Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Motor po vetsim zahrati netahne... |
umpalump |
Zaslal: út říjen 14, 2008 9:48 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 09. 2008
Příspěvky: 44
Bydliště: třebíč
|
Caute,
pozoroval nekdo z Vas, ze kdyz jede delsi cestu tak pak ta akcelerace neni ono a motor je jakoby linej ? Nemusi to byt nutne dlouha cesta, staci jet trosku ostreji chvili a pak kdyz slapnu na plyn tak citim divny vibrace do nohy a vyfuck rve vic a auto netahne tolik jako predtim kdyz bylo jeste relativne studeny...
setkal se s tim nekdo ? diky
VTS 1,6 16V 87kW 99r. |
|
|
Návrat nahoru |
|
DiNOkitovec |
Zaslal: út říjen 14, 2008 10:45 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 04. 02. 2007
Příspěvky: 1300
Bydliště: Praha 2
|
Těsnění pod hlavou? u mě to bylo podobně jako píšeš, po výměně těsnění to je ok. (koukni na olej/do chadiče, poznáš to podle mastnoty nebo nějakejch sraženin..) |
_________________ Saxokiller
|
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: út říjen 14, 2008 10:49 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Ty mas snad na tom aute vsetky mozne problemy ake len existuju.... |
|
|
Návrat nahoru |
|
umpalump |
Zaslal: st říjen 15, 2008 7:45 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 09. 2008
Příspěvky: 44
Bydliště: třebíč
|
nj to je vsecko hezky jenze me se nechce davat x tisic za to aby mi nakonec rekli ze to tim nebylo
jinak tohle uz se deje dlouho, a jak kamos rikal tesneni to timpadem asi nebude... deje se to totiz od zacatku resp od chvile kdy sem si na to auto zvykl a jel prvni delsi trasu tzn motor se vic zahral a nasledne ztratil vykon... |
|
|
Návrat nahoru |
|
butthead |
Zaslal: st říjen 15, 2008 3:20 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 10. 2006
Příspěvky: 389
Bydliště: Slovakia, Prešov (východ)
|
Aky tam mas filter? Klasika alebo hrusku? lebo keby si mal hrusku tak to musi byt odclonene aby Ti to nenasavalo teply vzduch. Pokial je motor studeny tak to ide dobre ale ked je zohriaty napr pri cestach typu 300 km bez prestavky tak to netaha preto sa snazim to odclonenie nejak vyriesit aj ja ..... cuss |
_________________ http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=64 |
|
Návrat nahoru |
|
umpalump |
Zaslal: čt říjen 16, 2008 7:33 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 09. 2008
Příspěvky: 44
Bydliště: třebíč
|
filtr mam klasiku...a neni to ze bych jel velkou streku...ale globalne kdyz se motor zahreje vic tak to pak prestane tahnout...jako by to bylo uhnany ... |
|
|
Návrat nahoru |
|
FLin |
Zaslal: čt říjen 16, 2008 7:58 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 19. 05. 2008
Příspěvky: 79
Bydliště: Nová Paka
|
ono to podle mě i uhnaný bude...už se mi to stalo taky cestou do Brna ale je pravda že jsem pospíchal...na dálnici to bylo v pohodě ale následně jizda ve městě byla taková že jsem myslel že mě předjede i kolobežka..i když jsem to vytáčel byl línej jak veš... |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt říjen 16, 2008 1:30 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
jo to už se mi taky stalo když sem měl 1.1 a jeli sme ve čtirech na hory tak sem některý kopce jel blbě na dvojku a jindy bych tam jel na čtyrku prostě to po tý dlouhý štrece vůbec nechtělo jet |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
DiNOkitovec |
Zaslal: čt říjen 16, 2008 2:58 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 04. 02. 2007
Příspěvky: 1300
Bydliště: Praha 2
|
Nemůže to bejt teda termostatem? 6e se to přehřejvá víc nnež ukazuje a proto nejede? Já když měl to špatný těsnění pod hlavou, tak se mi ztratilo celkem dost vody a vylítla teplota, přestalo to táhnout. Po dolití vody to bylo dobrý a kupodivu se ani moc neztrácela, takže jsem s tim ještě chvilinku nouziově jezdil (dokud to bylo studený tak to šlo v poho). |
_________________ Saxokiller
|
|
Návrat nahoru |
|
SKreyn |
Zaslal: čt říjen 16, 2008 6:07 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 04. 10. 2008
Příspěvky: 437
Bydliště: Slovensko
|
ja som dal previezť na mojom saxafóne kamošovi, on má mitsubishi colt, rv 1998, 1.3b, 75k a potom povedal, že oproti jeho autu to nie je až taký rozdiel
ja to moc neviem posúdiť, keďže ja som jazdil predtým na fiat uno, rv 1992, 1.1b, 50k...
