 9:27 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 13. 04. 2006 Příspěvky: 170 Bydliště: Vysočina
aha Embarassed

_________________
Smile Saxo 1,5D, 42kW, rv1996
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Crack
Zaslal: út prosinec 26, 2006 9:35 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 13. 01. 2006 Příspěvky: 847 Bydliště: Miletín
Tak co ste vyřešily?Jak je ta zima tak mě t odělá taky,v létě to nedálo

_________________
Citroen Saxo VTS 16V ... 1/4 míle za 15,220 http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=section_view&idev=117&order=&st=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BX19GTI
Zaslal: st prosinec 27, 2006 12:18 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 20. 05. 2005 Příspěvky: 242 Bydliště: Praha
To chi vidět komu se při zahřátým motoru zmenší vůle ventilů ??? Akurát tak možná u těch hydroštelů. Jinak je to naopak. Vůle ventilů se zahřátím zvětší Wink A to cvakání může bejt klidně špatná vůle jednoho ventilu. Chce to hudební sluch při seřizování. Very Happy V servisech umějí velkej prd. Určitě to budou ty ventily, ale divný je, že to při zahřátí zmizí. Nějak se mi to nezdá. Copak je tam asi za motorový olej?

_________________
Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Laďa
Zaslal: st prosinec 27, 2006 3:00 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 22. 02. 2005 Příspěvky: 602 Bydliště: Přerov
BX19GTI napsal:
To chi vidět komu se při zahřátým motoru zmenší vůle ventilů ??? Akurát tak možná u těch hydroštelů. Jinak je to naopak. Vůle ventilů se zahřátím zvětší Wink A to cvakání může bejt klidně špatná vůle jednoho ventilu. Chce to hudební sluch při seřizování. Very Happy V servisech umějí velkej prd. Určitě to budou ty ventily, ale divný je, že to při zahřátí zmizí. Nějak se mi to nezdá. Copak je tam asi za motorový olej?


A proč se seřizuje vůle ventilů za studena ??? Protože za tepla se ventily natáhnou právě o tu vůli Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Crack
Zaslal: st prosinec 27, 2006 5:17 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 13. 01. 2006 Příspěvky: 847 Bydliště: Miletín
Teplem se věci roztahujou,proto se změní vůle.Proto sou třeba dráty vysokýho napětí prohnutý,jelikož se v zimě natahujou,tak aby nepraskly a v létě zase teplem protahujou(jakoby nabydou Smile ) no jo,tak to asi nechám po novým roce přeštělovat a bude,ale už vidím,že mě to taky nepomůže jako vám Sad

_________________
Citroen Saxo VTS 16V ... 1/4 míle za 15,220 http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=section_view&idev=117&order=&st=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Brody
Zaslal: st prosinec 27, 2006 9:39 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2006 Příspěvky: 158
Ja ssem seridil ventili a v pohode.Uz to necvaka!Presne tak.Zahratim se vule zmensuji.Musim to vedet kdyz sem ten automechanik! Twisted Evil
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 3
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved