punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Těsnění u olejové vany
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Těsnění u olejové vany

Bishboun
Zaslal: so březen 17, 2007 11:39 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 20. 01. 2007 Příspěvky: 165 Bydliště: Ústí n.L.
Ahoj chtěl bych se zeptat jak je náročný vyměnit těsnění olej. vany. Vím že tam je asi 26 šroubků. Jednou sem to zkoušel u Seat Toledo ale po povoůení všech šroubků mi uvolněná vana ne a ne spadnout do klína. Kamoš mi řekl že tam asi bude nějákej sací koš, ale nepřišel jsem na to jak ho sundat popripade nandat. Je u Saxa 1,5D taky takovej problém?? Dík za rady

_________________
Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne Smile a 230V v autě najdu taky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Goodman
Zaslal: ne březen 18, 2007 8:56 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 10. 03. 2007 Příspěvky: 187 Bydliště: Týn nad Vltavou
Bishboun napsal:
Ahoj chtěl bych se zeptat jak je náročný vyměnit těsnění olej. vany. Vím že tam je asi 26 šroubků. Jednou sem to zkoušel u Seat Toledo ale po povoůení všech šroubků mi uvolněná vana ne a ne spadnout do klína. Kamoš mi řekl že tam asi bude nějákej sací koš, ale nepřišel jsem na to jak ho sundat popripade nandat. Je u Saxa 1,5D taky takovej problém?? Dík za rady
no co vypustíš olej.Povolíš oněch 26 šroubů ,sundáš vanu kobercovim nožen to očestíš jak na motru tak na vaně úplně na tipťop Laughing a potom vezmeš trochu oleje a potřeš sním dosedací plochy těsnění vany a s citem dotáhneš všechny šrouby.Hlavně si to dotáhni stejnoměrně.jo sací koš tam byměl bejt to je uvšech aut to proto aby se tam nenasály ty sračky ze spodu vany jo pořadně si jí vyčisti třeba techničákem(benzínem) odtěch sraček na vypoštáku je magnet a ten chytá veškeré kovové nečistoty.
Jo někdo tu měl příručku co jsem koukal.
Tam bude i tachnologycký postup.Abych tě nemistifikoval Very Happy
Je to práce na chvilku .
Rovnou budeš asi měnit i olej a filtr co?Já bych to tak udělal.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Bishboun
Zaslal: ne březen 18, 2007 9:13 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 20. 01. 2007 Příspěvky: 165 Bydliště: Ústí n.L.
Goodman napsal:
Bishboun napsal:
Ahoj chtěl bych se zeptat jak je náročný vyměnit těsnění olej. vany. Vím že tam je asi 26 šroubků. Jednou sem to zkoušel u Seat Toledo ale po povoůení všech šroubků mi uvolněná vana ne a ne spadnout do klína. Kamoš mi řekl že tam asi bude nějákej sací koš, ale nepřišel jsem na to jak ho sundat popripade nandat. Je u Saxa 1,5D taky takovej problém?? Dík za rady
no co vypustíš olej.Povolíš oněch 26 šroubů ,sundáš vanu kobercovim nožen to očestíš jak na motru tak na vaně úplně na tipťop Laughing a potom vezmeš trochu oleje a potřeš sním dosedací plochy těsnění vany a s citem dotáhneš všechny šrouby.Hlavně si to dotáhni stejnoměrně.jo sací koš tam byměl bejt to je uvšech aut to proto aby se tam nenasály ty sračky ze spodu vany jo pořadně si jí vyčisti třeba techničákem(benzínem) odtěch sraček na vypoštáku je magnet a ten chytá veškeré kovové nečistoty.
Jo někdo tu měl příručku co jsem koukal.
Tam bude i tachnologycký postup.Abych tě nemistifikoval Very Happy
Je to práce na chvilku .
Rovnou budeš asi měnit i olej a filtr co?Já bych to tak udělal.



Já budu měnit i rozvody mam tam 172 tkm a asi to jeste nikdo nedelal. Udelam ocistu od Shellu Smile) proste komplet. filtry, kapaliny, a zakladni tesneni. a jeste mi chybi doplnit klima ... nevi nekdo kolik to stoji??