lebo to je fakt rozdiel, aj keď aj mne sa to zdá byť trošku pomalšie, ako som si predstavoval, poriadny rozdiel je cítiť až keď motor vytáčam do vyšších otáčok... |
_________________ 1.6 16v VTS rv.6/1999
môj blog >>> http://pablovefotky.blogspot.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
KenaD |
Zaslal: pá říjen 17, 2008 8:13 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 01. 10. 2007
Příspěvky: 704
Bydliště: Třinec
|
SKreyn napsal: ja som dal previezť na mojom saxafóne kamošovi, on má mitsubishi colt, rv 1998, 1.3b, 75k a potom povedal, že oproti jeho autu to nie je až taký rozdiel
ja to moc neviem posúdiť, keďže ja som jazdil predtým na fiat uno, rv 1992, 1.1b, 50k...
lebo to je fakt rozdiel, aj keď aj mne sa to zdá byť trošku pomalšie, ako som si predstavoval, poriadny rozdiel je cítiť až keď motor vytáčam do vyšších otáčok...
Trocchu mimo téma Ale je to tak u 16V poznáš velký rozdíl až točíš třeba od 4500ot. |
_________________ Vts zlate 1,6 8V - ex
Vts bile 1,6 16V - ex
Saxo Vts r.v. 2002 ; 1,6 16V - LPG, ex
Škoda octavia 1,9tdi 4x4 ex
Seat alhambra 4x4 1.9Tdi
Garage:
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=170 |
|
Návrat nahoru |
|
SKreyn |
Zaslal: pá říjen 17, 2008 3:11 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 04. 10. 2008
Příspěvky: 437
Bydliště: Slovensko
|
nj, sorry, nechcel som kôli tomu zakladať novú tému...
hmm, takže ak sa jazdí do cca 3000ot, tak to ide jako normálne auto... |
_________________ 1.6 16v VTS rv.6/1999
môj blog >>> http://pablovefotky.blogspot.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
umpalump |
Zaslal: pá říjen 17, 2008 5:17 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 09. 2008
Příspěvky: 44
Bydliště: třebíč
|
voda se mi neztraci...a kdyz to chvili tocim a jedu ostre asi pet minut nebo deset tak uz to je uhnany a pak uz se tomu tolik nechce ... |
|
|
Návrat nahoru |
|
kubopn |
Zaslal: pá říjen 17, 2008 10:08 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 53
Bydliště: Piešťany (SK)
|
mne to 1.1 delala taky ... za studena jela a jak se ohřála tak zustala uplne lenivá ... kam jsem se dopracoval ...?!? spojka je po měsíci v kýblu v ***, ehm nekde. nejsem supr mechanik, ale žádej problém nebyl. rozjezd v poho ale ohodne lenivěji ... a teďko jsem se nerozjel včera ! |
|
|
Návrat nahoru |
|
umpalump |
Zaslal: st říjen 22, 2008 12:40 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 09. 2008
Příspěvky: 44
Bydliště: třebíč
|
tak jsem byl dneska na prohlidce u pana doktora v servisu Citroen... a povedeli mi to co uz jsem vedel ze je chyba ve ventili odparovani ... jenze jsem nevedel ze by to mohlo delat takove psi kusy a prej ze mohlo...mno kazdopadne je tam utrzena ta hadicka ktera vede tam nekam... a pry to nasava vzduch kery uz tam byt v tu chvili nema...proto mozne duseni, delani blbosti obcas a nepravidelne ... a asi i vetsi spotreba...
ta nepravidelnost by odpovidala pze vlastne ten ventil pry obcas je otevreny a obcas zavreny podle ECu ... tim se ridi pry jak bohata je smes... ted musim nekde sehnat jen takovej konec na tu hadicku kera vede do krabicky s napisem 16V a snad by to melo byt ok |
|
|
Návrat nahoru |
|
|