Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ Zástavba předních brzd z Xsary o průměru 266mm |
Crack |
Zaslal: so srpen 11, 2007 3:31 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
Kdo to máte můžete napsat náký zkušenosti?Čekaj mě brzo nový brzy a tak si myslím že rozumější než kupovat náký sportovní brzdy bude lepší rovnou dát tam kotouče s větším průměrem.Zajmalo by mě z jakýho modelu se to tam dává,myslím motoristicky která xsara má tyhle brzdy?Mám systém bez ABS!1,6i,1,8i?žádnej článek,zkušenosti nebo tak něco jsem nikde nenašel.Jde mě o to abych mohl nasadit 14ky.Jak se případně musej brzdiče upravit?Někdo někde něco psal že se musej o něco zbrousit,to je na tý dosedací ploše?Brzdovej válec se nechává ze Saxa?za případný rady děkuju |
_________________ Citroen Saxo VTS 16V ... 1/4 míle za 15,220 http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=section_view&idev=117&order=&st=0 |
|
Návrat nahoru |
|
beniro |
Zaslal: so srpen 11, 2007 4:54 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
aj ja nad tym uvazujem, a toto som nasiel na UK fore:
citace:
loads of peugeots and citroens come with the 266mm brakes
(fits with 14inch VTR wheels, JUST)
206 gti and hdi
307s (apart from the 1.4)
some 306's
partner vans
just take your tape measure down with you to the scrap yard and measure the disk
Also when you get them remember to make a note of the exact car, model, spec age etc... so you can make sure you get the right disks and pads for it.
Early 306 S16 266mm disks and calipers bolt straight on - no griding required.
Ale to JUST sa mi velmi nepaci, a ja chcem pouzit svoje 14-ky |
_________________ VTS, STI |
|
Návrat nahoru |
|
2unlimited |
Zaslal: so srpen 11, 2007 6:14 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 23. 07. 2007
Příspěvky: 751
Bydliště: Konig Pičo jinak Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: so srpen 11, 2007 6:21 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
tak jestli má už v prdeli kotouče a destičky tak už to neni tak velká investice navíc a bude to brzdit určo líp |
|
|
Návrat nahoru |
|
2unlimited |
Zaslal: so srpen 11, 2007 6:52 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 23. 07. 2007
Příspěvky: 751
Bydliště: Konig Pičo jinak Brno
|
a na co mu to bude??? ty brzdy na normál jízdu musí stačit |
_________________ 1.6 VTS 87kw už není-(
Seat Altea XL 1.9Tdi 77kw
|
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: so srpen 11, 2007 7:01 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
2unlimited napsal: a na co mu to bude??? ty brzdy na normál jízdu musí stačit
Bude to vypadat líp a bude mu to líp brzdit což v krizových situacích při běžném provozu může zachránit kde jaký nárazník... |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
Návrat nahoru |
|
Crack |
Zaslal: so srpen 11, 2007 7:04 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
Čekal sem takový reakce tak brzdnýho učinku není nikdy dost a výjde mě to na podobnou cenu,sem zvyklej z rodičů auta jak to mrtě brzdí a když sednu do VTS tak mě to příjde dost slabý.Navíc to má potenciál do budoucna,páč chci ještě časem začít upravovat motor až bude hotovej podvozek a brzdy a uvažuju že bych si časem zkusil nákej vrch takže tohle bych uzavřel a ted už jen přízpěvky k věci,dík btw.:proč upravujeme motory(filtry,výfuky...) a přezto nezávodíme?!Pro normální jízdu nám to přece musí stačit |
_________________ Citroen Saxo VTS 16V ... 1/4 míle za 15,220 http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=section_view&idev=117&order=&st=0 |
|
Návrat nahoru |
|
2unlimited |
Zaslal: so srpen 11, 2007 11:23 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 23. 07. 2007
Příspěvky: 751
Bydliště: Konig Pičo jinak Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: so srpen 11, 2007 11:35 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
to je taky fakt když nějáký blb šlápne na brzdu a nic se neděje...štěstí je že ve chvíli kdy do tebe někdo narazí to zaplatí jeho pojištovna:) |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
Návrat nahoru |
|
Crack |
Zaslal: ne srpen 12, 2007 3:04 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
|
Návrat nahoru |
|
Crack |
Zaslal: ne srpen 12, 2007 11:17 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
|
Návrat nahoru |
|
Crack |
Zaslal: po srpen 13, 2007 3:50 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
Tak přináším další poznatky jestli to někoho zajímá.Dnes jsem měl půjčený brzdiče Bosh z Xsary 2,0 HDi 90k.Na Boshkách se musí obrousit takovej malej paprsek nad horním šroubem.Pasuje to bez problému i s kotoučem,vlastně se jen přehodí kotouč,obrousí ten výstupek na brzdiči a nasadí se brzdič.Pak sem zajel na vrakáč a na celým vrakáči sem sehnal jediný brzdiče Lucas co splnovaly moje požadavky.Pocházejí z P 306 Break HDi 90k.Tady už není na obroušení jen paprsek,ale celý roh,takže na to použiju frezu jestli se mi to povede upnout.Musím ještě objednat kotouče,destičky,hadičky a zrepásnout ty brzdiče,pak dám vědět jak to brzdí.Jen doufám že to nebude mít náký negativní učinky a celý si to nerozhodím,když zadek bude brzdit stejně!!!Ale mělo by to bejt bez problému. |
_________________ Citroen Saxo VTS 16V ... 1/4 míle za 15,220 http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=section_view&idev=117&order=&st=0 |
|
Návrat nahoru |
|
Miki |
Zaslal: po srpen 13, 2007 4:02 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
Crack napsal: Tak přináším další poznatky jestli to někoho zajímá.Dnes jsem měl půjčený brzdiče Bosh z Xsary 2,0 HDi 90k.Na Boshkách se musí obrousit takovej malej paprsek nad horním šroubem.Pasuje to bez problému i s kotoučem,vlastně se jen přehodí kotouč,obrousí ten výstupek na brzdiči a nasadí se brzdič.Pak sem zajel na vrakáč a na celým vrakáči sem sehnal jediný brzdiče Lucas co splnovaly moje požadavky.Pocházejí z P 306 Break HDi 90k.Tady už není na obroušení jen paprsek,ale celý roh,takže na to použiju frezu jestli se mi to povede upnout.Musím ještě objednat kotouče,destičky,hadičky a zrepásnout ty brzdiče,pak dám vědět jak to brzdí.Jen doufám že to nebude mít náký negativní učinky a celý si to nerozhodím,když zadek bude brzdit stejně!!!Ale mělo by to bejt bez problému.
zadok sa da nastavit aby brzdil viac, od toho je vzadu regulator brzdneho ucinku. Ale nedoporucujem, silny zadok = same problemi |
_________________ http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4 |
|
Návrat nahoru |
|
Crack |
Zaslal: po srpen 13, 2007 4:02 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
|
Návrat nahoru |
|
Crack |
Zaslal: po srpen 13, 2007 4:04 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
|
Návrat nahoru |
|
|