_________________
Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne Smile a 230V v autě najdu taky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Goodman
Zaslal: ne březen 18, 2007 9:17 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 10. 03. 2007 Příspěvky: 187 Bydliště: Týn nad Vltavou
No já mám čerstvě 1,6 8V taky budu dělat všechny filtry odkalovat nádrž,svíčky,komplet rozvody prachovky kde bude třebanápně brzdy atd........noprostě co jde a co mám porachy udělám
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Goodman
Zaslal: ne březen 18, 2007 9:20 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 10. 03. 2007 Příspěvky: 187 Bydliště: Týn nad Vltavou
Goodman napsal:
No já mám čerstvě 1,6 8V taky budu dělat všechny filtry odkalovat nádrž,svíčky,komplet rozvody prachovky kde bude třebanápně brzdy atd........noprostě co jde a co mám porachy udělám
jo rozvody budu dělat s kámíkem co je dělal minulej víkend na 1,4 tak to bude v poho
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Bishboun
Zaslal: ne březen 18, 2007 9:21 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 20. 01. 2007 Příspěvky: 165 Bydliště: Ústí n.L.
Goodman napsal:
No já mám čerstvě 1,6 8V taky budu dělat všechny filtry odkalovat nádrž,svíčky,komplet rozvody prachovky kde bude třebanápně brzdy atd........noprostě co jde a co mám porachy udělám


Jo a jeste sem si vzpomel ze u toho seata ten saci kos vadil prave v sundani vany... mechanik mi rikal ze prej se musi uvolnit vana a ona se povoli jen asi o 2 cm niz pak tou skvirkoumezi motorem a vanou se prostrci stranovej klic a povoli se saci kos.....ale je mi divny jak by se tam ten kos vracel...

_________________
Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne Smile a 230V v autě najdu taky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
martanc
Zaslal: ne březen 18, 2007 9:46 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
tobe vydrzeli rozvody 172tkm Cool nebo je u dislu vetsi interval

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lukes.2002
Zaslal: ne březen 18, 2007 10:23 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 08. 09. 2006 Příspěvky: 1998 Bydliště: Šumperk
martanc napsal:
tobe vydrzeli rozvody 172tkm Cool nebo je u dislu vetsi interval


u dieselu je tuším 120k ale jistý si nejsem...

_________________
ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout Smile

ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo

ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré Smile

Alfa Romeo 159 Sportwagon
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
martanc
Zaslal: po březen 19, 2007 2:27 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
Lukes.2002 napsal:
martanc napsal:
tobe vydrzeli rozvody 172tkm Cool nebo je u dislu vetsi interval


u dieselu je tuším 120k ale jistý si nejsem...
no prave u benzinu je taky 120tkm tak se dost divim ze jete nepraskly a motor se nepotkal

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MaTToS8806
Zaslal: po březen 19, 2007 4:01 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 08. 03. 2007 Příspěvky: 234 Bydliště: Bratislava
ak ti tie rozvody stale pri 172k idu tak urcite ich niekdo predtebou menil lebo to by si uz natom aute nejazdil kebyze su pôvodne --- ale ako ked otom nemas ziadne informacie tak radsej ich vymen nech jazdis s kludom a nie strachovat sa ze co ak nahodou nieco ...

_________________
SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
dyk77
Zaslal: po březen 19, 2007 5:54 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
V příručce se píše:

Odpojit přední výfukové potrubí
Povolit šrouby vany
Úderem ruky uvolnit vanu
Vyčistit vanu a sací koš
Očistit dosedací plochy vany a motoru
Na těsnící plochy vany nanést těsnící tmel
Usadíme vanu
Přitáhneme šrouby patřičným dotahovacím momentem

Ten tmel jsem dneska kupoval a vybral jsem tento. Stál cca 320,-, tak jsem vzal v tubě zhruba poloviční balení za 160,-Kč

http://www.soudal.cz/cz/product-detail.php?evc=5248300


_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Bishboun
Zaslal: út březen 20, 2007 5:49 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 20. 01. 2007 Příspěvky: 165 Bydliště: Ústí n.L.
MaTToS8806 napsal:
ak ti tie rozvody stale pri 172k idu tak urcite ich niekdo predtebou menil lebo to by si uz natom aute nejazdil kebyze su pôvodne --- ale ako ked otom nemas ziadne informacie tak radsej ich vymen nech jazdis s kludom a nie strachovat sa ze co ak nahodou nieco ...


Tak rozvody zrejme uz nekdo menil, protoze vypadaj celkem nove, ale pro klid duse jsou vymeneny. Jen me stve ze sem si blbec nekoupil i simering... pac mi trosku pres nej tece olej.. hold sem to zjistil az pri vymene. Dik za reakce

_________________
Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne Smile a 230V v autě najdu taky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved